Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6152
++ net een urenhalf gaan fitnessen met de zus :relief:
+/- en mijn zus heeft mij overtuigd van een abo vr 3 maanden te nemen, oh boy :p
++ moe maar voldaan
---------------- fucking kut takken die heel mijn auto bekrast hebben op weg naar huis. Ze hangen compleet over de weg waardoor ge al compleet op het linkse vak moet rijden om ze te vermijden. Snoei dat dan toch, kut gemeente. :angry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6157
Sora_Lizard wrote:- - - Voel me hondsberoerd,

- - - zo beroerd dat ik thee met citroen en honing drink ipv koffie.
De oplossing stond wat hoger... Tijd voor een verjongingskuur! Als je jong bent heb je blijkbaar meer veerkracht :cool:

--- Vorige week zelf ook meerdere dagen out geweest en nu nog altijd niet top. Blijf slijmen houden en zo verdomd moe...
--- Twee weken terug ook bloedonderzoek gehad en nu verder onderzoek van schildklier
--- Maand wachten voor ik daar afspraak heb... :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6158
Sora_Lizard wrote:- - - Voel me hondsberoerd,

- - - zo beroerd dat ik thee met citroen en honing drink ipv koffie.
Als je klassieke thee bedoelt (witte, groene of zwarte), kan je beter gaan voor een infusie, dat is zonder thee en dus zonder theïne (wat ongeveer hetzelfde is als cafeïne). Ik kan de pickwick infusies warm aanbevelen, wel altijd goed bij de ingrediënten kijken of er geen thee in zit :)
Veel beterschap!

--- Keelpijn
+++ Vanavond met met0t0 op café, hij gaat een nieuw biertje van het vat proeven en ik ga mee voor de gezelligheid :) <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6161
--- aan't wachten bij de politie voor een pv van schadevaststelling te krijgen
-- we waren hier gisterenavond al maar zat 5 man voor ons en we waren al een uur aant wachten zonder beweging
-- niet kunnen parkeren nabij het politiestation dus ik zal nog achter men auto mogen terten sebiet
-- achterstand thesis met heel dienen nest
-- mijn pa ging meegaan om te getuigen dat die takken idd erg overhangen maar ie is nr m'n zus vertrokken, okay dan
-- door de stress komen de medische problemen weer naar boven -_-
++ nooit gedacht dat ik dit als positief ging zetten maar straks fitness en tzal deugd doen van even alles te geven
Image