Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6196
W.O.L.F. wrote:+++ Beau sejours is echt een zot goeie serie! Voor de Belgen, te kijken op vrt nu, voor de Nederlanders denk ik dat jullie daar niet terecht kunnen, maar het komt wel op netflix : )
-- Meer tijd kwijt aan lesvoorbereidingen dan aan taken : (
Eén, Canvas/Sporza en Ketnet zijn hier in Nederland gewoon te bekijken. Net zoals NPO 1 tem 3 ook in België beschikbaar zijn. Ik geloof alleen dat de serie ondertussen is afgelopen, toch als ik het nieuws moet geloven :p

--- Die barstende hoofdpijn is echt niet leuk meer. Kan op tijd van een paar minuten opkomen om dan uren te blijven hangen en uiteindelijk in een paar minuten weer te verdwijnen of na even wat slapen. Ergens in mijn nek en/of schouders gaat het niet helemaal goed de laatste tijd.
--- Pijnstillers die echt niks doen en pijnstillers die wel wat deden mag ik niet meer nemen voor darmen :shhhh:
+++ Horizon Zero Dawn! Review => http://www.pressxtorevive.com/horizon-zero-dawn-review/
+++ Horizon Zero Dawn platinum! :Tp:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6199
Kolm wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Beau sejours is echt een zot goeie serie! Voor de Belgen, te kijken op vrt nu, voor de Nederlanders denk ik dat jullie daar niet terecht kunnen, maar het komt wel op netflix : )
-- Meer tijd kwijt aan lesvoorbereidingen dan aan taken : (
Eén, Canvas/Sporza en Ketnet zijn hier in Nederland gewoon te bekijken. Net zoals NPO 1 tem 3 ook in België beschikbaar zijn. Ik geloof alleen dat de serie ondertussen is afgelopen, toch als ik het nieuws moet geloven :p
Ik bedoelde dan ook de dingen die je online kan bekijken eh, daar staan vaan restricties op voor andere landen.
fsterchele23 wrote:---- mijn grootvader is zondag overleden...
- men appartement nog 1 puinhoop
Sterkte!
En dat appartement dat komt wel in orde, logisch dat het nu nog niet spik en span is eh :)

+++ Streching doet goed (ik doe dat echt in een les eh)
+++met met0t0 naar een park waar ik vroeger heel vaak speelde, herinneringen delen <3

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6200
-- denkt ge een supergoeie deal te hebben geslagen, blijkt het een prijsfout te zijn en is't weer administratieve rompslomp tegen dat ik m'n geld terugzie
-- een mens heeft opdenduur schrik van nog iets te kopen online
++ Mulan en Hercules zijn verzonden
++ The Art of Frozen kunnen kopen aan een goed prijske (in een fysieke winkel wantjaaaaa)
-- 't is plots superwarm en ik loop hier mee 35 laagskes aan kledij omdat gisteren een hondenweer was
++ morgen gaan sporten
-- wel vroeg opstaan daarvoor
++ grootste deel van m'n boeken heb ik nu
-- maar 'k moet nog eens terugkeren voor 2 codexen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6201
@W.O.L.F.: Ik ben niet zo van het streamen dus had er niet aan gedacht :p Maar het lijkt erop dat ik het wel zou kunnen bekijken, moest alleen vrt-profiel aanmaken voor ik het kon bekijken en daar had ik geen zin in :D Meestal is werk van eigen bodem geen probleem, werk dat ze inkopen vanuit het buitenland (spelen van Rio bv) vaak wel, toch op deredactie. En anders zijn er nog wel oplossingen om het geo blocking probleem op te lossen :shhhh:

@fsterchele: Sterkte!

--- Soms zou ik een stuk van mijn kop/nek willen amputeren zodat ik het niet meer hoef te voelen. ;(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6203
fsterchele23 wrote:+++ eerste dag in men
appartement, eindelijk rust en vrede laatste dagen ferm lastig bij men ouders
- geen internet
+ morgen wel xd
++ belangrijkste is geinstalleerd men ps4

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
+++ Veel plezier en geluk in je nieuwe woonstee! :cool:
- - - druk druk druk . . . :silly:
+++ er zit een heel lang weekend aan te komen. :cool:
++ - nieuwe game gaan opstarten, maar welke? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6204
Leen wrote:
paveman wrote:Leuk dat je hier weer bent Leen. Ik zou zeggen: deel vooral wat van je (vast) mooie cosplay kostuums.
Of maak er een mooie cartoon van ;).
Hier is mijn White Mage! Allemaal hand-made from scratch. Inclusief de kleren, al heb ik hulp nodig gehad van de mama en de bomma voor de patronen. :lol:
Image
Image
+++ Morgen naar Made in Asia als White Mage! (Ik ga wel een mooiere pruik dragen - een pastelroze met krullen. De blonde was een noodoplossing omdat mijn Chinese bestelling niet zo goed wilde meewerken.)
+++ Vanavond Disney-avond en pizza en wijn met een vriendin! En ik sluit mijn vriend lekker op in de bureau. XD
+++++ Hoi Leen, fijn dat je terug bent. Houden zo, het hoeft niet elke dag te zijn, 7 x per week is ook goed. ;)

Mooi kostuum! Veel plezier ermee!
Succes met je doctoraat, maar jou kennende gaat dat wel lukken. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6205
+++ ochtendsport :cool:
++ al een serieuze verbetering wat betreft mijn buikspieren. Ik kreeg 1 vd apparaten niet eens omhoog op het laagste gewicht en nu kan ik plots 9 kg heffen (wat ook nog heel weinig is but hey, tis een begin)
++ ochtendsport is leuker dan de namiddagsport want nu kan ik op tijd beginnen werken aan mijn thesis
++ vanavond naar een sollicitatie workshop op mijn school
-- wel om 19u waardoor ik wss Temptation Island ga missen xD
-- niet veel zin om in die regen nog buiten te komen maar tja
++ No Man's Sky voor maar 16 euro op PSN door een sale
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6208
++ straks eens wat koopjes doen op de PSN store
++ bijna een vak afgerond dus op naar het volgende (die helaas wel wat meer werk gaat vergen)
++ de mama is vandaag jarig
++ morgen terug naar de fitness
-- redelijk wat spierpijn nu, hoort er bij I guess :p
-- moet m'n kamer nog eens grondig opkuisen en opruimen
++ denk dat ik volgende week zaterdag naar de avant-premiere ga gaan van Beauty and the Beast
-- 't is weer in 3D zucht, ze mogen dienen brol toch echt eens afschaffen
++ dit weekend misschien naar La La Land, al is dat nog niet zeker door het gebrek aan organisatievermogen hier thuis :p
Image