Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6212
Sterkte fsterchele!!

---------- Zo druk de laatste tijd
++++++++ Woensdag richting Leuven centraal gereden met 2 klasgenoten. Elk jaar speelt een groepje van de gevangenen een toneel. Supermooi gedaan. Ik werd helemaal in hun verhaal gezogen. Was een kruising tussen Lili en Marleen en de kampioenen.
----- Ik voelde mezelf op het einde wel slecht. 1 van onze klasgenoten speelt vaak mee met het toneel en kent iedereen daar dan ook. Ze was ons aan het voorstellen aan de gedetineerden. 1 van de mannen begon tegen mij te spreken en opeens onderbreekt die cipier ons dat we nu moesten vertrekken. Dus die man werd keihard onderbroken en ik mocht niet meer luisteren
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6220
+++ Gisterenavond naar de oudleerlingenavond geweest van mijn middelbare school. Ik mocht uitleg komen geven over sociaal werk
++ Daarna een dude tegengekomen die net was afgestudeerd aan dezelfde afstudeerrichting als dat ik deed. Dan was de stage aan bod gekomen en heeft hij gezegd dat mijn stagebegeleider op school een dikke trut was. Ook nog iemand tegengekomen die soms samenwerkt met waar ik stage deed. Die bevestigde bijna alles van wat ik zei en dat ze daar ook heel achterbaks waren.
+++ Daarna nog iets in de Irish gaan drinken met ne maat
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6225
fsterchele23 wrote:++ eerste keer strijk gedaan en geen extra gaten gemaakt in men kleren :-P
+ ook slaapkamer en living gedweild en kmoe zeggen kben content dat gedaan is krijg er warm van haha
++ nen keer uitgeslapen ipv veel te vroeg wakker worden
++ nog bikke horizon doen subiet

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Het geeft een speciaal gevoel hé om pas alleen te wonen en voor jezelf te kuisen enzo :) Ik vond dat onbeschrijfelijk.

+++ wat een zalig weer gehad vandaag, ik heb de tuin weer helemaal zomerproof gemaakt.
+++ Watch dogs 2 platinum
+++ nu met no man's sky begonnen
+++ morgen al tegen 5 uur uit mijn bed moeten
+++ licht verkouden
Image