Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

631
--- Slecht geslapen of is het te weinig geslapen...again...
+++ Gisteren was The Strain lekker goed
+++ Vandaag Person of Interest
--- NOOOOO! Roman Reigns is niet WWE kampioen :cry:
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 46 dagen
+++ Nog 73 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

633
Sanity penguin wrote:
Captain Witwicky wrote: --- NOOOOO! Roman Reigns is niet WWE kampioen :cry:
Zal niet in het script gestaan hebben?
Duidelijk niet :cry:
Nu ist mijn broer zijn favoriet die gewonnen heeft :L:

--- Mensen die je laten lopen omdat ze het zelf niet willen doen...
--- Concentreren op een sollicitatie...
--- Moeten liegen omdat het makkelijker is... :|
--- Het ziet er vandaag naar uit dat het een toffe dag zal worden... ;(
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

634
Tamara wrote:
RoyVdW wrote:Amai Kolm proficiat ook van mij dan. Veel succes ;)

Snap wel niet het verschil tussen die toetsenborden wrm dat zo is.
Oeh, deze kan ik beantwoorden!

De laytouts stammen nog uit de tijd van de typemachines. Ooit een typemachine van dichtbij gezien? De letters steken op metalen armpjes en schieten omhoog naar het papier wanneer je op de toets drukt. Nou, stel je voor dat letter die dicht bij elkaar steken snel achter elkaar tikt. Om botsingen te voorkomen zijn typemachines zo ingericht dat veelgebruikte letters niet op een kluitje zitten. De Qwerty-indeling is al meer dan 100 jaar oud. Maar die veel gebruikte letters verschillen van taal tot taal, dus voor verschillende talen had je verschillende typemachines. De layouts zijn overgenomen voor de toetsenborden, omdat iedereen er toen al zo aan gewend was.
Hmm had ik ooit al eens ergens gelezen want heb dat jaren geleden eens opgezocht. Dus om botsingen te vermijden dus tussen veel gebruikte letters die ijzeren stangetjes want een typmachine ken ik nog.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

637
++++ Morgen eens gaan kijken voor een fiets!
+/- Geen idee wat te verwachten wat ze mij in de winkel allemaal gaan wijsmaken! (fiets).
----- Wordt dure investering.
++++ We leven maar ene keer, beter aan zoiets spenderen dan aan onbenulligheden waar ik niets mee ben.
---- Weinig gamen voor het moment, teveel bezig met het uitzoeken van een fiets en alles wat er bij komt. Wil op de hoogte zijn.
++++ Zaterdag fijne dag gehad, s' middags het zwemmen met mijn vriendin haar dochter was super goed verlopen. Alle drie content! :)
++++ Zaterdagavond super toneel gezien, was echt om te lachen, leuke ontspannende avond gehad samen met mijn vriendin. Moet niet meer zijn voor mij.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

639
Ligeiro wrote:-- dan denkt ge dat het gepest wel zal stoppen na de schoolperiode, zijn er collega's die toch nog denigrerende en kwetsende opmerkingen geven for no apparent reason. Ik weet ni wa er scheelt aan mij, maar er moet blijkbaar iets zijn dat ervoor zorgt da mensen mij ni afkunnen
Misschien hebben ze schrik dat je hun job gaat afpakken omdat je het beter doet dan hen?

--- In BE aankomen en denken dat je nog 1,5u hebt tot kiné maar dan blijkt dat de klok in de auto nog fout stond en ik eigenlijk nog maar een halfuur had :dizzy:
--- Had dus beter onmiddellijk daar gestopt ipv eerst naar ouders te rijden... :L:
--- Daardoor bleek ook dat ik 3u onderweg ben geweest ipv de 2u die ik dacht :O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

640
Ligeiro wrote:-- dan denkt ge dat het gepest wel zal stoppen na de schoolperiode, zijn er collega's die toch nog denigrerende en kwetsende opmerkingen geven for no apparent reason. Ik weet ni wa er scheelt aan mij, maar er moet blijkbaar iets zijn dat ervoor zorgt da mensen mij ni afkunnen
Hoezo kwetsende opmerkingen? Ik zou zeggen dat die collega's een hoop kleine kinderen zijn :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

642
Ligeiro wrote:-- dan denkt ge dat het gepest wel zal stoppen na de schoolperiode, zijn er collega's die toch nog denigrerende en kwetsende opmerkingen geven for no apparent reason. Ik weet ni wa er scheelt aan mij, maar er moet blijkbaar iets zijn dat ervoor zorgt da mensen mij ni afkunnen
dat is mij dan toch niet opgevallen :) er scheelt iets in de kop van die onnozelaars denk ik

++ streamtitel van mijn twitchkanaal gewijzigd :) morgne stream ik far cry 4
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

643
Ligeiro wrote:-- dan denkt ge dat het gepest wel zal stoppen na de schoolperiode, zijn er collega's die toch nog denigrerende en kwetsende opmerkingen geven for no apparent reason. Ik weet ni wa er scheelt aan mij, maar er moet blijkbaar iets zijn dat ervoor zorgt da mensen mij ni afkunnen
welnee, het probleem ligt bij de pesters, niet bij de gepeste, maar daar ben je niet veel mee uiteraard. Probeer eventueel een preventie-adviseur aan te spreken. :idea: