Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

646
Ligeiro wrote:-- dan denkt ge dat het gepest wel zal stoppen na de schoolperiode, zijn er collega's die toch nog denigrerende en kwetsende opmerkingen geven for no apparent reason. Ik weet ni wa er scheelt aan mij, maar er moet blijkbaar iets zijn dat ervoor zorgt da mensen mij ni afkunnen
Idioten. Hopelijk wordt het snel beter. Alleszins sterker tonen en je niet laten kennen erdoor. Als het geen effect heeft zouden ze kunnen stoppen, want pesten kan een machtskwestie worden.
Gamefreak wrote:welnee, het probleem ligt bij de pesters, niet bij de gepeste, maar daar ben je niet veel mee uiteraard. Probeer eventueel een preventie-adviseur aan te spreken.
:lol: Ik ben preventieadviseur. Heb wel geen ervaring in zo dingen :lol:

--- Gisteren was wéér allesbehalve plezant...
--- Mijn vader die me verplicht om geen games meer te kopen...en hij meent het. Maar als die denkt dat ik ga stoppen is dat de zwaarste fout die hij kan maken. :O
--- Mijn vader, de grootste hypocriet. Tijdens mijn serie Person of Interest de laptop gebruiken en muziek draaien, waardoor het stoort. Ik zeg em dat en hij reageert "aja" en doet gewoon verder. Ik krijg een zeer kwade blik, geïrriteerde vader en een verwijt naar mijn hoofd gesmeten moest ik het doen met zijn series... :dizzy: :angry:
--- Te weinig geslapen...
+++ Interessant weertje
+++ Gisteren was Person of Interest weer lekker genieten
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 45 dagen
+++ Nog 72 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

648
Ligeiro wrote:-- dan denkt ge dat het gepest wel zal stoppen na de schoolperiode, zijn er collega's die toch nog denigrerende en kwetsende opmerkingen geven for no apparent reason. Ik weet ni wa er scheelt aan mij, maar er moet blijkbaar iets zijn dat ervoor zorgt da mensen mij ni afkunnen
Meestal is het zo dat mensen die pesten zelf een probleem hebben, ze voelen zich onzeker, hebben weinig vrienden, zijn zelf kapot-gepest. Het enige wat bij de gepeste ligt is dat je iets hebt dat een beetje opvalt, maar dat heeft iedereen :)
Niets van aantrekken, uiteindelijk zouden we gewoon medelijde moeten hebben met pesters omdat zij het zo nodig hebben om te pesten.

+++ Vak weggevallen
--- Was wel het leukste vak voor vandaag
--- Straks een prof die alles slaat kwa traagheid :moe:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

649
- Mensen die zo negatief zijn. Neem nu de vader van Captain. Ik ken die man natuurlijk niet maar je kan wel zien dat Captain daar vaak ruzie mee heeft voor onbenulligheden. Ik herken die situatie, niet bij mezelf thuis maar bij mijn vriendin. Haar vader heeft vaak last van stemmingswisselingen. De ene dag kan die vrolijk rondlopen en de volgende dag wordt hij weer boos voor eender wat. Dat is gewoon vreemd dat sommige mensen zo negatief ingesteld kunnen zijn. Ook in verband met dat pesten. Echt jammer dat zulke dingen gebeuren op school, maar zeker wanneer het op het werk gebeurt. Je denkt dat mensen op die leeftijd dan toch al wat slimmer zijn maar neen.

+ Lang geslapen dus de batterijen zijn weer opgeladen
- Te lang geslapen, tot 12u.
- Mijn wekker stond op 10u30 aangezien ik geen les en toch iets productiefs wou doen, maar helaas weer in slaap gevallen
+ Straks nog is gaan lopen
+ Aan counterspy begonnen op mijn Vita, leuke game!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

651
Mr.Wolf wrote:Beste vrienden,
Ik wil hierbij afscheid van jullie nemen. Binnen enkele uren vertrek ik naar het land van Ezio Auditore Da Firenze. Ik ben ongeveer 9 dagen weg met het school. Dus mochten jullie mij missen, ge weet waar ik uithang ;)
Ik zag je eerste zin staan op tapatalk en dacht dat je voor altijd ging vertrekken
Image


+++ 8,6 voor Frans proefwerk
-- 5,3 voor filosofie proefwerk
+/- vrijdag verkorte lessen, dacht dat ik dan vrij zou zijn...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

652
minermb wrote:
Mr.Wolf wrote:Beste vrienden,
Ik wil hierbij afscheid van jullie nemen. Binnen enkele uren vertrek ik naar het land van Ezio Auditore Da Firenze. Ik ben ongeveer 9 dagen weg met het school. Dus mochten jullie mij missen, ge weet waar ik uithang ;)
Ik zag je eerste zin staan op tapatalk en dacht dat je voor altijd ging vertrekken
Image


+++ 8,6 voor Frans proefwerk
-- 5,3 voor filosofie proefwerk
+/- vrijdag verkorte lessen, dacht dat ik dan vrij zou zijn...
Inderdaad, het begin klinkt onheilspellend :p
Veel plezier alleszins! :hi5:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

653
Mr.Wolf wrote:Beste vrienden,
Ik wil hierbij afscheid van jullie nemen. Binnen enkele uren vertrek ik naar het land van Ezio Auditore Da Firenze. Ik ben ongeveer 9 dagen weg met het school. Dus mochten jullie mij missen, ge weet waar ik uithang ;)
Ja ik moet zeggen, ik was toch eventjes verschoten toen ik uw eerste zin las. :p Alleszins veel plezier daar! :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

656
Mr.Wolf wrote:Haha :p Ik wou jullie effe schrik aanjagen. Morgen rond deze tijd zitten we al in Venetië en met Pasen moeten jullie allemaal naar tv kijken, want dan sta ik op het Sint Pietersplein. Ik zal een grote spandoek maken :P Neenee, ik zal blij zijn als we het plein al zouden kunnen bereiken.

Maak er eentje met Press X to Revive.com op, we zullen je eeuwig dankbaar zijn :p

-- Net opgemerkt dat het OPM forum uit de ether gehaald is...
++ Nu is dit definitief de nieuwe thuis :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

659
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote: Meestal is het zo dat mensen die pesten zelf een probleem hebben, ze voelen zich onzeker, hebben weinig vrienden, zijn zelf kapot-gepest. Het enige wat bij de gepeste ligt is dat je iets hebt dat een beetje opvalt, maar dat heeft iedereen :)
Niets van aantrekken, uiteindelijk zouden we gewoon medelijde moeten hebben met pesters omdat zij het zo nodig hebben om te pesten.
ze vinden mij raar omwille van mijn hobbies denk ik. In hun hoofd gaat het van "does not compute" als ze weten dat ik 29 word en nog games speel en comics lees, enz...
Maar om dan dingen te beginnen zeggen als "het verwonderd mij dat er nog mensen tegen u spreken, zou ge niet beter ergens alleen gaan werken?", dát gaat er bij mij niet in. en dat is dan één van de minder erge dingen die gezegd wordt. Ook de toon waarop het gezegd wordt.

anywayz, dank voor de steunbetuigingen hier :)
Lol total ignore en doorgaan zeker. Wat een sukkels. :L:

Ot:

-- mijn ma die mij echt gewoon weer compleet negeert terwijl ik vlak naast haar iets sta te zeggen o.O
-- dan zeg ik ook maar niks meer, fine
++ vanavond match Rode Duivels
+/- er komt heel zachtjesaan wat schot in de PO-zaak
++ mij voorgenomen om dit weekend nog even wat te ontspannen vooraleer in de paasvakantie goed door te werken
++ misschien een geschikte vakantiejob gevonden voor in de zomervakantie
++ regen en onweer
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

660
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote: Meestal is het zo dat mensen die pesten zelf een probleem hebben, ze voelen zich onzeker, hebben weinig vrienden, zijn zelf kapot-gepest. Het enige wat bij de gepeste ligt is dat je iets hebt dat een beetje opvalt, maar dat heeft iedereen :)
Niets van aantrekken, uiteindelijk zouden we gewoon medelijde moeten hebben met pesters omdat zij het zo nodig hebben om te pesten.
ze vinden mij raar omwille van mijn hobbies denk ik. In hun hoofd gaat het van "does not compute" als ze weten dat ik 29 word en nog games speel en comics lees, enz...
Maar om dan dingen te beginnen zeggen als "het verwonderd mij dat er nog mensen tegen u spreken, zou ge niet beter ergens alleen gaan werken?", dát gaat er bij mij niet in. en dat is dan één van de minder erge dingen die gezegd wordt. Ook de toon waarop het gezegd wordt.

anywayz, dank voor de steunbetuigingen hier :)
Typische reactie van mensen op u gewoon omdat je mss net iets anders doet van hobbies dan een normale mens. Stereotiepe gedachten. Trust me, ik ben nog paar jaartjes ouder en ik game ook, mijn vriendin noemt mij ook altijd "nerdje". Maar ze aanvaardt mij zoals ik ben. Anyway, gewoon lekker door doen met wat jij leuk vindt in je leven en kwa hobbies. Je vriendin en je kindje zijn het levende bewijs dat jij al een héél stuk positief en ver in het leven staat. Wat van héél wat mensen mss niet kan gezegd worden. Mijn mening: doe lekker verder zoals je bezig bent.


++++ Fiets gekocht!
++++ Gratis bidonhouder, fietscomputer en pedalen gekregen!
---- Veel geld kwijt!
++++ We leven maar één keer!
++++ Donderdag staat mijn nieuw stalen, euh "carbon" paard in mijn garage te blinken! Ben wel content dat ik er al zo snel om kan.
++++ Hopelijk is het vrijdag deftig weer zodat ik mijn eerste ritje kan gaan doen! Kijk er al naar uit!
++++ Eerlijk gezegd heb ik er serieus goesting in om aan te beginnen met fietsen!
---- Wel niet zo'n mooie fiets als Roy heeft!! Hopelijk kan ik ooit nog zo'n fiets zelf in mijn bezit hebben! Maar diegene die ik nu heb is ook al zéér goed!
Image