Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

661
Ligeiro wrote:
ze vinden mij raar omwille van mijn hobbies denk ik. In hun hoofd gaat het van "does not compute" als ze weten dat ik 29 word en nog games speel en comics lees, enz...
Maar om dan dingen te beginnen zeggen als "het verwonderd mij dat er nog mensen tegen u spreken, zou ge niet beter ergens alleen gaan werken?", dát gaat er bij mij niet in. en dat is dan één van de minder erge dingen die gezegd wordt. Ook de toon waarop het gezegd wordt.

anywayz, dank voor de steunbetuigingen hier :)
Rare lui. De halve wereld kijkt Game of Thrones en The Walking Dead. Marvels nieuwste films zijn stuk voor stuk kaskrakers. Geeky dingen zijn mainstream, dus eigenlijk zouden de rollen omgedraaid moeten zijn. "Wat? Jij hebt de nieuwe The Walking Dead nog niet gespeeld en Attack on Titan kijk je ook niet? Jezus, dat je nog met mensen kan praten. Zoek een leven, of zo."

+ Junami-appels zijn lekker! Normaal eet ik gewoon Elstars, maar deze zijn steviger en frisser. (En iets duurder, dat is wel minder.)
+Veel amigurumi gemaakt vandaag. Hopelijk verkopen ze goed.
-Al de hele dag benauwd. Stom weer.
-De gootsteen maakt altijd bizarre geluiden met stormachtig weer. Best wel irritant.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

669
Tamara wrote:+Lekker thee drinken!
+Merken dat de vlieg die al een paar dagen door het huis zwierf eindelijk foetsie is!
-Na je laatste slok thee gedronken te hebben in je mok kijken en een verdronken vlieg aantreffen...
Image
++ Hehe das nog eens ne goeien 1 april grap van die vlieg
- Theeft nu toch nog een leerkracht huiswerk gegeven...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

671
W.O.L.F. wrote:Meestal is het zo dat mensen die pesten zelf een probleem hebben, ze voelen zich onzeker, hebben weinig vrienden, zijn zelf kapot-gepest. Het enige wat bij de gepeste ligt is dat je iets hebt dat een beetje opvalt, maar dat heeft iedereen :)
Niets van aantrekken, uiteindelijk zouden we gewoon medelijde moeten hebben met pesters omdat zij het zo nodig hebben om te pesten.
Je vergeet dat er ook gewoon klootzakken tussen zitten...De gasten die mij hadden gepest waren allemaal veel zekerder in het leven en stonden er ook sterker voor. They prey on the weak. Mij zou het echt niet kunnen schelen wat er gebeurt met hun, dat ze maar verzuipen, het is geen reden om iemand te pesten. Ik doe het niet, dus zij moeten het ook niet doen.
Maxidomino wrote:- Mensen die zo negatief zijn. Neem nu de vader van Captain. Ik ken die man natuurlijk niet maar je kan wel zien dat Captain daar vaak ruzie mee heeft voor onbenulligheden. Ik herken die situatie, niet bij mezelf thuis maar bij mijn vriendin. Haar vader heeft vaak last van stemmingswisselingen. De ene dag kan die vrolijk rondlopen en de volgende dag wordt hij weer boos voor eender wat. Dat is gewoon vreemd dat sommige mensen zo negatief ingesteld kunnen zijn. Ook in verband met dat pesten. Echt jammer dat zulke dingen gebeuren op school, maar zeker wanneer het op het werk gebeurt. Je denkt dat mensen op die leeftijd dan toch al wat slimmer zijn maar neen.
Mijn vader zijn stemmingswisselingen gaan gepaard met hoe mijn vader vindt dat ik mijn leven moet leiden. Doe ik wat hij goed vindt, is alles ok, doe ik het niet, komt de stemmingswisseling eraan.
Mr.Wolf wrote:Beste vrienden,
Ik wil hierbij afscheid van jullie nemen. Binnen enkele uren vertrek ik naar het land van Ezio Auditore Da Firenze. Ik ben ongeveer 9 dagen weg met het school. Dus mochten jullie mij missen, ge weet waar ik uithang
Dat was niet grappig. 1 april zeker?
Ligeiro wrote:ze vinden mij raar omwille van mijn hobbies denk ik. In hun hoofd gaat het van "does not compute" als ze weten dat ik 29 word en nog games speel en comics lees, enz...
Maar om dan dingen te beginnen zeggen als "het verwonderd mij dat er nog mensen tegen u spreken, zou ge niet beter ergens alleen gaan werken?", dát gaat er bij mij niet in. en dat is dan één van de minder erge dingen die gezegd wordt. Ook de toon waarop het gezegd wordt.
anywayz, dank voor de steunbetuigingen hier
Trek het je echt niet aan. Dat uitschot verdient niks. Man, ik word hier kwaad van. Ik heb dat ook, niet echt pesten op latere leeftijd, maar gewoon mij anders aanvaarden. Hier, op dit forum, heb je dat niet, dat is er zo mooi aan.
Elexus wrote:++ misschien een geschikte vakantiejob gevonden voor in de zomervakantie
Hoe kan je zo snel een andere vakantiejob vinden?
Tamara wrote:+Veel amigurumi gemaakt vandaag. Hopelijk verkopen ze goed.
-Al de hele dag benauwd. Stom weer
+Merken dat de vlieg die al een paar dagen door het huis zwierf eindelijk foetsie is!
-Na je laatste slok thee gedronken te hebben in je mok kijken en een verdronken vlieg aantreffen...
Sla een dekentje rond je?
Maak jij zo wollen beestjes ofzo? Cute.
Nieuwe thee gemaakt? :D Met extract van vlieg?

--- Gisteren was weer een ramp: ik wou iets niet doen (wat mijn vader uiteindelijk zelf deed) waardoor hij me strafte. Hij nam mijn laptop af. Ik mocht er niet meer op, en moest ik hem aanraken, zoals bij mijn broer helpen met iets, kwam die direct kijken wat ik deed en wou hij me er af. Dus vanaf ongeveer half 2 gisteren middag werd ik, als 27 jarige, gestraft zoals een 5 jarige. Ik snap zelfs niet wat mijn laptop te maken heeft met wat ik moest doen als straf, enkel dat mijn vader zo duidelijk maakt dat ik stoute jongen was en niet meer leuke dingen mocht doen...mijn vader denkt altijd dat die macht heeft over mij...De rest van de dag hebben we geen enkel woord gewisseld met elkaar... :bomb: ;(
--- Wat een zielig en triestig bestaan heb ik toch...
--- Heb ik nu te weinig of slecht geslapen, ik weet het niet, want ik kan me niet herinneren of ik mijn wekker heb uitgelegd...dus heb ik me nu overslapen??
--- Niet leuk...vandaag moet ik in de avond mijn zus begeleiden naar huis...ok, ik doe het voor haar veiligheid, maar het stoort, mijn avond moet ik niet plannen en ik verwacht daarna toch weer miserie... ;(
--- Morgen om boodschappen (denk ik toch)...
+++ Morgen na de boodschappen (als het doorgaat) om mijn Engelstalige manga...
--- Outerworld service van LR: FF13 stopt (gedeeltelijk) en ik heb niet voor de laatste keer het kunnen checken...verdomme.
--- 2 games zijn zojuist in mijn prijsklasse gevallen, maar omdat ik geld hier uitgeef en daar niet, en moet sparen kan ik ze niet halen...
--- OPM is finished
+++ We live on
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 44 dagen
+++ Nog 71 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

673
--- Ik begin moe te worden... :(
--- Totaal geen zin om vnvd mijn zus te gaan halen...had ik maar een wagen... :(
--- Ik mis de zin om vandaag naar werk te zoeken... :(
--- Mijn vader die met opzet bepaalde dingen doet/niet doet...in de zin van "ik ben baas ik doe wat ik wil want ik weet dat ge het irritant vindt als ik het doe"... :angry:
+++ Nieuwe trailer Mad Max (de film)
+++ Binnenkort nieuwe trailer JW
+++ 1 april Fast to the Future
+++ Hollywood Undead
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2