Re: 'It's all about the drinks'-topic

676
ShAmPi wrote:Ik drink me ook niet altijd lazarus hoor. En die bieren die ik woensdag gedronken heb zijn over vele uren hoor.
Vandaag heb ik gedronken:
- 3 ice tea zero
- 2 cola light
- 1 sprite zero
- halve liter spa groen
- 3 glazen water

Gewone cola lust ik niet.
Te veel frisdrank is niet goed voor je hè! ;) :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

677
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Ik drink me ook niet altijd lazarus hoor. En die bieren die ik woensdag gedronken heb zijn over vele uren hoor.
Vandaag heb ik gedronken:
- 3 ice tea zero
- 2 cola light
- 1 sprite zero
- halve liter spa groen
- 3 glazen water

Gewone cola lust ik niet.
Te veel frisdrank is niet goed voor je hè! ;) :p
Ik drink nooit frisdrank
Image
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

678
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Ik drink me ook niet altijd lazarus hoor. En die bieren die ik woensdag gedronken heb zijn over vele uren hoor.
Vandaag heb ik gedronken:
- 3 ice tea zero
- 2 cola light
- 1 sprite zero
- halve liter spa groen
- 3 glazen water

Gewone cola lust ik niet.
Te veel frisdrank is niet goed voor je hè! ;) :p
Ik drink nooit frisdrank
Image
Ik wel... :p Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd een beetje te veel van alles drink (hoewel ik ook veel water drink)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

680
De laatste jaren krijg ik de indruk dat we steeds minder mogen eten of drinken. Bijna alles is wel ergens slecht voor, nog even en we mogen alleen nog noten en amper gekookte groenten eten. :silly:

Mensen vinden oud worden blijkbaar erg belangrijk. Zo belangrijk dat ze vergeten te leven. ;)

Geniet van het leven want .... je leeft maar één keer en .. dat is toevallig nu! :jip: :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: 'It's all about the drinks'-topic

681
Elexus wrote:Ik denk dat iedereen hier wel volwassen genoeg is om zelf zijn drankhoeveelheid te bepalen.
Klopt, maar ik vind dit forum persoonlijk niet de plaats om tentoon te spreiden welke hoeveelheden je drinkt. Dit forum is openbaar en ik vind het belangrijk dat we de boodschap geven dat dergelijk drinkgedrag geen norm is en zeker niet gezond is. Wat iemand doet in zijn vrije tijd is uiteraard zijn probleem.
En dat mensen hier af en toe een flesje bier bespreken is weer iets anders, dan gaat het om genieten, van 1 biertje, niet van 5 of 10 stevige flesjes.

Ik denk dat het belangrijk is dat we alcohol niet als de norm zien, kijk eens op de kaart op café of er lekkere alternatieven zijn. Zeker op café zijn die alternatieven vaak beperkt, wat erg jammer is, maar je hebt toch altijd wel beter dan 'een waterke'. Als je thuis een feestje geeft, of een bbq ofzo, er zijn tegenwoordig fantastisch veek alcoholvrije alternatieven, ik wil natuurlijk geen reclame maken voor merken, maar de supermarkten hebben bijna allemaal een (soms erg ruim) aanbod aan smoothies en fruitsappen, maar er zijn ook steeds meer varianten aan ice-tea, e.d. Er is echt veel lekkers op de markt waar je hersenen en lever minder problemen mee hebben :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

685
Daarnet op een markt in leuven nog een extra duvel en la chouffe glas gekocht.

En in de colruyt was een 'degustatie' door de brouwer uit haacht van mystique kriek. Ik heb voor mijn vriendin een 8pack daarvan gekocht en het glas erbij gekregen.

En daarnet in de tuin heb ik een lekkere duvel tripel hop 2016 gedronken :)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

687
daviduvel wrote:Op een bbq allemaal met een glas fruitsap in de hand staan, gaat een raar zicht geven :P

Ik heb onlangs nog eens een biertje gedronken. Een blonde Leffe van het vat terwijl ik op een terrasje in de zon zat. Meer moest dat niet zijn :D
Dan maak je er een ongezuiverd biertje met sterke citrustoets van :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

688
daviduvel wrote:Op een bbq allemaal met een glas fruitsap in de hand staan, gaat een raar zicht geven :P

Ik heb onlangs nog eens een biertje gedronken. Een blonde Leffe van het vat terwijl ik op een terrasje in de zon zat. Meer moest dat niet zijn :D
Vroeger op de Chiro (10 jaar?) mengden we Fanta en Cola en dat was dan zogenaamd bier :lol:
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

689
Kolm wrote:
daviduvel wrote:Op een bbq allemaal met een glas fruitsap in de hand staan, gaat een raar zicht geven :P

Ik heb onlangs nog eens een biertje gedronken. Een blonde Leffe van het vat terwijl ik op een terrasje in de zon zat. Meer moest dat niet zijn :D
Vroeger op de Chiro (10 jaar?) mengden we Fanta en Cola en dat was dan zogenaamd bier :lol:
En was dat lekker? :p
cron