Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

695
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote: +++ vandaag aan the last of us remastered beginnen , die game ligt al van augustus 2014 in mijn kast
Dat spel heb ik ook en ik heb er een deel van gespeeld maar dan maanden niet meer aangeraakt. Is het bij u ook omdat ge het op PS3 al gespeeld hebt? :P
Ik heb het nog nooit gespeeld, shame on me :p Ik heb dat bij mijn abonnement van OPM gekregen, maar doordat ik te vaak games kocht is het altijd blijven liggen. Ik keek er wel naar uit om het te spelen, maar het kwam er tot vandaag dus nog niet van :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

696
+++ Vandaag laatste dag les
++ Dan vakantie
+++ Rapport zal wel meevallen
-------- Vorige week hadden we examens, en toch hebben we nog heel deze week les gehad, als een van de enigste scholen in Oost-Vlaanderen. De vorige examens was dat niet het geval.
-- Ik was voor de examens al moe
------- Dan in de examens nachtjes van 6 uur
----- En dan deze week ook nog elke morgen om 6 uur mogen opstaan, met als gevolg dat ik kapot ben. Gisteren thuis gekomen en mij letterlijk 10 min. op de grond gelegd.
+++ Morgen afgesproken met een vriend
++ Games gaan kopen (hoop ik)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

699
Elexus wrote:+++ 't heeft mij bloed, zweet en net geen tranen gekost, maar het groepswerk zou moeten af zijn :0
-- korte korte nacht daardoor
-- mijn ma die haar ook nog eens overslaapt en ik mij dus ook overslaap xD
++ ik die mij overslaap 8-)
-- still tired
++ vandaag rustdag, yey!
Geniet van je rustdag!! Je hebt het verdiend!

---- Regen vandaag. Hopelijk klaart het efkes op deze middag zodat ik mss toch een eerste toerke kan gaan doen met de fiets!
---- Vriendin die het ineens allemaal niet meer ziet zitten tussen ons en er geen behoefte niet meer aan heeft aan een relatie :( Vreemd genoeg blijf ik er extreem rustig bij en relativeer ik het allemaal wel, niet dat ik het niet erg vindt natuurlijk. Het is wat het is zeker??
++++ Zondag de Ronde van Vlaanderen! Ganse dag luilekker in de zetel kijken naar coureurs die afzien! Zalig! Benieuwd welke koers het gaat worden zo zonder Boonen en Cancellara.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

700
NTGSruler wrote:
Elexus wrote:+++ 't heeft mij bloed, zweet en net geen tranen gekost, maar het groepswerk zou moeten af zijn :0
-- korte korte nacht daardoor
-- mijn ma die haar ook nog eens overslaapt en ik mij dus ook overslaap xD
++ ik die mij overslaap 8-)
-- still tired
++ vandaag rustdag, yey!
Geniet van je rustdag!! Je hebt het verdiend!

---- Regen vandaag. Hopelijk klaart het efkes op deze middag zodat ik mss toch een eerste toerke kan gaan doen met de fiets!
---- Vriendin die het ineens allemaal niet meer ziet zitten tussen ons en er geen behoefte niet meer aan heeft aan een relatie :( Vreemd genoeg blijf ik er extreem rustig bij en relativeer ik het allemaal wel, niet dat ik het niet erg vindt natuurlijk. Het is wat het is zeker??
++++ Zondag de Ronde van Vlaanderen! Ganse dag luilekker in de zetel kijken naar coureurs die afzien! Zalig! Benieuwd welke koers het gaat worden zo zonder Boonen en Cancellara.
Bedankt en sterkte met de situatie met je vriendin. :/

Ot:

-- de miserie lijkt nog niet gedaan van het groepswerk D:
-- het ziet er niet naar uit dat ik ooit nog dat missing part van mijn Frozen bestelling ga zien, zucht. Mensen een tip: koop nooit bij Shedeals.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

701
gamerke1992 wrote:+++ black sails
+++ vandaag aan the last of us remastered beginnen , die game ligt al van augustus 2014 in mijn kast
Bij mij ligt die ook al zo lang in mijn kast...want ik heb geen PS4 :O
dividedx11 wrote:------- Dan in de examens nachtjes van 6 uur
Goh, wacht maar tot ge op de unief ofzo zit. :lol:
NTGSruler wrote: ---- Vriendin die het ineens allemaal niet meer ziet zitten tussen ons en er geen behoefte niet meer aan heeft aan een relatie Vreemd genoeg blijf ik er extreem rustig bij en relativeer ik het allemaal wel, niet dat ik het niet erg vindt natuurlijk. Het is wat het is zeker??
Dat is ook wel plots, moet ik zeggen. Sterkte anders.
Elexus wrote:-- het ziet er niet naar uit dat ik ooit nog dat missing part van mijn Frozen bestelling ga zien, zucht. Mensen een tip: koop nooit bij Shedeals.
Die naam alleen al schrikt me af.


--- Oh God! Mijn vader volgt me nu al naar de wc om te horen of ik werkelijk de wc gebruik. Hij staat letterlijk te luisteren. En dat allemaal omdat ik gelijk een normale mens daarna mijn handen wat onder het water steek. Hij vindt dat ik teveel naar de wc ga...waar gaat dit naartoe, waar gaat dit naartoe... :cry: :bomb:
--- Niet al te best geslapen...
+ Boodschappen zijn gedaan...
+/- Sebiet het openbaar vervoer gebruiken voor mijn manga te gaan halen...
+++ Cool, ik heb Grid Autosport en LEGO Star Wars Complete Saga aan een redelijke prijs kunnen vinden...Impuls buy! Dank u mama!
--- Waarschijnlijk voor de rest van de dag niet meer online
+++ Woohoo The Red Road vandaag + Star Trek 2
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ah shit...unieke content via online events in RE:R2...ik kan die niet halen want ik heb geen PS4 én niet de game... ;(
--- Nog 42 dagen
+++ Nog 69 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

703
NTGSruler wrote:
---- Vriendin die het ineens allemaal niet meer ziet zitten tussen ons en er geen behoefte niet meer aan heeft aan een relatie :( Vreemd genoeg blijf ik er extreem rustig bij en relativeer ik het allemaal wel, niet dat ik het niet erg vindt natuurlijk. Het is wat het is zeker??
Oei dat is minder leuk, sterkte er mee. En hopelijk komt het nog goed.

--- Vandaag wou ik het rustig aan doen, maar nu is er letterlijk en pak werk op mij af gekomen
+++ Biertje van dit weekend: Brugse Bok (ik kende alleen de Brugse Zot)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

704
NTGSruler wrote:---- Vriendin die het ineens allemaal niet meer ziet zitten tussen ons en er geen behoefte niet meer aan heeft aan een relatie :( Vreemd genoeg blijf ik er extreem rustig bij en relativeer ik het allemaal wel, niet dat ik het niet erg vindt natuurlijk. Het is wat het is zeker??
Hopelijk komt het allemaal in orde!


--- Ik ben sinds zaterdagnacht thuis van Londen en mijn knie doet nog altijd pijn D:
+ Gelukkig mindert de pijn elke dag
+++ Vakantie
--- Veel schoolwerk in de vakantie :O
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

705
gamerke1992 wrote:
Maxidomino wrote:
gamerke1992 wrote: +++ vandaag aan the last of us remastered beginnen , die game ligt al van augustus 2014 in mijn kast
Dat spel heb ik ook en ik heb er een deel van gespeeld maar dan maanden niet meer aangeraakt. Is het bij u ook omdat ge het op PS3 al gespeeld hebt? :P
Ik heb het nog nooit gespeeld, shame on me :p Ik heb dat bij mijn abonnement van OPM gekregen, maar doordat ik te vaak games kocht is het altijd blijven liggen. Ik keek er wel naar uit om het te spelen, maar het kwam er tot vandaag dus nog niet van :)
Benieuwd wat ge er van vindt. Voor mij en vele anderen is het de topper van de PS3-era :)
Image
cron