Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6976
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:+++ nog eens goed kunnen uitleven in de keuken
+++ 3,5 kg lasagne here I come
+++ gin tonic met blauwe fever tree, hmmm
heb je dat allemaal naar binnen gespeeld ?? :O :O
Ja, je mag mij komen bezoeken op het spoed :p

Gelukkig niet, we hebben er met 2 personen twee keer van kunnen eten.

+++ en we zijn aan de zee
+++ vandaag nog goed weer
--- maar dat blijft jammer genoeg niet zo
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6984
---- BT... ja ik moet het al niet meer zeggen zeker :lol:
++ voorbij een lastig stuk in het spel Fahrenheit geraakt
-- de controls in die game sucken echt zo hard waw
-- bij Horizon Zero Dawn niet doorhebben dat ik een missie ben begonnen waarbij het aangeraden level heel wat hoger ligt dan m'n huidige level. Nu moet ik een Thunderjaw verslaan maar ik word steeds ingemaakt :')
-- volgens mij leeched er iemand van ons internet... straks maar eens het password veranderen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6987
+++ Vandaag eindelijk die 79 gezien op de weegschaal :jip:
+++ Als je gewicht het enige is waar je je zorgen om hoeft te maken dan kan het niet slecht gaan hé in uw leven
--- Ik vind het zielig van mezelf dat ik mezelf mooier vind met minder kilo's :/
+++ Bijna tijd voor UC: TLL en Mario + rabbids :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6988
Stany7 wrote:+++ Vandaag eindelijk die 79 gezien op de weegschaal :jip:
+++ Als je gewicht het enige is waar je je zorgen om hoeft te maken dan kan het niet slecht gaan hé in uw leven
--- Ik vind het zielig van mezelf dat ik mezelf mooier vind met minder kilo's :/
+++ Bijna tijd voor UC: TLL en Mario + rabbids :love:
Bekijk het dan zo: paar kilootjes minder is hopelijk dan net iets gezonder? :cool:

++++ De laatste werkdag deze week en dan verlengd weekend. Alleen zaterdagavond- en nacht nog bijwerk doen.
---- Huurders belden gisteren dat vaatwasmachine niet meer werkt. Ik weet dus al waar het geld van bijwerk naartoe gaat :(
++++ Volgende week korte week werken en dan eindelijk verlof!!!
----- Rocket League en painted en certified items!!! Wat moet ik in hemelsnaam doen om zoiets te krijgen??? Volgens mij krijg ik voorlopig ook niets meer?? Ik speel 2vs2 en 3vs3 zowel gemoedelijk als competitief. Moedeloos ja, zou ik ervan worden. Totaal geen idee waarom dat bij mij niet werkt. Zelfs 5 uncommon items traden is een trophy bijvoorbeeld. Mijn inventaris is gewoon bijna leeg!!??
++++ Zaterdagmorgen met ons 3-tjes gaan ontbijten :love:
++++ Bijna pressxtorevive bbq!
Image
cron