Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6991
Kolm wrote:Check rocket league topic... Ik had dezelfde problemen :p Je krijgt ook enkel de eerste 10u van de week dat je speelt items, daarna niet meer. Marty wilt misschien wel traden, ik heb enkel nog een painted denk ik.
Ik had het gezien. :P Jij kunt nog een painted item traden? Dan moet ik Marty eens aanspreken.. het ganse traden heb ik nog nooit gedaan.. Toevallig ook geen 5 uncommon items? Die moet je blijkbaar ook traden om een rare item ofzo te krijgen? Euh ja hoort eigenlijk in RL topic :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6994
++ Lekker koken, gisteren falafelburgers :)
------- Mijn schoonzus is niet mee met haar ouders, nog een geluk dat ze best veel moet werken, want het is echt op de tenen lopen rond haar of ze begint ongelofelijk ambetant te doen. Ja, ik heb ook zo iets van 'fuck it', maar echt, ze kan heel lastig doen en wij zijn niet degene die haar moeten opvoeden eh...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6995
-- vandaag familiebijeenkomst en doordat ik nog een week heb tegen het herexamen, geen smoes om thuis te blijven... Ik heb niks tegen die mensen maar die gedwongen familietoestanden zijn echt mijn ding niet. De gesprekken zullen toch alleen maar gaan over ons huis in NL en m'n zus haar zwangerschap. Die onderwerpen ben ik echt al strontmoe...
-- dan nog eens supervettig eten daar waar ik gemakkelijk erg ziek van word
-- ohja en een overvloed aan kinderen. I don't like kids much. D:
++ Ochja, er zijn ergere dingen in't leven zeker :silly:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6998
--- Watch dogs 2 Off the Hook DLC missies...
--- Zogenaamd online co-op missies die je beter in je eentje doet met de internetkabel volledig uit je PS4, want zelfs als je bij de start zegt dat er geen partner gezocht moet worden en bij online opties alles van joinen op uit zet... kan er halverwege toch nog iemand joinen... :nerd:
--- Geen checkpoints in de missies, ben je na een halfuur bij het laatste objective en faal je, mag je helemaal opnieuw beginnen. En de manieren waarop het soms faalt zijn stom. Dit maakt dat het in online co-op met een random helemaal onmogelijk is vaak. Of ik ben de enige die altijd gun blazing mensen tegenkomt?
??? De theorie is dat je elk type missie 1 keer moet doen (9 in totaal) om de 10de en finale missie te krijgen. Na 8 kreeg ik het 9de type niet, dan maar een andere opnieuw gedaan, kreeg ik het andere type wel. Die dan ook gedaan, nog steeds geen finale missie... Ergens las ik dat je 11 of 12 missies moet doen om daarna de laatste te krijgen. Dan zou ik er nu nog 1 of 2 moeten doen, laat ons hopen dat dat goed gaat...

+++ Rayman Legends alle singleplayer levels op 1 origins level na klaar! De punten van dat laatste level heb ik nodig om effectief over de grens van max level te gaan, met punten van online challenges durft dat blijkbaar wel eens te glitchen volgens sommigen => Ik neem geen risico!
+/- Nog wel zo'n 470 punten nodig uit online challenges en ik haal er meestal 15-20 per dag en nog is 20 uit weekly challenges. Het einde komt in zicht...
Image
cron