Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7021
@Elexus: veel sterkte met de situatie!

--- Mij de afgelopen 3 weken verschrikkelijk gevoeld door stress rond de thesis. Natuurlijk is een beetje stress normaal, maar ik heb het nog nooit zo verlammend gehad
+++ Taak en thesis ingediend, dus nu kan ik terug tot rust proberen komen en heb ik terug wat meer tijd
+++ Vanmiddag nog eens wat racen in Project CARS
+++ Morgen Bierfestival Gent
+++ Zondag PXtR BBQ

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7022
Elexus wrote:------------ er blijken nu plots zware complicaties te zijn met het kindje van m'n zus... Vanaf het geboren wordt, moet hij een hartoperatie ondergaan... Wij kunnen nu dus echt nooit eens chance hebben in ons familie hé, verdomme toch -_-
Sterkte! :(

+++ Prachtige stofjes gevonden! Ik naai winkelzakjes voor fruit en noten en zo. Volledig met de hand, dus zonder naaimachine ofzo :)
+++ De thesis van met0t0 is binnen, was echt bloed zweet en tranen, amai!
-- Moet nu wel heel veel uren werk inhalen, startend vandaag :)
++ Vanavond bij een nieuw gezin babysitten, ik ga een lijst van kindernamen en de namen van hun ouders moeten bijhouden want het wordt ingewikkeld :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7023
+++ Vandaag Uncharted The Lost Legacy kunnen pre- orderen is de store en wat blijkt, ik krijg ook de remaster van Jak & Daxter en een thema.
+++ Ik dacht dat ik naast die bonussen greep omdat ik UCTLL krijg doordat ik de season pass had gekocht voor UC4
+++ Thank you Naughty Dog <3
--- Al heel de week pijn in hoofd :(
--- Hopelijk tegen zondag beter
+++ Zondag Pxtr BBQ :jip: :jip:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7027
Mr.Wolf wrote:-------- Pffff, volgende week 4 examens, maar weet niet of ik er iets van ga kunnen. Ben wel al bezig vanaf het begin van de vakantie, dus heb alles wel gedaan
Kom Mr.Wolf, laat je onzekerheid nu eens varen. Ik denk dat dat nog je grootste struikelblok is. Ik ben er zeker van dat het je allemaal gaat lukken! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7032
++ mss met metoto naar paradise lost gaan :)
+ mij zover kunnen krijgen om toch weer games te verkopen enzo toch wat minder uitgaves richting games
-- mass efffect serieuze bug tegengekomen waardoor ik spel moest herstarten, ik kon niet lopen, springen, schieten, de map bekijken of zelfds maar naar hoofdmenu terugkeren. gelukkig niet zoveel verloren gegaan.
?? ksnap niet hoe ze het hier doen maar er wordt hier de ene na de andere paal omver gereden xd
Image