Re: 'It's all about the drinks'-topic

706
The Wastelander wrote:
gamerke1992 wrote:
The Wastelander wrote:
gamerke1992 wrote:Ik kreeg dat waterloo glas als ik 2 pakken waterloo kocht. En dat kwam goed uit, want ik zocht zowel dat bier als het glas nog. Ik heb 1 pak met waterloo donkerbruin bier en 1 pak waterloo blonde tripel.
Waar hebde gekocht?
Een drankspeciaalzaak kort tegen leuven (Bertem). Het was de eerste keer dat ik daar ging. Dat was dus eerder toevallig dat ik het tegenkwam.
Ahk, ik ben wel redelijke fan van Waterloo Triple en glas is ook wel badass! Maar das toch iet te wijd van huis vrees ik. :p
Ik denk dat het door jou was dat ik waterloo wou kopen. Het was toch in ieder geval door dit topic. Dat glas is inderdaad echt super cool. En echt zwaar eigenlijk
Image


En over dat donker bier, ik heb in mijn vorige post nog een Edit gedaan.
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

709
gamerke1992 wrote: Ik denk dat het door jou was dat ik waterloo wou kopen. Het was toch in ieder geval door dit topic. Dat glas is inderdaad echt super cool. En echt zwaar eigenlijk :)

En over dat donker bier, ik heb in mijn vorige post nog een Edit gedaan.
Hehe, die kans zit er wel in. Ik heb al wel meermaals mijn voorkeur voor dit bier laten merken in dit topic! :p

@Shampi
De bierafdelingen zijn hier niet zo denderend in mijn buurt + kom niet verschrikkelijk veel in winkels waar de bierafdeling groter is. De triple ben ik al wel vaker tegengekomen in meerdere winkels + cafés, maar de donkere niet. Daarnaast ben ik ook eerder opzoek naar het kelk + enkele bieren. Heb al wat research zitten verrichten en der zijn blijkbaar wel wat redelijk goedkope giftpacks met kelk + 2 triple + 2 donkere, maar zo'n actie als gamerke voorhad is natuurlijk nog nicer! :D :bier:
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

712
Deze week nog eens langs de Hopduvel in Gent gegaan en deze twee gevonden :)
Ik had niet gedacht dat ik ze zo snel in de winkel zou vinden. €2,95/flesje vond ik nog aanvaardbaar. Tre Fontane stond er ook, wel voor €6/flesje. Dat vond ik echt teveel en heb ik laten staan. Ik vind hem later nog wel eens.
Image
cron