Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

706
Ligeiro wrote:
Gamefreak wrote:---- Steve Stevaert die hier in Hasselt op een gruwelijke manier zich van het leven berooft.
gruwelijk? Hij is toch gewoon in't kanaal gesprongen?
no offence voor iedereen die offence kan nemen, maar zelfmoord na de beschuldigingen die zijn geuit, is voor mij 't zelfde als schuld bekennen
Velen denken zo maar hoe zou jij je voelen als je onterecht wordt beschuldigd en de hele media erop springt en je geen seconde rust meer gaat kennen en voor de rest van je leven erdoor wordt achtervolgd zelfs als je vrijgesproken bent want 'er zal toch wel iets van aan zijn' volgens velen. Ik weet wat het is om uitgemaakt te worden voor dingen die je niet bent omdat de mensen niet de moeite nemen om je te leren kennen en dat viel me toen enorm zwaar. Het was eigenlijk nog niks in verhouding met deze beschuldiging.
Maw: Helemaal zeker zullen we het denk ik nooit weten en een conclusie trekken kunnen we dus ook niet.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

709
+Een paar uur met Lego gespeeld. Morele verplichting. Neefje had een mooie Creator set gekregen, maar had er geen geduld voor. Ik ben dus maar zo lief geweest om de huisjes voor hem in elkaar te zetten ^_^
+Oom en tante hebben binnenkort een kamer over en dan mag mijn nichtje (10) er een eigen gameroom van maken. Ik ga helpen :D

Ik denk dat ik zelf later maar geen kinderen krijg, deze opzet is veel handiger en leuker. Wel met Lego spelen en gamerooms inrichten, geen poepluiers verschonen.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

710
Elexus wrote:@ Catpn: Indeed, more like SheWOLF!
EDIT: Wat voor een lelijkaard staat er nu op mijn PSN card zeg. In de game ziet die er zo creepy niet uit hoor.
SheWOLF? Succubus zeker? :lol:
Zit jij vaak goed gebouwde en aantrekkelijke Perzische prinsen te bekijken?
Tamara wrote:+Een paar uur met Lego gespeeld. Morele verplichting. Neefje had een mooie Creator set gekregen, maar had er geen geduld voor. Ik ben dus maar zo lief geweest om de huisjes voor hem in elkaar te zetten
+Oom en tante hebben binnenkort een kamer over en dan mag mijn nichtje (10) er een eigen gameroom van maken. Ik ga helpen
Ik denk dat ik zelf later maar geen kinderen krijg, deze opzet is veel handiger en leuker. Wel met Lego spelen en gamerooms inrichten, geen poepluiers verschonen.
Als je het een paar jaren kan uithouden, kan je daarna tot ze te oud worden heel de dag met je kinderen LEGO en gamerooms maken.

--- Gisteren was alles goed, tot 2 minuten juist voor ik in mijn bed ging...
--- Zo te zien waren die 2 minuten niet genoeg gisteren en zat mijn vader heel de nacht erop te broeden en kwader te worden... ;(
--- Deze ochtend mocht ik weer zijn furie ondergaan... :cry:
--- Ik ga moeten oppassen vandaag want ik kan weer zo mijn laptop "verliezen"...
+++ Lekker geslapen
+++ Jeuj, ik heb mijn Engelstalige Type-0 manga
+++ Ik heb mijn Franstalige ook mogen behouden
+++ Nog eens lekker gebabbeld met personeel van de GM
+++ Woow...wat was Star Trek 2 een goeie film, beter dan de eerste! :cool:
+++ Tijd voor Avontuur !!!
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 41 dagen
+++ Nog 68 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Last edited by Captain Witwicky on 04 Apr 2015 14:22, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

712
--- Aaargh ik krijg wat van dat internet van mij. Plots valt het weg op de slechtste momenten en mijn laptop begint dan enorm traag te zijn en mijn facebook logged automatisch uit. Ik weet niet wat die dingen met elkaar te maken hebben maar fucking hell!

:bomb:

--- Ik begrijp mijn ouders niet. De een kijkt nauwelijks tv, de andere bekijkt alles. Ze kijken beiden eigenlijk nooit naar tv naar wat ze zouden moeten kijken (i.e. opgenomen materiaal) dus kijken ze maar naar Duitstalige Disneyfilms die zo nu en dan spelen op tv. :?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

713
++++ Vriendin komt stilletjes terug boven water. Ze ziet mij nog altijd graag :love:
---- Ze heeft het wel enorm moeilijk met haar huidige situatie die ik hier niet uit de doeken ga doen. Maar ze zag het gewoon allemaal efkes niet meer zitten, vandaar de wat relatiestress. Ik laat haar rustig op haar positieven komen, ze komt vanzelf wel terug op haar pootjes. Met veel hulp en steun van mij. Soms is het moeilijk voor mensen dit te zien en te beseffen maar het is kwestie van het rustig aan te pakken.
++++ Met alle eerlijkheid wil ik hier ook zeggen dat ik wel trots ben op mezelf. Door deze situatie rustig en gerelativeerd aan te pakken is het niet uitgedraaid in een conflict. Laten we zeggen dat ik vroeger nogal "ongenuanceerd" uit de hoek zou zijn gekomen. Ik neem zelden een blad voor de mond en ben extrovert persoon, dus het kleinste wat mij niet aanstaat zul je direct weten. Voor sommigen een godsgift voor anderen een irritante eigenschap. Kwestie van mezelf in te tomen en mijn tong 2 keer (meerdere keren) om te draaien.
---- Last van zadelpijn.
---- Bijgevolg dus maar niet gaan fietsen vandaag.
+/- Zadel wat meer naar voren geplaatst. Het experimenteren kan beginnen...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

714
NTGSruler wrote:++++ Vriendin komt stilletjes terug boven water. Ze ziet mij nog altijd graag :love:
---- Ze heeft het wel enorm moeilijk met haar huidige situatie die ik hier niet uit de doeken ga doen. Maar ze zag het gewoon allemaal efkes niet meer zitten, vandaar de wat relatiestress. Ik laat haar rustig op haar positieven komen, ze komt vanzelf wel terug op haar pootjes. Met veel hulp en steun van mij. Soms is het moeilijk voor mensen dit te zien en te beseffen maar het is kwestie van het rustig aan te pakken.
++++ Met alle eerlijkheid wil ik hier ook zeggen dat ik wel trots ben op mezelf. Door deze situatie rustig en gerelativeerd aan te pakken is het niet uitgedraaid in een conflict. Laten we zeggen dat ik vroeger nogal "ongenuanceerd" uit de hoek zou zijn gekomen. Ik neem zelden een blad voor de mond en ben extrovert persoon, dus het kleinste wat mij niet aanstaat zul je direct weten. Voor sommigen een godsgift voor anderen een irritante eigenschap. Kwestie van mezelf in te tomen en mijn tong 2 keer (meerdere keren) om te draaien.
---- Last van zadelpijn.
---- Bijgevolg dus maar niet gaan fietsen vandaag.
+/- Zadel wat meer naar voren geplaatst. Het experimenteren kan beginnen...
Allez, da's goed om te horen dat het weer in orde aan het komen is! :)

Ot:

++ lekker gamedagje gehouden vandaag
++ morgen vliegen we er terug in qua schoolwerk
++ Prince of Persia is best leuk, beetje repetitief wel
++ hij is bijna uit, eindelijk nog eentje van de backlog!
++ Once Upon a Time herbekijken
++ de kat die hier vorig jaar veel rondliep maar plots verdween, is vandaag weergekeerd!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

715
Ligeiro wrote:
Gamefreak wrote:---- Steve Stevaert die hier in Hasselt op een gruwelijke manier zich van het leven berooft.
gruwelijk? Hij is toch gewoon in't kanaal gesprongen?
no offence voor iedereen die offence kan nemen, maar zelfmoord na de beschuldigingen die zijn geuit, is voor mij 't zelfde als schuld bekennen
je hebt ergens een punt qua schuldbekentenis al zullen we dat nooit weten maar zoals Kolm zegt is zo een beschuldiging ook al is het niet waar een mokerslag, zeker met eventuele andere problemen. Mijn ouders hebben hem wel vrij goed gekend dus ja, dat kwam toch wel aan. En het is gruwelijk in de zin van jezelf zomaar in een kanaal te gooien, wetende dat je geen kans maakt om te overleven.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

716
@ntgsruler, kzen oprecht content voor junder :)
@lexi goe bezig ik ga morgen normaal lego the hobbit uitspelen me nen maat (kging eerst zen nickname plaatsen toch ma nie gedaan omda het mss als beledigend overkomt naar anderen toe xd)

++ the hobbit legogame dus averre uitgespeeld
++ ride gekocht en goedgekeurd :p
- wel al trophy geglitched
+ oh well alst ma een trophy is dat misloopt :p
++ goed geslapen gistern twas nodig na mss toch iets te korte nachtjes (volledig mijn eigen schuld)
++ rustig kunnen wakker komen
-- headset die gewoon in 2 breekt wnr ik het vastneem
+ 50% van far cry 4 uitgespeeld
-- weer een familiefeest erbij op kalender damn zeg tis der echt over en ik doe dat al zo graag pfff
++ naar antwerp convention gaan op 26 april me Steve (game mania) en nog nen maat die ik daar heb leren kennen
++ twas wel weer plezant in gm vandaag
?? hopelijk geen parkeerboete khad ticket voor een uur gelegd met de bedoeling om maar een uur te blijven en ik was een uur later dan voorzien vertrokken :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

720
NTGSruler wrote:++++ Vriendin komt stilletjes terug boven water. Ze ziet mij nog altijd graag
---- Ze heeft het wel enorm moeilijk met haar huidige situatie die ik hier niet uit de doeken ga doen. Maar ze zag het gewoon allemaal efkes niet meer zitten, vandaar de wat relatiestress. Ik laat haar rustig op haar positieven komen, ze komt vanzelf wel terug op haar pootjes. Met veel hulp en steun van mij. Soms is het moeilijk voor mensen dit te zien en te beseffen maar het is kwestie van het rustig aan te pakken.
++++ Met alle eerlijkheid wil ik hier ook zeggen dat ik wel trots ben op mezelf. Door deze situatie rustig en gerelativeerd aan te pakken is het niet uitgedraaid in een conflict. Laten we zeggen dat ik vroeger nogal "ongenuanceerd" uit de hoek zou zijn gekomen. Ik neem zelden een blad voor de mond en ben extrovert persoon, dus het kleinste wat mij niet aanstaat zul je direct weten. Voor sommigen een godsgift voor anderen een irritante eigenschap. Kwestie van mezelf in te tomen en mijn tong 2 keer (meerdere keren) om te draaien.
---- Last van zadelpijn.
Goed zo. Even kalm worden en alles goed bekijken kan echt helpen.
Zonder zadel rijden? :D
Elexus wrote:++ Prince of Persia is best leuk, beetje repetitief wel
++ de kat die hier vorig jaar veel rondliep maar plots verdween, is vandaag weergekeerd!
Voor een game zoals PoP is dat niet erg die herhaling.
Gaat de kat vertellen over zijn wereldreis? :cool:


--- Gisteren dus heel de tijd een kwade vader moeten ontwijken...
--- Juist voor ik in mijn douche en bed wou gaan, vond hij het nodig om nogmaals te beginnen voor stom gezeik...
+++ Lekker geslapen, again!
+++ Goed begin van de ochtend: vader slaapt nog!
+++ Vanavond The Strain, owh yea!
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 40 dagen
+++ Nog 67 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...

EDIT....

--- Ahneen, geen goed begin, papa is wakker, papa is boos... :bomb:

EDIT 2

+/- Pfoe, veel werk aan mijn Type-0 unboxing artikel voor PXtR :shh:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2