Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7157
fsterchele23 wrote:++ mgs4 is awesome net act 3 uitgespeeld :)
+ hospitalisatie in orde gebracht :)
?? rekening krijgen van autoverzekering van nummerplaat die nie meer bestaat, nooit koop ik nog een opel wat een foefelarie boel is da.
++ rekening vant water naar beneden hoera weer wat geld gespaart :p
++ positieve ontvangst met men debuut in nieuwe proclub op fifa. ze zitten in divisie 1 en was er toch nie echt gerust op dat ik ging meekunnen met het niveau maar ik vond toch rap menne draai :p
++ vrijdag fifa 18 en kort erop forza en dragons dogma, das weer zotveel gamen verzekerd
Behalve dat ik je kan aanraden nooit meer een Opel te kopen vraag ik me wel af wat dit geval met het automerk zelf te maken heeft...?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7158
Buiten die verzekering hebben ze me ook niet ingeschreven als medehoofdbestuurder toen de wagen nog van men ouders was en zo had ik officieel nul,nul rijervaring en bovendien ook veel problemen al gehad me diene auto me oververhitting wat gekend is bij Opels.
Men zus en ouders hebben ook redelijk wa problemen mee gehad onlangs

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7159
fsterchele23 wrote:Buiten die verzekering hebben ze me ook niet ingeschreven als medehoofdbestuurder toen de wagen nog van men ouders was en zo had ik officieel nul,nul rijervaring en bovendien ook veel problemen al gehad me diene auto me oververhitting wat gekend is bij Opels.
Men zus en ouders hebben ook redelijk wa problemen mee gehad onlangs

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ja maar uw verzekering heeft niks te zien met het automerk. :p Dat uw ouders u niet inschrijven als bestuurder is niet de fout van Opel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7160
fsterchele23 wrote:Buiten die verzekering hebben ze me ook niet ingeschreven als medehoofdbestuurder toen de wagen nog van men ouders was en zo had ik officieel nul,nul rijervaring en bovendien ook veel problemen al gehad me diene auto me oververhitting wat gekend is bij Opels
Ah. Vandaar (het laatste punt).
Een van de redenen waarom ik idd niet gauw een Opel aan zou raden. Naast dat ze in NL de verkeerde voetbalclub sponsor(d)en :p
Zonder gekheid: voor hetzelfde geld kun je een superieure Japanner kopen (iets simpelere inrichting, maar kwalitatief beter)
Last edited by paveman on 25 Sep 2017 14:40, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7161
Elexus wrote:
fsterchele23 wrote:Buiten die verzekering hebben ze me ook niet ingeschreven als medehoofdbestuurder toen de wagen nog van men ouders was en zo had ik officieel nul,nul rijervaring en bovendien ook veel problemen al gehad me diene auto me oververhitting wat gekend is bij Opels.
Men zus en ouders hebben ook redelijk wa problemen mee gehad onlangs

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ja maar uw verzekering heeft niks te zien met het automerk.
Image
Dat uw ouders u niet inschrijven als bestuurder is niet de fout van Opel.
Wel als ze zeggen bij Opel dat alles in orde is... Van het merk vooral de problemen met die oververhitting da miserie was

@paveman een Japanse wagen was sowieso het plan als men Opel het volledig opgeeft. Kdacht aan mazda 3
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7162
fsterchele23 wrote:
Elexus wrote:
fsterchele23 wrote:Buiten die verzekering hebben ze me ook niet ingeschreven als medehoofdbestuurder toen de wagen nog van men ouders was en zo had ik officieel nul,nul rijervaring en bovendien ook veel problemen al gehad me diene auto me oververhitting wat gekend is bij Opels.
Men zus en ouders hebben ook redelijk wa problemen mee gehad onlangs

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ja maar uw verzekering heeft niks te zien met het automerk. :) Dat uw ouders u niet inschrijven als bestuurder is niet de fout van Opel.
Wel als ze zeggen bij Opel dat alles in orde is... Van het merk vooral de problemen met die oververhitting da miserie was

@paveman een Japanse wagen was sowieso het plan als men Opel het volledig opgeeft. Kdacht aan mazda 3
Opel is geen verzekeraar dus ik snap uw punt nog steeds niet. :p Ja dat het oververhit is wel aan de auto gelegen maar ik zie geen verband verzekering/automerk.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7166
++++ Opel wagens :love: Grapje!!!! Mijn eerste auto was een Corsa en ik heb daar graag mee gereden. Nooit geen problemen mee gehad.
++++ Bedankt Sanity om mijn review van Project Cars 2 op de blog te zetten.
++/-- Iemand die mij mss wat meer info kan geven over wat ik kan verwachten van een wervingsreserve examen bij de gemeente? Ik zou willen meedoen voor een functie administratief medewerker bij een sportdienst bij een gemeente. Ik vraag mij vooral af welke inhoud ik kan verwachten waar ze vragen over stellen. Structuur en werking van de gemeente? De faciliteiten? Formulieren? Alleja ik dacht dat hier onlangs iemand eens had meegedaan aan zoiets?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7167
--- Ass Creed Chronicles INDIA --> Aaaaaaaaaaargh, wat een kutgame
--- Dat vissen in J&D op PS3 --> Aaaaaaaaargh
--- Medusa blijkt ook al te lastig om te temmen in GoW remaster hard
+++ GoW blijft wel heerlijk om spelen *ja, ik kijk naar jou daar aas creed India met uw klote controls die niet responsief zijn*
+++ Uncharted TLL uitgespeeld op crushing :jip:
--- Wel extreem vervelend stuk op het einde met die minigun :O
--- Als ik er nog geen had, dan zal ik ze nu wel hebben (een maagzweer :D)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7168
NTGSruler wrote:++++ Opel wagens :love: Grapje!!!! Mijn eerste auto was een Corsa en ik heb daar graag mee gereden. Nooit geen problemen mee gehad.
++++ Bedankt Sanity om mijn review van Project Cars 2 op de blog te zetten.
++/-- Iemand die mij mss wat meer info kan geven over wat ik kan verwachten van een wervingsreserve examen bij de gemeente? Ik zou willen meedoen voor een functie administratief medewerker bij een sportdienst bij een gemeente. Ik vraag mij vooral af welke inhoud ik kan verwachten waar ze vragen over stellen. Structuur en werking van de gemeente? De faciliteiten? Formulieren? Alleja ik dacht dat hier onlangs iemand eens had meegedaan aan zoiets?
Ik heb vorig jaar (zonder succes) deelgenomen aan een wervingsreserve bij het OCMW. Het schriftelijk gedeelte ging over zaken waarmee je geconfronteerd kan worden tijdens de job. Bijvoorbeeld budgetten, een beslissing van hogeraf om iets anders te doen, etc. Zo goed als geen vragen over de stad zelf. Over een mondeling gedeelte kan ik weinig zeggen omdat dat alleen voor de geslaagden was van de schriftelijke proef in mijn geval.

Jammer dat dat niet gelukt is. De werkuren en verlofregeling etc waren echt wel interessant :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7169
daviduvel wrote:
NTGSruler wrote:++++ Opel wagens :love: Grapje!!!! Mijn eerste auto was een Corsa en ik heb daar graag mee gereden. Nooit geen problemen mee gehad.
++++ Bedankt Sanity om mijn review van Project Cars 2 op de blog te zetten.
++/-- Iemand die mij mss wat meer info kan geven over wat ik kan verwachten van een wervingsreserve examen bij de gemeente? Ik zou willen meedoen voor een functie administratief medewerker bij een sportdienst bij een gemeente. Ik vraag mij vooral af welke inhoud ik kan verwachten waar ze vragen over stellen. Structuur en werking van de gemeente? De faciliteiten? Formulieren? Alleja ik dacht dat hier onlangs iemand eens had meegedaan aan zoiets?
Ik heb vorig jaar (zonder succes) deelgenomen aan een wervingsreserve bij het OCMW. Het schriftelijk gedeelte ging over zaken waarmee je geconfronteerd kan worden tijdens de job. Bijvoorbeeld budgetten, een beslissing van hogeraf om iets anders te doen, etc. Zo goed als geen vragen over de stad zelf. Over een mondeling gedeelte kan ik weinig zeggen omdat dat alleen voor de geslaagden was van de schriftelijke proef in mijn geval.

Jammer dat dat niet gelukt is. De werkuren en verlofregeling etc waren echt wel interessant :P
Had je dan geen 25 op 50 gehaald? Lijkt mij dan dat je eigenlijk al bekend moet zijn met de job om een goed examen af te leggen?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7170
NTGSruler wrote:++++ Opel wagens :love: Grapje!!!! Mijn eerste auto was een Corsa en ik heb daar graag mee gereden. Nooit geen problemen mee gehad.
Daar ga je al. Altijd problemen dus :P :D
Ik heb ook best veel Opel gereden, hoor (3 types Astra) en hoewel ik het prima wagens vond ben ik er wel achter gekomen dat je meer kwaliteit voor hetzelfde geld kunt kopen. Daarnaast vond ik ze over het algemeen vrij duur in onderhoud, als er dan wat is (wat bij mij dan wel weer zo goed als elk jaar was).
Image