Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7171
paveman wrote: Daar ga je al. Altijd problemen dus :P :D
Ik heb ook best veel Opel gereden, hoor (3 types Astra) en hoewel ik het prima wagens vond ben ik er wel achter gekomen dat je meer kwaliteit voor hetzelfde geld kunt kopen. Daarnaast vond ik ze over het algemeen vrij duur in onderhoud, als er dan wat is (wat bij mij dan wel weer zo goed als elk jaar was).
:lol: Voor ons Westvlamingen normale spraak, voor Nederlanders een woordspeling.
Ik zou hedendaags best tevreden zijn met een Opel. Maar er is beter natuurlijk.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7174
@ gamerke, je had toch al een poes? ^^

- - - Er is een tijd geweest (OPM periode) dat men toch wel heel graag een forum MET een blog had. Nu hebben we een blog maar als we de belangstelling moeten afmeten aan het aantal keren dat er commentaar geleverd wordt bij de door onze redactie geplaatste stukjes dan lijkt het alsof onze community er weinig belangstelling voor heeft. :(

+ / - Vandaag maar eens iets nieuws geprobeerd, na dat sommigen al eens gestart zijn met een vervolgverhaal op het forum, heeft ondergetekende een begin gemaakt met een vervolgverhaal op de blog. We zullen zien of zich dat mag verheugen op meer belangstelling.
Voor de belangstellenden: https://www.pressxtorevive.com/zwerftoc ... e-sterren/
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7175
++++ de musical episode van Once Upon a Time, mijn God het was goooooed :love: :love:
++ de muziek direct op een cd zetten voor in de auto se :D
-- Once Upon a Time uitgekeken, het volgende seizoen wordt een soort reboot, geen idee hoe dat gaat werken
-- ga de originele cast toch echt missen, in dit filmpje zie je bijvoorbeeld hoe fantastisch ze overeenkomen :D

Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7177
daviduvel wrote:
gamerke1992 wrote:--- serieuze kater
+++ ik ga mij voornemen om vanaf nu in kleinere hoeveelheden te drinken als ik uitga. 3 a 4 consumpties lijkt mij veel beter :)
+++ morgen nog een dagje thuis
En dat op een dinsdag, tsss ;)
Ik had verlof, dan mag dat :p

+- Morgen terug werken
+++ Ik ga de collect&go van colruyt eens uitproberen, want ben van wacht en dan zou ik de winkelkar moeten laten staan als ze mij opbellen
+++ Horizon, wauwie
+++ DC legends
+++ Once upon a time
+++ Mijn vriendin heeft sinds maandag weer werk (leerkracht secundair)
--- Ze zit tot 2 uur 's nachts haar lessen voor te bereiden, omdat ze slechts 3 dagen op voorhand haar klassen en vakken weet
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7178
+++ Compliment gekregen, doet deugd
+++ Trophy hunten in UC TLL tussen de soep en de patatten door
--- Sommige dingen zijn toch wel kak om te doen hoor, die plat zal nog niet voor morgen zijn :D
+++ GOW III
--- Kratos is best een klootzakske
+++ Maar wat een badass :smug:
--- Ben moe want heb slecht geslapen :/ jep, het wordt weer zo'n nacht :eek:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7182
daviduvel wrote:++ eerste werkdag op nieuwe job was een succes...
-- ... nadat ik in het verkeerde gedeelte van het gebouw zat en mogelijk een alarm heb laten afgaan op weg naar het juiste deel
?? Verloren lopen is in het begin vrij normaal zeggen ze
Haha, schitterend :D
Succes alvast op uw werk

--- Veel te vroeg wakker gemaakt worden om op baby- bezoek te gaan :snore:
--- daardoor levering van Bol.com gemist :cry:
--- Niet kunnen gamen vandaag op PS4 (The Horror)
+++ Morgen kan ik gelukkig wel uitslapen :jip:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7183
daviduvel wrote:++ eerste werkdag op nieuwe job was een succes...
-- ... nadat ik in het verkeerde gedeelte van het gebouw zat en mogelijk een alarm heb laten afgaan op weg naar het juiste deel :L:
?? Verloren lopen is in het begin vrij normaal zeggen ze :P
Een goed begin is het halve werk, je hebt een ander deel van het gebouw ook al gezien en dat spaart later tijd! :lol:

Succes met de nieuwe baan! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron