Re: Je laatste aankoop (geen games)

723
paveman wrote:Sodemieters! Dat is nog eens een hoop ruimte op een SD kaartje. Alhoewel ik eerlijk moet zijn dat ik weinig SD gebruik (alleen voor muziek in de auto en voor de fotocamera).
Heb niet echt een andere keuze met de series die ik mee wil nemen :p Heb in Japan waarschijnlijk vooral in de avond veel verveeltijd en soms lange stukken in de trein dus heb genoeg nodig.
ShAmPi wrote:
itsjustme wrote:
Image
Kan ik wat series en films meenemen op mijn tablet naar Japan
Ik hoop voor jou dat je tablet deze kaart aankan...
Een 128 bestaat al geruime tijd maar de ondersteuning ervoor is echt zwak.
Kan zijn dat ie 'm leest maar de moment dat je er bazaar opzet begint ie te falen.
Tuurlijk weet ik dat voor ik m koop :p Ik heb de veel te dure xperia z4 tablet en die kan m makkelijk aan.

Re: Je laatste aankoop (geen games)

727
Image
Treasure Island gekocht omdat ik gek ben op de serie Black Sails en dat ik wel eens wil lezen hoe John Silver zich verder ontwikkeld heeft als bekendste piraat aller tijden.

&
Image
Dit boek heb ik gekozen uit een lijst van boeken die we moeten lezen voor het vak Amerikaanse Literatuur. De korte inhoud van het boek leek me wel leuk dus heb ik gewoon dit boek gekozen. Ik twijfelde tussen dit en No Country for Old Men van Cormack McCarthy, maar aangezien ik gewoon die film kan zien, heb ik dan maar American Pastoral gekozen.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

733
ShAmPi wrote:Blijkbaar na mijn maill te checken gisteren in een zatte bui:
Image
Image
Image
Image
Image
Geen idee waarom ik deze gekocht heb want ik heb een ps2 (anyway was blijkbaar maar 9,95€)
Jah man, goed bezig :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image