Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

721
Captain Witwicky wrote:
Goed zo. Even kalm worden en alles goed bekijken kan echt helpen.
Zonder zadel rijden? :D
Komt wel goed. Ben ervan overtuigd. Het gaat al wat beter met haar. Stilletjes en rustig aan, ze heeft het gewoon niet makkelijk nu. Kwestie van te anticiperen, soms proberen wat advies door te drukken en dan rustig te laten insijpelen bij haar.

Zonder zadel rijden lijkt mij nog meer pijnlijk! :P

++++ Vandaag 49km gereden. Leuke tocht, smaakt naar meer. Het was uiteraard goed weer.
++++ Zadel dus wat meer naar voor gezet en vandaag daar direct de vruchten van geplukt, voelde alweer een pak beter aan het rijden.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

723
NTGSruler wrote:
Captain Witwicky wrote: Goed zo. Even kalm worden en alles goed bekijken kan echt helpen.
Zonder zadel rijden?
Komt wel goed. Ben ervan overtuigd. Het gaat al wat beter met haar. Stilletjes en rustig aan, ze heeft het gewoon niet makkelijk nu. Kwestie van te anticiperen, soms proberen wat advies door te drukken en dan rustig te laten insijpelen bij haar.

Zonder zadel rijden lijkt mij nog meer pijnlijk!
Als iemand het moeilijk heeft op een bepaald moment kan het zijn dat het soms opkomt om even afstand van alles te nemen. Mensen hebben het soms zwaar en moeten eens alles op een rijtje zetten en zo. :cool:
No pain, no gain :D :lol:


--- Urgh, minder goed geslapen vandaag...eerder te kort...
+++ Goed begin van de ochtend: vader slaapt alweer!
+++ Gisteren gekeken naar mijn opgenomen aflevering van The Red Road, twas weer zalig!
+++ Gisteren was het The Strain, ook zalig!
+++ Vanavond Person of Interest, tgaat weer zalig worden!
--- Ik merk dat ik ongeveer 3-4 maand zonder gamen kan, wat nu dus ongeveer zo is...nu begin ik serieuze heimwee te krijgen naar gamen :silly:
+/- Werken aan mijn Captain's Booty
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 39 dagen
+++ Nog 66 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...

EDIT...

Aneenéh, net als gisteren:

--- Papa wakker = papa boos
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

724
++ goed geslapen (dat heeft wss te maken met het feit dat ik m'n kat naar beneden gebracht heb zodat ze me niet om 5u 's ochtends wakker maakt
-- veel schoolwerk voor de boeg vandaag :(
++ ik hoop deze week veel te kunnen doen zodat ik het in de tweede week van de 'vakantie' wat rustiger aan kan doen
-- stomme paper, ik haat u
++ wss op roadtrip gaan in de feestkar met m'n neef en nicht
++ seizoen 1 van Once Upon a Time zit er weer op, nu is't veel toffer :D
++ dankzij Once Upon weer helemaal in een Disney mood!
-- feestdagen waardoor alles stil ligt (met name de Post enz, ik verwacht een pakketje!)
++ Prince of Persia: The Sands of Time uitgespeeld, backlog is blij
++ beginnen aan Prince of Persia: Warrior Within!
++ de combat in deze laatste is veel vloeiender, woop
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

727
--- jaaaa, zeggg...mijn vader ziet me 2x mijn handen "wassen" vandaag en hij "wilt niet meer zien dat ik mijn handen was vandaag"... what the ... :?
--- Wat stelt mijn leven eigenlijk voor...als mijn vader staat te luisteren aan de wc deur of ik wel degelijk water sta te lozen... ;(
Last edited by Captain Witwicky on 06 Apr 2015 14:57, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

728
+++ kleine round-up van de afgelopen week:

+++ Ik ben bij deze verhuisd naar NL!!! (of had ik dat al gezegd?)
+++ Sinds 1 april ook aan het werk hier in NL
--- Eerste dag was best zwaar aangezien ik op een project kwam met een taal/framework dat ik in jaren niet meer had gezien
+++ Na 2-3 dagen ging het gelukkig al een heel stuk beter!
--- 's avonds wel doodmoe als ik thuiskom en 's morgen om 6u eruit :dizzy: Nu ja, het is dat of veel tijd verdoen in files...
+++ Dit weekend eindelijk wat verhuisde spullen kunnen uitpakken :p
+++ Spannendste tijden zijn voorbij maar blijft toch nog eventjes spannend de komende dagen/weken!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

729
+++ Hoi iedereen, uiteindelijk dan toch hier een account gemaakt! ^^
+++ Ik denk dat ik velen van jullie op Facebook heb, maar blij om jullie terug te zien! :hug:
??? Voor wie mij nog niet kent, ik ben Leen. Ik was tussen 2010 en 2013 freelance journalist en comic artist op PlayStationPure. Ik ben toen ook een tijdje moderator geweest van het forum.
--- Door omstandigheden (werken!) kreeg ik alleen steeds minder tijd voor het forum, maar ik zal mijn best doen om hier af en toe nog eens binnen te springen.
+++ Ik doctoreer inmiddels drie maandjes aan de KU Leuven. Ik heb zelf moeten solliciteren voor een beurs bij de overheid. Een droom die uitgekomen is, maar het brengt heel veel werk met zich mee! Ik zit nu in twee Europese projecten, begeleid een thesisstudent en ben de supervisor van een stagiair. Daarnaast probeer ik zelf nog wat research te verrichten. XD Het was te verwachten dat het hectisch zou worden! :O
+++ In mijn vrije tijd game ik nog steeds! Ik heb een gamelaptop en ik speel nu vooral de MMO Final Fantasy XIV, waar ik veel end-game raiding doe met een internationaal team.
+++ Mijn vriend zit ook in dat team. Ik heb hem destijds leren kennen op het PlayStationPure-forum, en we zijn nog altijd heel gelukkig samen! ^^
+++ Ook teken ik nog altijd in mijn vrije tijd. Ik ben onlangs een art blog begonnen, maar ik wacht nog even tot ik de link publiek maak. En het tweede Dromeria-boek wordt momenteel gedrukt. :party:
+++ Eigenlijk ben ik nog niks veranderd, alleen word ik een beetje ouder. (Wacht, dat laatste stukje moeten minnetjes zijn!)
... Nog wel redelijk wat dingetjes te vertellen, maar dat komt nog wel! :cool:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

733
Welkom terug Leen. :cool:

Ot:

-- weinig inspiratie vandaag voor de paper, moemoemoemoe D:
-- als dit al zo traag gaat, wat gaat dat niet zijn voor de masterproef, tedju toch :p
++ gelukkig is het nog maar net 'vakantie'
+/- zou paper wel af willen hebben na het paasverlof
++ straks nog wat gamen
+/- zin om nog eens op 'stap' te gaan met de feestkar maarja, alles is toe vandaag o.o
-- tegenwoordig erger is ik me snel aan dingen/personen, ik word zo onverdraagzaam precies, me no like :(
Image
cron