Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7217
Gisteren op de fuif te horen gekregen van iemand da ik blijkbaar voor de mannen zou zijn? En blijkbaar zou half Geel da denken. Ik zou in mijne vrije tijd *pas op nu* in vrouwenkleding bij ne dude thuis staan en daar ook gezegd hebben da ik homo ben. Ik heb da daar ook is aan gevraagd of hij van iets wist, ma precies niet. Ik heb absoluut niks tegen holebi's, ma het is absoluut niet leuk dat ze zo'n leugens over u verspreiden en dat blijkbaar dan zoveel mensen dit ook denken...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7218
Mr.Wolf wrote:Gisteren op de fuif te horen gekregen van iemand da ik blijkbaar voor de mannen zou zijn? En blijkbaar zou half Geel da denken. Ik zou in mijne vrije tijd *pas op nu* in vrouwenkleding bij ne dude thuis staan en daar ook gezegd hebben da ik homo ben. Ik heb da daar ook is aan gevraagd of hij van iets wist, ma precies niet. Ik heb absoluut niks tegen holebi's, ma het is absoluut niet leuk dat ze zo'n leugens over u verspreiden en dat blijkbaar dan zoveel mensen dit ook denken...
The fuck? Wat zijn dat nu weer voor belachelijke roddels. 0.0 Gewoon niks van aantrekken, zulke mensen hebben volgens mij weinig inhoud in hun leven. Dat ze er zo belachelijk over doen, zegt veel over hun eigen tolerantie wat homo's betreft imo. Gewoon jouw ding doen en laat ze maar zeggen. Als ze er achter zijn dat er niks van waar is, vinden ze wel weer iets anders om over te tetteren.

Hopelijk worden ze later wat volwassener. Ik weet niet hoe oud ze zijn, maar dit is gewoon puberaal gedrag ten top.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7219
Mr.Wolf wrote:Gisteren op de fuif te horen gekregen van iemand da ik blijkbaar voor de mannen zou zijn? En blijkbaar zou half Geel da denken. Ik zou in mijne vrije tijd *pas op nu* in vrouwenkleding bij ne dude thuis staan en daar ook gezegd hebben da ik homo ben. Ik heb da daar ook is aan gevraagd of hij van iets wist, ma precies niet. Ik heb absoluut niks tegen holebi's, ma het is absoluut niet leuk dat ze zo'n leugens over u verspreiden en dat blijkbaar dan zoveel mensen dit ook denken...
Om te beginnen zou ik zeggen, het betoog van Elexus onderschrijvend, trek je er niets van aan. Het is niet iets waarvoor je je zou moeten schamen, of je het nu wel of niet bent.

Anderzijds kan ik me voorstellen dat je deze roddel niet op prijs stelt, ik zou het ook niet leuk vinden als men iets dergelijks van mij zou rondbazuinen. Je zou mogelijk de belangstelling trekken van anders geaarde mannen of jongens. Dat maakt het lastig om je sociale contacten te 'sorteren'. Maar de mensen, vrienden(?), althans een deel daarvan, die je nu om je heen hebt zijn blijkbaar nog vervelender.

Ik denk dat je juist niet moet proberen er sterk tegenin te gaan. Ten eerste om er zo min mogelijk aandacht aan te schenken en ten tweede omdat ook gezegd wordt dat de mensen die zich er het felst tegen verzetten vaak juist hun neigingen proberen te verdoezelen.

Sterkte en denk er zo min mogelijk aan. Mocht er iemand nog eens naar vragen dan zou ik iets antwoorden in de geest van: "Nee, jammer voor jou blijkbaar." ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7220
Wat een wazige gasten Mr. Wolf... Zoals Sora al aangeeft: net of zou dat uit moeten maken, maar op hetzelfde moment wat bezielt je om zoiets te verzinnen? Ontzettend kinderlijk c.q. (idd) puberaal gedrag. Weinig van aantrekken klinkt makkelijk, maar is inderdaad wel de beste oplossing. Pestgedrag (waar dit zeker onder valt) wordt namelijk het beste te bestrijden door er zo weinig mogelijk op in te gaan. Wat je ook doet, of waar je ook bent: er zullen altijd mensen zijn die (onterecht) iets van je vinden en het nodig vinden dat rond te bazuinen. Zorg ervoor dat je dit soort mensen zo ver mogelijk bij je vandaan houdt en probeer er vervolgens zo weinig mogelijk van aan te trekken, maar er vooral zo weinig mogelijk tegenin te gaan. Dan is de lol er voor dat soort mensen al snel vanaf.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7224
Sanity penguin wrote:Net als bovenste zou ik zeggen. Wat een bizarre stelling overigens.

------ vanmorgen onze hond van 14j moeten laten inslapen. Verschrikkelijk gevoel maar ze zag te hard af de laatste tijd.
Ik wens jullie veel sterkte. Het was het ergste dat me in mijn leven is overkomen, soort van god spelen en de beslissing nemen het trouwe dier te laten inslapen. Zijn ogen bleven me onbegrijpend en trouw aankijken tot het laatste moment.
Het is vooral daarom dat ik geen hond meer wil. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7228
Sterkte Sanity :(
Mr. Wolf, trek het u niet aan, zolang de mensen waarom jij geeft de waarheid weten is het goed.
Ik heb een gezegde in mijn hoofd dat mij sterkt tegen roddels:
Mensen waar ik niet van houd kunnen mij niet kwetsen, zolang de mensen om wie ik geef de waarheid weten kan niks mij raken :cool:

--- Al 2 dagen misselijk
--- Hoofdpijn
--- Pijn in lymfeklier rechter lies (komt af en toe per jaar eens voor)
--- Blijkbaar zit de baalweek van vorige week er dan toch nog niet op
+++ There will be sunshine after the rain ;)
--- Ik heb me geamuseerd met Knack 2 maar nu begint het wat tegen te steken, heb bijna alle trops maar denk dat ik het ff voor bekeken ga houden :/
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7229
Sanity penguin wrote:Net als bovenste zou ik zeggen. Wat een bizarre stelling overigens.

------ vanmorgen onze hond van 14j moeten laten inslapen. Verschrikkelijk gevoel maar ze zag te hard af de laatste tijd.
sterkte jong, ik weet waar je het over hebt helaas.... mijn hondje was 15 en een half.... ergste gevoel ooit dat ik tot nu toe ervaren heb, nog steeds na een dik jaar....

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7230
Sanity penguin wrote:Thanks iedereen. Er zijn aardig wat traantjes gevloeid, maar ze is heel rustig gegaan. We hebben heel lang over de beslissing gedaan, maar het had ook geen zin om ze te laten afzien.
Ook wij hebben paar jaar terug die keuze moeten maken.. Het is vooral de voelbare leegte die ze achterlaten wat pijn doet. Sterkte en ze zijn voor altijd in ons hart en gedachten.

++/-- Gran Turismo Sport bèta. Gemengde gevoelens. Ga mijn uiterste best doen er een stukje over te schrijven voor de blog. Soort preview.
Image
cron