Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7233
++ gisteren goed doorgewerkt en mijn ene kamer is bijna helemaal leeg
++ mijn vitrinekast heeft de rit naar mijn zus haar huis overleefd
++ zeer goedkoop een sweater van de UGent kunnen bestellen door een actie + kortingscode
-- koud koud koud
-- nog geen tijd gehad om iets te eten/drinken vandaag dus dat maar eens doen zodadelijk :p
+/- onze keukenstoelen zijn verkocht en we hebben verder ook geen stoelen of tafels meer dus eten gaat zeer interessant worden de komende tijd :lol:
++ ik eet toch graag in mijn bed, lekker gezellig en warm
++ vanavond spelen de Rode Duivels nog eens!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7234
Sterkte Sanity!

Mr Wolf, misschien is deze T-shirt een optie? (Ik bedoel de rechter), het is een T-shitt die je bv naar een Gay Pride draagt om als hetero de holibi-gemeenschap te steunen :)
Image
+++ 8 jaar en 1 dag geleden werd ik de partner van een fantastische man en daar heb ik nog altijd geen spijt van :love:
++ Studentenjob zit er op, mijn god wat doet tijd hebben deugt!
- Wel veel dingen bijbenen :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7242
Stany7 wrote:--- Blaasontsteking steekt terug de kop op
+++ Cranberry juice incomming :D
+++ Arc begonnen, lekker retro, wat zijn we toch verwend vandaag de dag in RPG's ;)
+++ Lego Star Wars eindelijk ook eens opgestart :D
Oei! Dat is idd vervelend (ik heb t helaas 2x mee mogen maken). Vergeet ook niet om veel knoflook te eten (natuurlijk antibioticum)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7243
Mr.Wolf wrote:---------- Olmense zoo die moet sluiten van Ben Weyts
---------- Was zeer pakkend toen de eigenaar op RTV aan het spreken was...
------- Hopelijk gaat er toch nog van gedacht verandert worden aangezien de beestjes geen toekomst hebben buiten de zoo
Moesten ze met alle dierenparken doen. Zij kiezen niet voor hun gevangenschap. Het zal met grondige reden zijn dat die dicht moet. Enkel jammer voor de dieren dit kan hun doodsvonnis zijn als ze niet op tijd een ander onderkomen krijgen of goed verzorgd worden.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7245
-- ik mocht door naar de volgende selectieronde om jurist te worden bij de Vlaamse overheid maar ik moest van thuis uit eerst nog een test doen om zo de rangorde te bepalen van de werfreserve. 'Psychotechnische testen om jurist te worden' noemen ze dat. Wat bleek het te zijn, gewoon eenzelfde soort oefening zoals bij selor van het abstract redeneren met die dobbelsteentjes en domino's. Hoe gaat een dergelijke test nu uitwijzen of ge ne goeie jurist gaat zijn of niet, blows my mind. :p Bij de selor oef had ik wel 80% erop dus hopelijk ging deze ook wat deftig. De oefeningen waren wel veel moeilijker vond ik.
++ ochja we hebben geprobeerd zeker. :p
Image