Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7249
Stany7 wrote:+++ Zondag met Milo naar de Lego Ninjago Movie
--- Al ziet die er wel helemaal anders uit dan de serie
--- En hij duurt dan ook nog eens +2u :eek:
+-+ als dat maar goed komt :D
Als je mij komt ophalen wil ik het gerust doen ;)

+++ Prachtig weer
+++ Visjesuitbereiding, ze voelen zich veel beter nu de groep weer wat is aangegroeid :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7253
-- toch iets erg naars voorgehad dit weekend. Ik sliep al een aantal nachten bijna niks en uiteindelijk voelde ik mij echt rotslecht. Begon dubbel te zien, hoofdpijn, misselijk, hartkloppingen en het gevoel van bijna flauwvallen. Brrrr. Ging bijna mijn zus bellen om naar de spoed te gaan.
++ dan met een slaappil toch eens een betere nacht gehad en dat heeft immens geholpen
-- vermoeidheid is nog niet helemaal weg
-- over het algemeen me niet lekker in mijn vel voelen qua gezondheid
-- morgen terug naar het verhuisgeweld, tmag ook ver gedaan zijn pfff
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7254
+++ Cinema met Milo is super goed gegaan
+++ Wat een flinke knaap is hij toch aan het worden
+++ Laatste half uur van de film heeft hij op mijn schoot gekropen, was een beetje eng in zijn ogen ;)
+++ Voor we naar de cinema gingen eerst nog een Mc Donalds gedaan :D
+++ Maar 4 nachtjes werken deze week :jip:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7255
--- Ziekenhuisperikelen. Ik heb het er eigenlijk echt mee gehad ondertussen, maar als ze over 2 weken bij de endoscopie ontsteking zien dan starten ze in de namiddag met de behandeling. Mag er even niet aan denken hoe het zit als ze geen ontsteking vinden... Met Prednison voelde ik mij direct een heel stuk beter, maar nu dat nagenoeg helemaal is afgebouwd, gaat het langzaam terug slechter en zie ik hetzelfde patroon als toen alles begon. Ik hoop dat ik niet opnieuw op het punt hoef te komen waar ik zat voor ik met prednison begon, want dat trek ik niet nog is.
+++ Gisteren na een week pauze nog is gegamed. Kwestie dat ze anders nog gaan denken dat ik ziek ben :D
--- Dante's inferno: Lucia's Trials zijn soms best lastig en lang. 40 van die dingen voor slechts een bronzen trophy... maar 98% staat zo lullig :P
+++ 83% completion bereikt! :party:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7256
Elexus wrote:-- toch iets erg naars voorgehad dit weekend. Ik sliep al een aantal nachten bijna niks en uiteindelijk voelde ik mij echt rotslecht. Begon dubbel te zien, hoofdpijn, misselijk, hartkloppingen en het gevoel van bijna flauwvallen. Brrrr. Ging bijna mijn zus bellen om naar de spoed te gaan.
++ dan met een slaappil toch eens een betere nacht gehad en dat heeft immens geholpen
-- vermoeidheid is nog niet helemaal weg
-- over het algemeen me niet lekker in mijn vel voelen qua gezondheid
-- morgen terug naar het verhuisgeweld, tmag ook ver gedaan zijn pfff
Gebrek aan slaap is een ernstig iets. Dat doet gekke dingen met mensen.... Was het een kwestie van niet in slaap kunnen vallen, of s nachts wakker liggen? In het eerste geval zou je eraan kunnen denken om melatonine in te nemen (half uurtje) voor het slapen gaan.
Kolm wrote:--- Ziekenhuisperikelen. Ik heb het er eigenlijk echt mee gehad ondertussen, maar als ze over 2 weken bij de endoscopie ontsteking zien dan starten ze in de namiddag met de behandeling. Mag er even niet aan denken hoe het zit als ze geen ontsteking vinden... Met Prednison voelde ik mij direct een heel stuk beter, maar nu dat nagenoeg helemaal is afgebouwd, gaat het langzaam terug slechter en zie ik hetzelfde patroon als toen alles begon. Ik hoop dat ik niet opnieuw op het punt hoef te komen waar ik zat voor ik met prednison begon, want dat trek ik niet nog is.
+++ Gisteren na een week pauze nog is gegamed. Kwestie dat ze anders nog gaan denken dat ik ziek ben :D
--- Dante's inferno: Lucia's Trials zijn soms best lastig en lang. 40 van die dingen voor slechts een bronzen trophy... maar 98% staat zo lullig :P
+++ 83% completion bereikt! :party:
Sterkte Kolm! Ik bedoel natuurlijk met het weer gamen na een pauze... :P
Congrats met de kaap van 83% :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7257
@ Paveman: Ja het was gewoonweg niet in slaap geraken. Niet van het piekeren ofzo want op dat vlak heb ik niet veel te piekeren. Al kan het wel meegespeeld hebben voor de laatste nachten waarbij ik me begon zorgen te maken dat ik niet zou slapen en daardoor dus effectief niet in slaap geraakte. D:

Zal eens kijken voor die melatonine. Had veel sneller iets moeten nemen want het werd echt eng op den duur.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7258
++ gistern begonnen aan amnesia the dark descent, awesome game xd
++ op fifa enkel nog divisie 2 uitgespeeld en de FUT zit erop.
++ fortnite battle royale zondag me lexi was were plezant. Toch nog eens derde geëindigd en mooie kills door goede samenwerking :-)
-- stagair op men werk en ander werk krijgen bovenop men eigen werk, waardoor ik me dus moet haasten met eigen werk...
++ Atreus kwam gistern nog eens kijken naar wat ik aan het doen was :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7259
Kolm wrote:--- Ziekenhuisperikelen. Ik heb het er eigenlijk echt mee gehad ondertussen, maar als ze over 2 weken bij de endoscopie ontsteking zien dan starten ze in de namiddag met de behandeling. Mag er even niet aan denken hoe het zit als ze geen ontsteking vinden... Met Prednison voelde ik mij direct een heel stuk beter, maar nu dat nagenoeg helemaal is afgebouwd, gaat het langzaam terug slechter en zie ik hetzelfde patroon als toen alles begon. Ik hoop dat ik niet opnieuw op het punt hoef te komen waar ik zat voor ik met prednison begon, want dat trek ik niet nog is.
+++ Gisteren na een week pauze nog is gegamed. Kwestie dat ze anders nog gaan denken dat ik ziek ben :D
--- Dante's inferno: Lucia's Trials zijn soms best lastig en lang. 40 van die dingen voor slechts een bronzen trophy... maar 98% staat zo lullig :P
+++ 83% completion bereikt! :party:

Wauw!! Nog eventjes en je haalt mij in!

++++ Weer 2 dagjes met de fiets naar het werk. Auto sparen en er nog voor betaald worden ook.
++++ Bijna aan platinum 100. Dan hoor ik ook bij de "ikheb100platinumsclub" :jip:
Image
cron