Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7263
Elexus wrote:@ Paveman: Ja het was gewoonweg niet in slaap geraken. Niet van het piekeren ofzo want op dat vlak heb ik niet veel te piekeren. Al kan het wel meegespeeld hebben voor de laatste nachten waarbij ik me begon zorgen te maken dat ik niet zou slapen en daardoor dus effectief niet in slaap geraakte. D:

Zal eens kijken voor die melatonine. Had veel sneller iets moeten nemen want het werd echt eng op den duur.
Ik zou opletten van melatonine, zou dat niet verslavend zijn omdat het een natuurlijk middel is?
Misschien eens opzoeken rond inslaapproblemen, daar zijn verschillende lange termijn oplossingen voor, goede slaaphygiëne, opletten wanneer je uw 'klop' krijgt en dan ongeveer 1 slaapcyclus later (een uur en een half) gaan slapen zou ook helpen, een half uur bewust wakker liggen (bv in een houding waarin je niet in slaap valt zou ook helpen (je kan dan een luisterboek of muziek luisteren, maar niets dat licht geeft) omdat uw melatoninelevel dan stijgt (melatonine wordt onderdrukt door licht) en heel belangrijk is accepteren dat je wakker ligt, als je u daar druk om begint te maken wordt uw lichaam alert en dat wil je net niet om in te slapen :)
Succes! :)

--- Gisteren verschrikkelijk saaie les gehad, bij alles wat die man uitlegt herhaalt hij wat hij zegt, legt het nog eens op minstens 1 andere manier uit, geef minstens 2 voorbeelden en herhaalt vervolgens nog eens wat hij zegt. Mocht dat nu over een zotte wiskundige formule gaan, oké, maar het ging over bv meervoudige intelligentie...
+++ Stagedingen raken heel heel langzaam aan toch geregeld :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7264
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:@ Paveman: Ja het was gewoonweg niet in slaap geraken. Niet van het piekeren ofzo want op dat vlak heb ik niet veel te piekeren. Al kan het wel meegespeeld hebben voor de laatste nachten waarbij ik me begon zorgen te maken dat ik niet zou slapen en daardoor dus effectief niet in slaap geraakte. D:

Zal eens kijken voor die melatonine. Had veel sneller iets moeten nemen want het werd echt eng op den duur.
Ik zou opletten van melatonine, zou dat niet verslavend zijn omdat het een natuurlijk middel is?
Misschien eens opzoeken rond inslaapproblemen, daar zijn verschillende lange termijn oplossingen voor, goede slaaphygiëne, opletten wanneer je uw 'klop' krijgt en dan ongeveer 1 slaapcyclus later (een uur en een half) gaan slapen zou ook helpen, een half uur bewust wakker liggen (bv in een houding waarin je niet in slaap valt zou ook helpen (je kan dan een luisterboek of muziek luisteren, maar niets dat licht geeft) omdat uw melatoninelevel dan stijgt (melatonine wordt onderdrukt door licht) en heel belangrijk is accepteren dat je wakker ligt, als je u daar druk om begint te maken wordt uw lichaam alert en dat wil je net niet om in te slapen :)
Succes! :)

--- Gisteren verschrikkelijk saaie les gehad, bij alles wat die man uitlegt herhaalt hij wat hij zegt, legt het nog eens op minstens 1 andere manier uit, geef minstens 2 voorbeelden en herhaalt vervolgens nog eens wat hij zegt. Mocht dat nu over een zotte wiskundige formule gaan, oké, maar het ging over bv meervoudige intelligentie...
+++ Stagedingen raken heel heel langzaam aan toch geregeld :)
Dat klopt. Ik zou het dan ook alleen gebruiken bij langdurige slaapproblemen zoals deze of bijvoorbeeld een jetlag. Hier is het perfect voor. Alleen wel vooraf al bedenken dat je het slechts één of een paar dag(en) zult gebruiken om de rust terug te kunnen krijgen.
Licht, zeker via mobiele telefoons devices (omdat het rechtstreeks je gezicht in schijnt), is idd zeker funest voor de natuurlijke aanmaak van melatonine. Bij problemen met slapen kun je die beter vermijden net voor het slapen gaan.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7265
Sora_Lizard wrote:???? Explain!
Ik zit nu in zo'n nieuwe klas waar ik de enigste jongen ben. Nu zijn ze precies constant bezig dat ik een relatie of iets dergelijks begin met iemand van die klas. En als ze dat dan aanhalen reageert die daar nogal speciaal op, precies alsof ze een geheim verklapt hebben tegen mij :p Ik weet dus niet of die hints gemeend zijn of niet. Ik vind da ene meisje btw echt niet knap en qua karakter is het ook echt niet mijn type. Maja we zullen zien wat het geeft en in welk avontuur ik dan weer terecht ga komen :p

@Stany7
Ik ken het probleem helemaal. Toen ik nog stage deed kwam ik wel terecht bij 4 vrouwen op ne bureau waar roddels dagelijks voorkwamen. En dan was het de bedoeling dat ik vrolijk moest meedoen anders werd ik helemaal buitengesloten wat op een gegeven dus ook het geval was. Er werd enkel nog gezegd wat ik fout deed en da was het. Waren 4 sociaal werksters die continu roddelden over de cliënten, andere medewerkers, mensen van de stad zelf,... Geen probleem met roddelen, maar niet elke dag en als dat de enigste vorm is van communicatie die er bestaat tussen collega's, is er iets serieus fout
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7267
---- Wi-Fi die constant weg valt in huis. Echt keihard vervelend. Nochtans via kabel perfect internet op PS4. Digitale televisie werkt ook. Maar op tablet en gsm constant aan en af. Wordt er gek van. Volgens Telenet zou er wel een storing zijn waar ik woon?? Maar lijkt mij raar.. werkt er meestal niets dan? Aan mijn verbruik ligt het ook niet. Vandaag gereset.. Hopelijk is het morgen opgelost. Edit: beneden werkt het perfect?? Urrgghhh vraag mij af wat er dan stoort...
++++ Platinum 97. Weer eentje dichter bij de 100.
---- Nu weer aant twijfelen welke game mijn nummer 100 wordt. GTA Vice City is nog niet zo makkelijk als ik dacht.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7268
--- Vandaag 3u eerder naar huis omdat ik doodmoe was en verhoging had. Bij thuiskomst van 14u30 tot 19u geslapen en zo ook opnieuw naar bed...
--- En als ik de werkdag wel volmaak, dan kom ik doodmoe thuis.
+/- Ik hoop echt dat die behandeling wat wordt, want op deze manier is de lol van het leven er echt wel af en dan is het nu nog niet eens zo erg als net voor ik (tijdelijke) medicijnen kreeg.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7269
Mr.Wolf wrote:
Sora_Lizard wrote:???? Explain!
Ik zit nu in zo'n nieuwe klas waar ik de enigste jongen ben. Nu zijn ze precies constant bezig dat ik een relatie of iets dergelijks begin met iemand van die klas. En als ze dat dan aanhalen reageert die daar nogal speciaal op, precies alsof ze een geheim verklapt hebben tegen mij :p Ik weet dus niet of die hints gemeend zijn of niet. Ik vind da ene meisje btw echt niet knap en qua karakter is het ook echt niet mijn type. Maja we zullen zien wat het geeft en in welk avontuur ik dan weer terecht ga komen
1 iem? Neem ze gewoon elk op zen beurt :D Of allemaal samen :D

@ kolm: sterkte meid, wat je ook hebt, alles komt altijd goed

OT:

+++ Voorlaatste werknachtje :D
+++ 75 op de weegschaal, dat maakt al -22kg :jip:
--- Amper kunnen gamen vandaag *sadface*
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7270
+++ dagje vrij gehad vandaag (recup omdat ik vaak weken van 6 dagen werk)
+++ naar leuven geweest
+++ cadeau voor het huwelijk van een goede vriend gekocht
+++ De rest van de week late shift, waardoor ik niet altijd zo vroeg op moet
+++ bijna al mijn games die hier nog lagen verkocht
+++ nu heb ik weer ruimte voor nieuwe games
+++ netflix, I love it
+++ daredevil
+++ daarna de nieuwe afleveringen van the flash en arrow kijken
+++ leuk toch al die plusjes :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7271
@kolm: sterkte hoor! Dit moet keihard vervelend zijn. Ik kan en wil mij niet voorstellen dat ik ganse dagen moe en met pijn door het leven moet. Hopelijk komt er snel een duidelijke oplossing naar boven. Tot dan kun je je alleen maar verzorgen en luisteren naar je lichaam.

@Stany: proficiat met de -22kg. Goed bezig!!

++++ Alweer donderdag.
++++ Morgen weer rond de middag gedaan met werken :jip:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7272
Kolm wrote:--- Vandaag 3u eerder naar huis omdat ik doodmoe was en verhoging had. Bij thuiskomst van 14u30 tot 19u geslapen en zo ook opnieuw naar bed...
--- En als ik de werkdag wel volmaak, dan kom ik doodmoe thuis.
+/- Ik hoop echt dat die behandeling wat wordt, want op deze manier is de lol van het leven er echt wel af en dan is het nu nog niet eens zo erg als net voor ik (tijdelijke) medicijnen kreeg.
Ik weet natuurlijk niet hoe het zit in Nederland, maar ik België heb je recht op redelijke aanpassingen wanneer je een 'handicap' hebt. Handicap wordt zeer ruim geïnterpreteerd als elke beperking tot participatie, het gaat om lichamelijke zaken die in conflict komen met de omgeving en zo voor een barrière tot deelname zorgen. Redelijke aanpassingen zijn het meest bekend in onderwijs en redelijke aanpassingen in onderwijs hebben dezelfde regels om redelijkheid te bepalen als op de arbeidsmarkt (o.a. dat de kost niet te groot mag zijn in vergelijking met de draagkracht van de werkgever/school/..., dat het voor de gebruiker effectief een meerwaarde is, dat de organisatorische belasing niet buiten proportie is, ...). Misschien kan je samen met de werknemer eens kijken welke redelijke aanpassingen voor jou kunnen helpen? Dat is een proces op maat, dus er zijn niet echt lijstjes van wat werkt voor welke beperking, vooral zelf uitproberen. Misschien kan je bijvoorbeeld het recht krijgen om een powernap te doen onder de middag?

+++ Vandaag met een vriendin van het middelbaar afgesproken
-- Nog veel werk en voorbereidingsdingen voor stage waardoor al de rest ook moet wachten enzo...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7274
daviduvel wrote:
+/-- Deze namiddag tegen een collega gezegd dat de treinverbinding huis - werk vrij goed is, bijna geen vertragingen. Kom ik op het station aan, een vertraging van 15 minuten en de trein vertrekt een station verder :silly:
Haha, vind ik toch een beetje grappig ^_^

Thnx NTGS ;)

+++ Laatste werknacht :jip:
--- Grr, maak ik een goeie planning voor mijn agenten, gaat er iem dat helemaal aanpassen waardoor er problemen ontstaan :bomb:
+++ Nja, morgen de boel maar weer eens recht trekken dan. Ze moeten van mijn planningen blijven!
+++ Als alles goed gaat staat dinsdag de review van Shadow of War op de blog :jip:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.
cron