Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7306
-- ziek
-- koppijn
-- deze nacht niet goed geslapen omdat ik erge buikpijn had + muggen
-- d'r is hier nu nog bezoek ook en ge hoort hier alles door de muren, ugh noisey
-- wat is dat toch met dat: 'ja kom maar eens naar beneden en hallo zeggen he'. Echt zo belachelijk. Awkward voor mij, awkward voor die mensen plus met mijn zieke kop wss niet de meest aangename ontmoeting... Trouwens, ik woon hier (hopelijk zeer tijdelijk) maar dat wil niet zeggen dat ik dat bezoek heb gewild. Ik ga later toch ook niet naar m'n ouders bellen van: Ahja X is hier, kom eens langs om hallo te zeggen, what
-- hetzelfde mee die 'rondleidingen' in het nieuwe huis. Ouders mee hun bezoek walsen hier gewoon ongewild mijn kamer binnen terwijl ik bijvoorbeeld in mijn bed naar Netflix aan't kijken ben. Staan ze hier dan allemaal mijn kamer te onderzoeken alsof ik niet aanwezig ben + nog eens commentaar geven over hetgeen ik aan't doen ben. Zucht. Privacy much?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7312
--- Nog steeds ziek...
+ Maar wel wat beter
--- Raar, minder slapen zorgde ervoor dat ik me beter voelde...
+++ Met mijn zieke kop naar mijn broer zijn proclamatie gegaan, hij vond het leuk dat ik kon komen
--- Andere plannen worden voor mij gemaakt zodat ik me niet kan concentreren waarop ik me eigenlijk moet concentreren...
--- Urrgghh, al die pre order dingen voor Dragon Ball FighterZ...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7314
--- Zaterdagnacht koorts beginnen krijgen en amper geslapen
--- Stond er zondag alleen voor met de kids ;(
+++ Heb me wel sterk gehouden voor hen
+++ Zondag avond dan gecrashed in bed
+++ Dan nachtje kunnen doordoen met Arc, koorts was al minder
--- Nu nog enkel keelpijn en veel slijmen :/
--- Kan me deze week echt niet permitteren om thuis te blijven van het werk.
+++ Voel me al beter dus dat scheelt ook
+++ Arc, wat een goed verhaal
--- Arc, wat een enorm traag spel, zit nu aan einde van 2e chapter en de klok staat al op 14u :o
+++ Maar ik wil en zal die game platten!
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7315
--- 6 uur voor onderzoek moet ik binnen een uur 1 liter water met spul drinken en het uur dat erop volgt nog is een 1-2 liter water: Om 4u begonnen dus :moe:
--- Ik probeer niet in slaap te vallen op mijn bureau, want ik kon gisteren niet in slaap komen omdat ik bevroren was van de kou.
--- Onderzoeken
??? Hopelijk straks eindelijk uitsluitsel
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7317
Kolm wrote:--- 6 uur voor onderzoek moet ik binnen een uur 1 liter water met spul drinken en het uur dat erop volgt nog is een 1-2 liter water: Om 4u begonnen dus :moe:
--- Ik probeer niet in slaap te vallen op mijn bureau, want ik kon gisteren niet in slaap komen omdat ik bevroren was van de kou.
--- Onderzoeken
??? Hopelijk straks eindelijk uitsluitsel
Amai gij moet geklotst hebben (ja die 'L' moet daar staan) :o
Ik duim voor u! :cool:

+++ Weer helemaal on-track met studeren enzo
+++ Heb al best veel gedaan zodat ik mij binnenkort kan storten om het doctoraatsvoorstel :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7318
Kolm wrote:--- 6 uur voor onderzoek moet ik binnen een uur 1 liter water met spul drinken en het uur dat erop volgt nog is een 1-2 liter water: Om 4u begonnen dus :moe:
--- Ik probeer niet in slaap te vallen op mijn bureau, want ik kon gisteren niet in slaap komen omdat ik bevroren was van de kou.
--- Onderzoeken
??? Hopelijk straks eindelijk uitsluitsel
Hopelijk zien ze iets. Veel succes!

+++ zalig om vakantie te hebben, gewoon doen waar je zin ik hebt
+++ mad max is echt een goeie game
Image
cron