Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7321
Elexus wrote:-- gesnotter en geproest
Lol, hier ook. Neus ligt open van zoveel te snuiten :/ En af en toe nog een beetje koorts erbij ook :(

Sterkte Kolmpie :hug:

+++ Vandaag 5 min met Arc kunnen spelen
+++ Stranger things SE2
--- Mario spelen in tabletop mode (want tv was bezet) is niet leuk
--- Chloé had met stift op de TV gekleurd (ik was bozer op de babysit dan op Chloé maar heb het niet laten merken)
+++ Gelukkig geen schade aan tv en stift op tv is weg.
--- Oma's die geen nee kunnen zeggen. Ik ben het bewijs dat je streng kan en mag zijn, die mannekes zien u nog liever heb ik de indruk als ze merken dat er niet met u te sollen valt.
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7323
-- vandaag een dag vol rondrijden van het ene naar het andere
-- naar Pearl moeten voor lenzen maar dat duurt daar altijd een halfjaar tegen dat ge weer buiten zijt
-- koud
++ Poes is braaf
-- al heeft ze wel een trofee van mijn pa naar beneden laten donderen :p
-- zou ze eigenlijk eens alleen buiten moeten laten maar ik durf niet uit schrik dat ze zou weglopen...
++ leuke groep mensen leren kennen via Wurm Unlimited op de pc. Toch een verschil als ge wat kunt socializen tijdens het spelen.
++ Wurm is ook een super relaxt spel, gewoon een hele tijd paardjes en biggetjes verzorgen enz. :p
++ bijna weekend en dus rust
++ ziekte is bijna over
++ einde van de maand bevalt m'n zus
-- gaat toch een heel bang moment worden omdat de baby meteen een zware operatie moet ondergaan
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7324
oxiraantje wrote:++++ Eindelijk mijn PS4 gekocht in pakket met GT en extra controller :D
---- Blijkbaar mijn nieuwjaarscadeau dus wachten tot 31 december ;(
++++ Geduld is een schone deugd zeker :p
??? Ik zou toch zeker de nieuwe aanwinst even testen, een maandje of twee, om zeker te zijn dat alles goed werkt. Anders zijn zomaar 2 maanden van de garantie nutteloos voorbij. ;)


@ Elexus, sterkte en succes in NL.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7327
++ met0t0 zit in kostuum (allee ja, heeft er eentje gekocht voor solicitaties enzo), echt een raar zicht, maar hij blijft toch echt nen knappen gast :love:
+ Gisteren voor het eerst naar de uitstrooiweide geweest waar mijn overgrootmoeder 9 jaar geleden werd uitgestrooid (was er toen niet bij), raar gevoel maar wel blij dat we er geweest zijn

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7333
++ drukke tijden, deze maand drie testen (mogelijk vier) en begin december een gesprek
-/+ terug met m'n neus in de boeken duiken dus :p
++ och het is handig om alles eens op te frissen en zo heb ik weer wat te doen
++ een echte 'blok' ga ik toch niet meer meemaken
++ straks een lekker champignonnensoepje drinken
-- het is wel erg snel heel koud geworden :0
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7335
W.O.L.F. wrote: +++ Blij met mijn beslissing om niet meer naar een bepaalde les te gaan en die gewoon thuis te bekijken, dan kan je de afspeelsnelheid verhogen en af en toe pauze nemen :)
Dat deed ik in het unief ook vaak :p Live kan je niet even pauzeren om te noteren of doorspoelen bij niet relevante stukken. Dus dat maakt het extra handig. Ik moest mijzelf gewoon verplichten om het dezelfde dag te volgen, want sommigen stelde dat dan uit en voor je het weet zit je verschillende uren achter.

--- zo een drukke dag op het werk
+- morgen van wacht
+++ een nieuw recept uitgeprobeerd dat mij echt is bevallen
Image
cron