Re: 'It's all about the drinks'-topic

736
gamerke1992 wrote:Ik vind dat die heel erg op de andere bieren van delirium lijkt ;)
Ja, dat vond ik ook onmiddellijk :p
Dus wel lekker, maar niet heel memorabel.
Elexus wrote:Momenteel aan het genieten van een 'Kopke'.
Image
Smaakt ge dan ook heel duidelijk het verschil tussen verschillende soorten porto? Want door de verschillende bierstijlen bijvoorbeeld vind ik het altijd redelijk duidelijk, maar van porto ken ik niks en weet ik totaal niet of daar ook grote verschillende soorten van zijn.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

737
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik vind dat die heel erg op de andere bieren van delirium lijkt ;)
Ja, dat vond ik ook onmiddellijk
Image

Dus wel lekker, maar niet heel memorabel.
Elexus wrote:Momenteel aan het genieten van een 'Kopke'.
Image
Smaakt ge dan ook heel duidelijk het verschil tussen verschillende soorten porto? Want door de verschillende bierstijlen bijvoorbeeld vind ik het altijd redelijk duidelijk, maar van porto ken ik niks en weet ik totaal niet of daar ook grote verschillende soorten van zijn.
Dat vraag ik mij nu ook wel af eigenlijk :)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

738
Er is zeker een verschil in portosmaken. :) De ene kan straffer, scherper smaken terwijl een andere weer veel zachter maar 'voller' van smaak is. Zeker de ouderdom van de porto zorgt voor énorm veel verschil. Jarenlang dronk ik porto uit de goedkoopste fles van de colruyt, tot m'n ouders me eens een fles van 10 jaar cado deden. Sindsdien moet ik dat 'jong' spul niet meer hebben of alleen als ik ergens op bezoek ben en ze hebben geen andere. :p Echt dag en nacht verschil.

Wss haal ik me binnenkort eens een fles van 20 jaar. Can't wait. ^^
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

746
gamerke1992 wrote:Vandaag is kwaremont aan de beurt. Ben benieuwd :)
Image
Die heb ik ook nog staan en nog niet gedronken.

Laatst heb ik deze gedronken:
Image
Het mag duidelijk zijn dat ze veel betere bieren hebben. Het was jammer genoeg redelijk smaakloos, van die hop was niet al te veel te merken.

Re: 'It's all about the drinks'-topic

747
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Vandaag is kwaremont aan de beurt. Ben benieuwd :)
Die heb ik ook nog staan en nog niet gedronken.

Laatst heb ik deze gedronken:
Image
Het mag duidelijk zijn dat ze veel betere bieren hebben. Het was jammer genoeg redelijk smaakloos, van die hop was niet al te veel te merken.
Oei, dus niet die typische bittere smaak?

Ik vond kwaremont echt wel lekker. Leek vooral op een beter pilsbier.

Gisteren in de colruyt heb ik nog een nieuwe 6pack orval gekocht. Dan kom ik weer even toe. Straks ga ik er nog eens eentje drinken.
Image
cron