Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7366
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:++ mijn zusje geholpen met een schoolopdracht en ik ben toch trots hoe het is uitgedraaid. Zij is helemaal niet zo handig in grafische programma's dus heb ik me maar aangeboden. Het is ondertussen een goede oefening voor mezelf.
Image

++ zusje bevalt normaal gezien volgende week woensdag, spannend!
-- 't is hier toch wel echt koud en door een raar iets werken de chauffages hier maar half en half
++ Ratchet & Clank, leuke game om tussendoor te spelen
Zit je niet met lucht in de verwarming dan? Eventjes purgeren doet wonderen.
Nee het heeft iets te maken met de pelletkachel die niet goed werkt samen met de chauffages. Komt er op neer dat slechts 1 van de 2 kan werken op hetzelfde moment. Tis iets raar.
Image


Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7372
++ Een appartement van Thomas zijn familie gaan bekijken, met ons tweetjes, gewoon op ons gemak. Het is een optie voor over enkele maanden (ramen zijn nog enkel glas en moeten echt vervangen worden), maar veel zal afhangen van de huurprijs..
- Centerparcs is nogal seksistisch feitelijk, ik bestel al jaren ons weekje weg en voeg met0t0 dan steeds toe als partner. Aangezien ik degene ben die de bestelling doe, gaan ze er van uit dat ik de man ben, ik wordt dus aangesproken als Meneer, en met0t0 is Mevrouw... Onze voornamen zijn trouwens niet unisex, wij hebben heel klassieke namen en ik geef steeds aan dat ik een vrouw ben en met0t0 een man...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7376
++ morgen de grote dag, dan krijg ik er een neefje bij :party:
-- zal ook wel een bang moment worden vanwege de geweten complicaties
++ straks naar m'n zus vertrekken om te gaan dogsitten terwijl zij naar het ziekenhuis moet
-- had mijn wekker gezet om zeker niet te laat op te staan, stond mijn geluid echt voor heel de straat en was het nog eens een zeer irritante alarmtoon. Daar wordt een mens gewoon slechtgezind mee wakker zenne.
++ Black Friday deals
-- eigenlijk heb ik al stuff genoeg :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7377
Elexus wrote:++ morgen de grote dag, dan krijg ik er een neefje bij :party:
-- zal ook wel een bang moment worden vanwege de geweten complicaties
++ straks naar m'n zus vertrekken om te gaan dogsitten terwijl zij naar het ziekenhuis moet
-- had mijn wekker gezet om zeker niet te laat op te staan, stond mijn geluid echt voor heel de straat en was het nog eens een zeer irritante alarmtoon. Daar wordt een mens gewoon slechtgezind mee wakker zenne.
++ Black Friday deals
-- eigenlijk heb ik al stuff genoeg :p
Oeh! Alvast gefeliciteerd! ;) I hope all goes well!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7378
--------- Pfff, juist een bericht aangekregen van iemand uit mijn klas. Vroeg mij of ik met een ander meisje van de klas iets wou gaan drinken (een date dus), maar dan puur vriendschappelijk. Ik weet ook goed genoeg dat ze mij al 2 maanden probeert te koppelen aan dat meisje. Aangezien dit niet echt de juiste moment is ben ik eerlijk geweest en heb ik nee moeten zeggen :/ Ik voel me wel slecht nu voor haar. Zeker omdat ik weet wat zo'n dingen kunnen betekenen voor iemand...
Image
cron