Re: Je laatste aankoop (geen games)

81
RoyVdW wrote:Wat houd dat in Arno? :)
ShAmPi wrote:cinema
nee?
Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik van :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

84
Het is soms erg moeilijk om op sommige posts niet te reageren. Toch wil ik er nog eens op wijzen dat we zeker moeten proberen zoveel mogelijk ontopic te blijven.

Voor mij was een nieuwe aanschaf in de vorm van een router aanleiding om ook de prestaties zichtbaar te maken. Daarbij had ik kunnen bedenken dat anderen hierop graag zouden willen reageren met de prestaties van hun eigen internetverbinding. Daar er blijkbaar behoefte bestaat aan soortgelijk vergelijkingsmateriaal heb ik een nieuw topic gestart over internetsnelheden. Hierin kunnen we niet alleen vergelijken maar elkaar ook tips geven over het verbeteren van de prestaties.

:cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

86
Grapjas wrote:
RoyVdW wrote:Wat houd dat in Arno? :)
ShAmPi wrote:cinema
nee?
Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik van :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Met al de films die dit jaar uitkomen is het zeker een goede investering! Ik ga dit jaar veel te veel geld uitgeven aan de cinema denk ik :p



Ik heb pas nieuwe handschoenen gekocht om te airsoften.
Image
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

87
Grapjas wrote: Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik van :)
Kinepolis zou daar ook beter mee op de proppen komen, zou ik schandalig veel gebruik van maken :D
Toen wij een tijdje verbleven in Utrecht voor Erasmus een paar jaar geleden, had hun keten "Pathé" ook zoiets. Ook lekker mijn geld uit gehaald toen :D

OT:
Image
YUMMIE!
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

88
Sanity penguin wrote:
Grapjas wrote: Dat houdt in dat ik bij de 3 UGC vestigingen in België op vertoon van mijn kaart gratis een filmticket krijg. Dat kost € 18,90 per maand, en ik maak er echt goed gebruik van :)
Kinepolis zou daar ook beter mee op de proppen komen, zou ik schandalig veel gebruik van maken :D
Toen wij een tijdje verbleven in Utrecht voor Erasmus een paar jaar geleden, had hun keten "Pathé" ook zoiets. Ook lekker mijn geld uit gehaald toen :D

OT:
Image
YUMMIE!
Dat benk momenteel aant eten :lol:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image