Re: Vragentopic

766
Tjeefkeuh wrote:Nedgame.nl werd mij hier al een paar keer aangeraden, maar heeft iemand daar al iets tweedehands gekocht?
Kan ik er van uitgaan dat ze officiële (Nintendo)producten compleet in de doos verkopen, en geen goedkope namaak?
Ben al jaren klant bij ze. Ik kan ze absoluut aanraden. Als er vertraging is met een pakket, dan bellen ze je ook. Zeer klantvriendelijk en kleinschalig van opzet. Hun winkel in Groningen is ook erg leuk om in rond te kijken.
Image

Re: Vragentopic

768
Ik heb daar dus besteld en alles ontvangen. Als iemand geïnteresseerd is, een korte review:
+ alles is origineel/officieel, voldoende verpakt, snel ontvangen
- beide controllers in matig tot goede conditie en een ervan nogal vuil, 2 verschillende versies van de controller ontvangen, wel dezelfde kleur, zou leuk zijn als dit aangegeven was

De oudere controller ga ik dus retourneren.

Re: Vragentopic

771
Sanity penguin wrote:Praktisch vraagje; zijn er hier mensen met vloerverwarming of die er ervaring mee hebben? Twijfelen nog voor onze nieuwe woning en sommigen zijn pro, andere contra. Dus wat extra opinies zijn altijd mooi meegenomen :)
Wij hebben dat hier in NL en het zorgt er toch wel voor dat uw huis standaard minder 'kil' is, als dat een deftige uitleg is. :p

Zo een tegelvloer zonder verwarming laat een huis soms zeer koud aanvoelen in slechtere weersomstandigheden. Je kunt dan gewoon op je sokken of blote voeten rondlopen als je wilt (met verwarmde tegels dan).

Tis natuurlijk wel puur een luxe iets. Persoonlijk zou ik er gerust zonder mee kunnen leven, maar tis wel aangenaam.
Image

Re: Vragentopic

773
Sanity penguin wrote:Praktisch vraagje; zijn er hier mensen met vloerverwarming of die er ervaring mee hebben? Twijfelen nog voor onze nieuwe woning en sommigen zijn pro, andere contra. Dus wat extra opinies zijn altijd mooi meegenomen :)
Het is heerlijk, absoluut heerlijk. Wat Elexus al zegt een super prettige warmte. Zeker in de badkamer of andere plek waar je vaak op blote voeten of alleen sokken loopt.
Maar..................... tenzij je het in combinatie met een warmtepompsysteem doet vreet het energie/gas. Wij hebben het thuis overal uit gezet, omdat we zo hoog in de kosten zaten voor gas. Verschil: zo'n € 200-300 per maand! Nou kunnen we dat best missen (zeker aangezien we meer stroom terug leveren dan nemen), maar dat vonden we wel wat veel voor warme voetjes....

Op de zaak hebben we alleen maar vloerverwarming/-koeling i.c.m. warmtepompsysteem. Over het warmtepompsysteem aan de ene kant (eerste generatie) ben ik niet zo te spreken, aan de andere kant zeker wel (derde of vierde generatie) - we zaten al in de helft van ons pand en zijn later een kwart bij gaan huren van onze buren (he dat rijmt :)). Over de vloerverwarming/-koeling ben ik echter zéér te spreken. Zeer prettige warmte, voelt nooit als té aan en is altijd gelijkmatig door de ruimte verdeeld.
Image

Re: Vragentopic

774
@Paveman: wij gaan sowieso voor combi warmtepomp én zonnepanelen. Grootste tegenspraak dat ik hoor is dat het niet regelbaar is. Dus dat je dan soms in de lente of dergelijke met te hoge temperaturen in huis zit. Dus kortom, dat het minder regelbaar is dan standaard verwarming.
Image

Re: Vragentopic

775
Het enige (maar dan ook echt het enige) nadeel is idd dat het wat trager reageert dan een traditioneel systeem. Wellicht dat ze dit bedoelen. Als je de achterliggende gedachte hoort is het wel logisch, maar als er veel temperatuurwisselingen zijn is het wat minder handig: dan is het de ene dag wat te warm en de volgende weer wat te koud. Gelukkig komt dit slechts zelden bij ons voor (hooguit 3/4 keer per jaar) en ik denk dat de systemen inmiddels alweer dusdanig doorontwikkeld zijn dat je daar met een nieuw systeem veel minder last van zult hebben.

Buiten dat werkt het echter wel weer beter dan traditionele systemen, in die zin: in de zomer komen mensen hier het kantoor binnen en geven ze aan dat het zo aangenaam koel is. Een enkeling durft te vragen of we de airco aan hebben, wat we dus zeker niet hebben (is ook absoluut niet zo prettig i.v.m. droge lucht). Dat gaat je met een traditioneel systeem echt niet lukken.
Image

Re: Vragentopic

776
paveman wrote:Buiten dat werkt het echter wel weer beter dan traditionele systemen, in die zin: in de zomer komen mensen hier het kantoor binnen en geven ze aan dat het zo aangenaam koel is. Een enkeling durft te vragen of we de airco aan hebben, wat we dus zeker niet hebben (is ook absoluut niet zo prettig i.v.m. droge lucht). Dat gaat je met een traditioneel systeem echt niet lukken.
Heb jij een systeem dat ook verkoelt of enkel verwarmt? Want blijkbaar bestaan er ook al duosystemen die naast het verwarmen, ook kunnen verkoelen zoals een soort airco.
Image

Re: Vragentopic

777
Sanity penguin wrote:
paveman wrote:Buiten dat werkt het echter wel weer beter dan traditionele systemen, in die zin: in de zomer komen mensen hier het kantoor binnen en geven ze aan dat het zo aangenaam koel is. Een enkeling durft te vragen of we de airco aan hebben, wat we dus zeker niet hebben (is ook absoluut niet zo prettig i.v.m. droge lucht). Dat gaat je met een traditioneel systeem echt niet lukken.
Heb jij een systeem dat ook verkoelt of enkel verwarmt? Want blijkbaar bestaan er ook al duosystemen die naast het verwarmen, ook kunnen verkoelen zoals een soort airco.
Ons systeem koelt ook idd.
Image

Re: Vragentopic

778
Euh buiten dat vloerverwarming zalig is, i know :love: , en ander vraag.

Iemand die mij kan antwoorden als hhr de DLC van Saints Row 3 apart kan aanschaffen? Ik vind het voorlopig nergens terug in de Store? Wel vind ik SR3 The full Package terug waar DLC in zit? Zou graag de dlc apart kopen als het kan.
Image

Re: Vragentopic

779
NTGSruler wrote:Euh buiten dat vloerverwarming zalig is, i know :love: , een andere vraag.

Iemand die mij kan antwoorden als ik de DLC van Saints Row 3 apart kan aanschaffen? Ik vind het voorlopig nergens terug in de Store? Wel vind ik SR3 The full Package terug waar DLC in zit? Zou graag de dlc apart kopen als het kan.
Edit: eigen vraag opgelost. Dlc is blijkbaar alleen zichtbaar in de Store via PS3.
Image

Re: Vragentopic

780
NTGSruler wrote:
NTGSruler wrote:Euh buiten dat vloerverwarming zalig is, i know :love: , een andere vraag.

Iemand die mij kan antwoorden als ik de DLC van Saints Row 3 apart kan aanschaffen? Ik vind het voorlopig nergens terug in de Store? Wel vind ik SR3 The full Package terug waar DLC in zit? Zou graag de dlc apart kopen als het kan.
Edit: eigen vraag opgelost. Dlc is blijkbaar alleen zichtbaar in de Store via PS3.
Via store.playstation.com is de DLC ook te vinden. Eerst zoeken op Saints Row the third (en niet 3 want dan komt er niets terug). Dan wordt er al een deel van de DLC getoond. Als je dan de base game selecteert (wordt ook aangevuld door search box als je typt) en op de gamepagina komt, kan je wat lager de add-ons zien. Als je daarbij dan klikt op 'Alles weergeven', dan toont hij elke DLC die er ooit is geweest voor Saints Row inclusief een season pass.
Image
cron