Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

766
--- de kettingbeschermer van mijn postfiets besloot vandaag om tussen de ketting te draaien. Ik mocht dus met zwarte handen terugfietsen naar het kantoor om een andere fiets te nemen. Een half uur verloren, een broekspijp megavuil...

+++ het is al wat langer bekend, maar in Japan wordt hard gewerkt aan Live Action films van Naruto en Attack On Titan! ^^

(en voor de geïnteresseerden: de live action van Rurouni Kenshin AKA Samurai X is sinds kort ook bij ons verkrijgbaar op dvd en bluray :) )

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

767
-- strontdag vandaag door mijn ma
+ ma hoe verder de dag liep hoe beter
+ stream met steun van duckie, klosj, lexi, ligeiro en sintha :) tx voor te kijken en de leuke chat tssdoor
+ afspraak gemaakt voor morgen met shana, sam en metoto :)
+ far cry dus
- uh die arena steekt mij teegn
- batterij plat van nieuwe headset en kheb nog geen kabel die lang genoeg is om em te gebruiken tijdens laden :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

768
W.O.L.F. wrote:--- Je neemt een dafalgan vanwege de geneugten van het vrouw zijn, de pijnstiller begint te werken en een uur laten krijg je hoofdpijn, hier klopt iets niet...
--- Het moet hier eens gedaan zijn met dat gezaag over de dood van Stevaert, de man had familie en vrienden die nu alleen en met veel pijn achterblijven, een beetje respect voor die mensen zo kort na de gebeurtenissen!
+++ Onder de indruk van de kracht van studenten, decaan van de VUB afgezet na uitspraken over verkrachting, sterke vrouw die haar getuigenis deed!
ik zie niet in hoe we daar geen respect voor zouden tonen, maar goed, case closed.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

769
Leen wrote:
UseYourIllusion wrote:--- "En wat ga je doen deze vakantie?"
" Studeren. Tis blok, remember."
"Ah oei ja das juist, ik was da vergeten, sorry!"
En meer van die gesprekken. Na een aantal keer wordt het vermoeiend :P
Haha, ik mis dat toch eigenlijk al een beetje. In de blok kon je nog wat op je gemakje thuis zijn en gamepauzes nemen. :lol: Nu werk ik, en dan zijn gamepauzes toch iets minder evident!

+++ Gisteren tijdens de lunchpauze op een terrasje in Leuven gaan zitten, dat deed deugd, lekker warm!
+++ Interessant onderzoekje bezig, een tooltje aan het maken. En het lijkt al te werken! Nu nog verbeteren. xD
+++ Vanavond weer training met mijn team in Final Fantasy XIV. We zitten aan het laatste (en moeilijkste) gevecht. Maandag zijn we toch al van fase 3 naar fase 3.5 geraakt... Maar de 4de fase zou pas echt hel zijn! D: Stoute Bahamut!
-/+ Off to work. Hopelijk gaat het weer vlot vooruit vandaag!
Dat heb ik me dus ook bedacht :P Ik zaag nu de oren van mijn huisgenoten af owv examens, maar ik kan me voorstellen dat het professioneel leven later wel wat drukker en even stresserend is :P Al kijk ik er wel naar uit om thuis te komen en geen job/school gerelateerd werk meer te hebben, maar ik vrees voor de zaak :lol:
W.O.L.F. wrote:--- Je neemt een dafalgan vanwege de geneugten van het vrouw zijn, de pijnstiller begint te werken en een uur laten krijg je hoofdpijn, hier klopt iets niet...
--- Het moet hier eens gedaan zijn met dat gezaag over de dood van Stevaert, de man had familie en vrienden die nu alleen en met veel pijn achterblijven, een beetje respect voor die mensen zo kort na de gebeurtenissen!
+++ Onder de indruk van de kracht van studenten, decaan van de VUB afgezet na uitspraken over verkrachting, sterke vrouw die haar getuigenis deed!
Volledig mee akkoord! Ik vind de rol van kranten hier redelijk grof in eigenlijk... Eerst alles in alle kranten uitsmeren en een schandaal creëren, een dag nadien er nog is op springen om een dramatisch verhaal te brengen. Verkrachting of niet, een zekere mate van privacy moet echt wel gerespecteerd worden vind ik...

In ieder geval, OT:

+ Mr scruff ontdekt bij het afschuimen van Spotify tijdens het studeren!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

770
++ vroeg wakker
-- nog beetje slaap in de oogjes maar tja :p
++ vandaag veel tijd om met school bezig te zijn
-- straks naar Pearl om mijn bril te laten fixen
-- ik heb altijd wel een probleem met mijn brillen pfoe :p
++ de kat zit naast mij op het derde verdiep van haar krabtoren, waw!
++ hopelijk goed kunnen doorwerken vandaag zodat er nog eens wat gametijd is
-- geen zin om een prijs te gaan afhalen, 't is redelijk ver van hier om speciaal daarvoor om te rijden :p maarja luxeprobleem much
++ Shedeals gaat mijn aankoop compleet terugbetalen, finally
-- bestelling van m'n ma die maar niet aankomt...
-- wachten op cd's
-- Kiala is ook al zo traag met een pakje voor mij o.o
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

774
Elexus wrote:-- geen zin om een prijs te gaan afhalen, 't is redelijk ver van hier om speciaal daarvoor om te rijden :p maarja luxeprobleem much
Magazijnwerk bij Katoen Natie.
Wa edde nu weer gewonnen? :P
Ah, ik heb daar ook eens naar gekeken, voor echt werk...ge doet het met de auto zeker? Want ik met het openbaar vervoer zou een tijdje duren...
Ligeiro wrote:(en voor de geïnteresseerden: de live action van Rurouni Kenshin AKA Samurai X is sinds kort ook bij ons verkrijgbaar op dvd en bluray )
Kewl! Maar er komen nog films aan, dus moet ik niet wachten op een box set? ;)


--- Gisteren was redelijk saai...
+++ Dus maar heel de dag lezen in mijn Type-0 Guide
--- Beter geslapen, maar 't kan altijd nog beter...
+/- Misschien vandaag meer mijn laptop hebben...
--- Bijna klaar met mijn Captain's Booty, ik kan misschien vandaag of morgen de foto's uploaden...
+++ Nieuwe Deus Ex trailer is za-lig !!
+++ Mijn bestelling van FFX/X-2 voor de PS4 is omgezet in de Limited Edition!
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 36 dagen
+++ Nog 63 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

775
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:-- geen zin om een prijs te gaan afhalen, 't is redelijk ver van hier om speciaal daarvoor om te rijden :p maarja luxeprobleem much
Magazijnwerk bij Katoen Natie.
Wa edde nu weer gewonnen? :P
Ah, ik heb daar ook eens naar gekeken, voor echt werk...ge doet het met de auto zeker? Want ik met het openbaar vervoer zou een tijdje duren...
Tijdje geleden een goodiepakket gewonnen van The Crew, via die Twitterwedstrijd. :) En ja, ik ga idd met de auto naar daar gaan. Normaal stopt er Gent een bus speciaal voor Katoen Natie werknemers dacht ik ze.

Ot:

++ hondjes spelen buiten
++ ene hond is zot van 'tuinieren' uhum xD
-- mijn pa zal het niet zo tof vinden denk ik hmm xD
-- paper :/
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

776
Elexus wrote:Tijdje geleden een goodiepakket gewonnen van The Crew, via die Twitterwedstrijd. En ja, ik ga idd met de auto naar daar gaan. Normaal stopt er Gent een bus speciaal voor Katoen Natie werknemers dacht ik ze.
Ah juist die prijs :)
Het is mogelijk dat er een bus naartoe gaat, maar de job was niet echt passend anyway.
Een auto hebben is zo handig.

+++ OOOhh, nieuwe footage Jurassic World
+++ Oh Oh Oh, er komt net gelijk een game van Jurassic World...
--- ...maar het lijkt erop dat het een mobile game is...

EDIT:

--- Oh fuck meendet nu? Via Square Enix online store krijgde bij FFX/X-2 PS4 een artbook erbij (geloof ik anders dan degene die ik heb)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

777
Captain Witwicky wrote:Kewl! Maar er komen nog films aan, dus moet ik niet wachten op een box set? ;).
ik vermoed dat ALS er ooit een boxset komt in Vlaanderen van de japanse live actions van Kenshin, dat die volledig in't frans gaat zijn, met Japanse en Franse audio, en Franse en Nederlandse ondertitels (meestal zo bij ons voor asia stuff)


+++ weinig werk, vroeg thuis ^^

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

778
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:Kewl! Maar er komen nog films aan, dus moet ik niet wachten op een box set? ;).
ik vermoed dat ALS er ooit een boxset komt in Vlaanderen van de japanse live actions van Kenshin, dat die volledig in't frans gaat zijn, met Japanse en Franse audio, en Franse en Nederlandse ondertitels (meestal zo bij ons voor asia stuff)
Dus...dat geef toch niet? Japanse audio met Nederlandse ondertitels is toch juist wat we zouden willen? :D

+++ Op het eerste zicht lijkt de artbook wél dezelfde te zijn net als degene die ik heb voor PS3 in mijn Limited Edition :cool: De mijne is 48 pagina's lang, net als wat nu staat afgebeeld.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

779
Captain Witwicky wrote:
Dus...dat geef toch niet? Japanse audio met Nederlandse ondertitels is toch juist wat we zouden willen? :D

+++ Op het eerste zicht lijkt de artbook wél dezelfde te zijn net als degene die ik heb voor PS3 in mijn Limited Edition :cool: De mijne is 48 pagina's lang, net als wat nu staat afgebeeld.

'k heb nergens gezegd dat dat erg zou zijn ook é :lol:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

780
Ligeiro wrote:
Captain Witwicky wrote:
Dus...dat geef toch niet? Japanse audio met Nederlandse ondertitels is toch juist wat we zouden willen? :D

+++ Op het eerste zicht lijkt de artbook wél dezelfde te zijn net als degene die ik heb voor PS3 in mijn Limited Edition :cool: De mijne is 48 pagina's lang, net als wat nu staat afgebeeld.

'k heb nergens gezegd dat dat erg zou zijn ook é :lol:
Ah neen, maar het klonk gewoon negatief zoals je het schreef :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2