Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7651
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:--- net onze kat naar het 'spoed' moeten brengen
--- moet minstens 1 dag daar blijven
--- mijn vriendin is er kapot van, ze ziet dat beestje zo graag
+++ hopelijk krijgen ze het opgelost en mag ik hem morgen weer gaan halen
Oei, wat is er aan de hand? Hopelijk gaat het snel beter!
Een obstructie van de plasbuis. Dat kan binnen 24 uur fataal zijn. Gelukkig waren we er snel bij. Deze nacht is hij dan toch in slaap gedaan om een sonde te plaatsen en een infuus. Nu moet hij 3 dagen blijven en hopelijk is het dan opgelost. De volgende stap bij problemen is operatie.
Hopelijk komt alles goed!

- Het is berekoud, maarja, t is winter eh :p
+++ Gaat beter met mijn beide grootouders, oma is gisteren binnen gegaan voor een pacemaker (blijkbaar een redelijk kleine ingreep) en opa ligt al bijna 2 weken in het ziekenhuis nadat ze zijn blaas hebben verwijderd (had kanker).

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7652
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:--- net onze kat naar het 'spoed' moeten brengen
--- moet minstens 1 dag daar blijven
--- mijn vriendin is er kapot van, ze ziet dat beestje zo graag
+++ hopelijk krijgen ze het opgelost en mag ik hem morgen weer gaan halen
Oei, wat is er aan de hand? Hopelijk gaat het snel beter!
Een obstructie van de plasbuis. Dat kan binnen 24 uur fataal zijn. Gelukkig waren we er snel bij. Deze nacht is hij dan toch in slaap gedaan om een sonde te plaatsen en een infuus. Nu moet hij 3 dagen blijven en hopelijk is het dan opgelost. De volgende stap bij problemen is operatie.
Hopelijk komt alles goed!

- Het is berekoud, maarja, t is winter eh :p
+++ Gaat beter met mijn beide grootouders, oma is gisteren binnen gegaan voor een pacemaker (blijkbaar een redelijk kleine ingreep) en opa ligt al bijna 2 weken in het ziekenhuis nadat ze zijn blaas hebben verwijderd (had kanker).

Een pacemaker plaatsen is inderdaad een vrij kleine ingreep. Maar het kan wel levens redden. Ik heb ze vroeger nog vaak mee geplaatst :)

--- zo een drukke dag op het werk
+++ goed gaan sporten
+++ nog 3 daagjes en dan 5 dagen vrij
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7654
++++++++++++++ AL MIJN EXAMENS ERDOOR + MIJN HEREXAMENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+++++ Aangezien ik in mijn 2e trimester enkel stage doe, heb ik al mijn vakken gedaan van de opleiding en ben ik ook voor alles geslaagd buiten de stage nu
+++ De stage op zich valt ook wel mee. Wel spijtig dat ik om kwart voor 7 al moet opstaan om de trein te pakken en dat ik dan nog 20 min. daar met mijn vingers zit te draaien. Ach ja, zijn wel extra uren dan. Volgende week al vakantie aangezien het een school is, maar morgen wel een heel drukke dag
++++++ Net al extra vakantiewerk in de bart smit gaan halen. Nu ik geen examens meer heb, kan ik al in juni met de braderij enzo gaan!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7656
Mr.Wolf wrote:++++++++++++++ AL MIJN EXAMENS ERDOOR + MIJN HEREXAMENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+++++ Aangezien ik in mijn 2e trimester enkel stage doe, heb ik al mijn vakken gedaan van de opleiding en ben ik ook voor alles geslaagd buiten de stage nu
+++ De stage op zich valt ook wel mee. Wel spijtig dat ik om kwart voor 7 al moet opstaan om de trein te pakken en dat ik dan nog 20 min. daar met mijn vingers zit te draaien. Ach ja, zijn wel extra uren dan. Volgende week al vakantie aangezien het een school is, maar morgen wel een heel drukke dag
++++++ Net al extra vakantiewerk in de bart smit gaan halen. Nu ik geen examens meer heb, kan ik al in juni met de braderij enzo gaan!
:party:
Gefeliciteerd!
. . . en met die stage komt het ook wel goed! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7657
gamerke1992 wrote:--- Onze kat is dan toch nog geopereerd vandaag
--- Ik vind het zo erg voor dat beestje
--- En voor onze portemonnee
Sterkte! Hopelijk komt ze er goed door :)
Ja, maar eerlijk gezegd, als je voor een kostelijke kat gaat kan er ook al eens wat mis gaan (uitgekweekt enzo)...

++ Trots op mijn spruitjessoep, dat is echt mega lekker :)
+++ Opa zag er toch al een stuk beter uit, maar zo al 2 weken in een ziekenhuiskamer werkt toch op het gemoed...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7658
Mijn kat is een straatkat en daar waren ook veel kosten aan toen ze tumoren had. Mijn ene hond (prijsbeest, puur ras van een welgekende hondenfamilie in Europa) is gestorven aan ouderdom en mijn andere rashond loopt hier nog gezellig rond met haar 11 jaar. Onze vorige hond was eentje die we hadden opgepikt van een random boerderij (dus totaal geen puur ras) en daar waren ook veel kosten aan... :think:

Ot:

-- serieuze twijfels over stuff
-- krijg er stress van
++ de Witcher boeken zijn erg goed
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7659
Elexus wrote:Mijn kat is een straatkat en daar waren ook veel kosten aan toen ze tumoren had. Mijn ene hond (prijsbeest, puur ras van een welgekende hondenfamilie in Europa) is gestorven aan ouderdom en mijn andere rashond loopt hier nog gezellig rond met haar 11 jaar. Onze vorige hond was eentje die we hadden opgepikt van een random boerderij (dus totaal geen puur ras) en daar waren ook veel kosten aan... :think:

Ot:

-- serieuze twijfels over stuff
-- krijg er stress van
++ de Witcher boeken zijn erg goed
:O
Niet doen! Absoluut geen stuff gaan roken!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7660
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:--- Onze kat is dan toch nog geopereerd vandaag
--- Ik vind het zo erg voor dat beestje
--- En voor onze portemonnee
Sterkte! Hopelijk komt ze er goed door :)
Ja, maar eerlijk gezegd, als je voor een kostelijke kat gaat kan er ook al eens wat mis gaan (uitgekweekt enzo)...

++ Trots op mijn spruitjessoep, dat is echt mega lekker :)
+++ Opa zag er toch al een stuk beter uit, maar zo al 2 weken in een ziekenhuiskamer werkt toch op het gemoed...

Het was een probleem dat elke kat kan hebben. Er hadden zich kristallen in de blaas gevormd, die de plasbuis verstopt hebben. Elke kat heeft een zeer kleine plasbuis (katers zeker).

+++ vandaag na 5 dagen mogen we de kat terug gaan halen :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7661
Sora_Lizard wrote:
Elexus wrote:Mijn kat is een straatkat en daar waren ook veel kosten aan toen ze tumoren had. Mijn ene hond (prijsbeest, puur ras van een welgekende hondenfamilie in Europa) is gestorven aan ouderdom en mijn andere rashond loopt hier nog gezellig rond met haar 11 jaar. Onze vorige hond was eentje die we hadden opgepikt van een random boerderij (dus totaal geen puur ras) en daar waren ook veel kosten aan...

Ot:

-- serieuze twijfels over stuff
-- krijg er stress van
++ de Witcher boeken zijn erg goed

Niet doen! Absoluut geen stuff gaan roken!
Neenee, tis niet dat soort stuff gelukkig. :p

Ot:

++ morgen nekeer een klapke doen met m'n ma over dat 'stuff', ze kan me mss helpen
-- ik denk er gewoon weer teveel over na en ik zit mezelf op te jutten waardoor ik rondloop als een gestresseerd kieken zonder kop :silly:
++ morgen bezoek van Pepijntje :love:
++ hij heeft een 10/10 gekregen bij de controle bij de kindercardioloog :hug:
-- mijn kat heeft precies ook weer een stressmomentje (of ze neemt de mijne over) want ze likt weeral haar vacht eraf. Haar billen zijn nu helemaal bloot, da's ook niet echt elegant. Mijn kat ziet er nu meer uit als een halfgepluimde kip. :think:
++ ik heb een craving naar een top RPG zoals The Witcher 3 of Dragon Age Inquisition
-- er zijn er geen te vinden
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7662
Elexus wrote:++ morgen nekeer een klapke doen met m'n ma over dat 'stuff', ze kan me mss helpen
-- ik denk er gewoon weer teveel over na en ik zit mezelf op te jutten waardoor ik rondloop als een gestresseerd kieken zonder kop :silly:
++ morgen bezoek van Pepijntje :love:
++ hij heeft een 10/10 gekregen bij de controle bij de kindercardioloog :hug:
-- mijn kat heeft precies ook weer een stressmomentje (of ze neemt de mijne over) want ze likt weeral haar vacht eraf. Haar billen zijn nu helemaal bloot, da's ook niet echt elegant. Mijn kat ziet er nu meer uit als een halfgepluimde kip. :think:
++ ik heb een craving naar een top RPG zoals The Witcher 3 of Dragon Age Inquisition
-- er zijn er geen te vinden
(Als wij ergens bij kunnen helpen dan moet je t zeggen e (maar ik ga ervan uit dat je dat dan allang gedeeld had))
Super nieuws, zeg! Mooi dat ie het, ondanks mss een beetje een valse start, zo goed doet!

Heb je alle DLC van DA: Inquisition al? Die staat momenteel in Sale in PS Store...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7663
@ pave: Hmm ja, het is niet echt iets waar anderen mee kunnen helpen, ik maak me gewoon teveel zorgen om dingen die buiten mijn controle liggen. Toch merci though. ;)

Ik zou heel graag de DLC van DA:I spelen maar het fysieke spel ligt helaas in een doos bij m'n zus in storage momenteel. :cry:

Ot:

----- ze zijn hier serieus met mijn voeten aan't rammelen.
++ bon, besloten van alles gewoon los te laten (of te proberen) en ik zie wel wat er gebeurt als het zover is
++ weekend
-- het is echt veel te koud op mijn kamer :(
Image
cron