Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7667
gamerke1992 wrote:+++ De kat weer in huis hebben
--- elke keer als hij gaat plassen ligt heel het huis vol bloed
--- daarnet terug naar dierenarts gegaan, maar dat bloed zou normaal zijn
--- zelf op de muren was bloed daarnet
--- ik ben bang voor deze nacht, dan zijn we er niet bij als er bloed is
Steek hem in een aparte kamer/garage/berging? Niet zo leuk voor de kat maar dat beperkt de bloedspetters tot 1 ruimte. Probeer misschien wat handdoeken op de grond te leggen om het meeste op te vangen. Na zo een operatie lijkt me het idd wel normaal dat er nog wat bloed uitkomt maar buiten de ambetantigheid van het opkuisen, denk ik niet dat het veel kwaad kan. Hopelijk is de poes snel weer de oude!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7672
gamerke1992 wrote:+++ gisteren een hele dag zitten koken (letterlijk)
+++ De gasten leken wel onder de indruk
--- Veel afwas
+++ mijn vriendin werd ondertussen als getuige gevraagd voor de trouw van onze gasten
+++ 5 dagen verlof
+++ de zon, I like it
+++ De kat is aan het genezen, het huis ligt al niet meer onder het bloed :p
Zit jij dan op een stoel in de keuken bij het kokkerellen?

+++ Gisteren ook lang in de keuken bezig geweest o.a. voor een heerlijke verse groentesoep op basis van sterke runderbouillon.
+++ Het is meteen een litertje of 6 geworden! :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7675
Elexus wrote:@ pave: Hmm ja, het is niet echt iets waar anderen mee kunnen helpen, ik maak me gewoon teveel zorgen om dingen die buiten mijn controle liggen. Toch merci though. ;)

Ik zou heel graag de DLC van DA:I spelen maar het fysieke spel ligt helaas in een doos bij m'n zus in storage momenteel. :cry:
No prob. Het aanbod blijft ook wel staan ;) (als het iets is waar ik/we wél bij kan/kunnen helpen). Overigens ook wel een herkenbaar dingetje dat zorgen maken bij vrouwen. Ik weet in ieder geval dat die van mij daar ook wel wat van kan.... :D

Je zou nog de GOTY editie van DA:I kunnen overwegen btw... Die is € 10,49 t.o.v. de DLC bundel van € 7,99. Om het verschil van € 2,50 hoef je het niet te laten, lijkt me... (en anders kan ik je daar nog wel mee helpen :P)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7676
Elexus wrote:-- het is echt veel te koud op mijn kamer :(
I sooo feel you, hier max 16 graden, en dan bedoel ik 's avonds als mijn verwarming een hele dag heeft aangestaan...
Mr.Wolf wrote:+++++ Eerste stageweek zit erop. Nu een week vakantie! Het was al supderdruk geweest met de infodagen en avonden voor de ouders die hun kinderen naar school willen sturen
En, hoe is het bevallen?
gamerke1992 wrote:+++ De kat weer in huis hebben
--- elke keer als hij gaat plassen ligt heel het huis vol bloed
--- daarnet terug naar dierenarts gegaan, maar dat bloed zou normaal zijn
--- zelf op de muren was bloed daarnet
--- ik ben bang voor deze nacht, dan zijn we er niet bij als er bloed is
Nu misschien een een beetje laat, maar voor een volgende keer misschien in de badkamer steken? Misschien ook wel goed om beweging tot een minimum terug te brengen, ivm het eerste herstel?


--- Ging ik een handboek zoeken in de bib van de HoGent, blijkt dt vandaag gesloten... Morgen dan maar opnieuw
++ Wel kunnen genieten van het weer :sun:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7677
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:+++++ Eerste stageweek zit erop. Nu een week vakantie! Het was al supderdruk geweest met de infodagen en avonden voor de ouders die hun kinderen naar school willen sturen
En, hoe is het bevallen?
Tgoh, slechter als de vorige keer kan denk ik niet :p Het team valt eigenlijk nog goed mee, maar het is nogal snel om een eerste indruk echt te geven omdat dit geen normale week was. Ik blijf zo toch nog altijd wat met die schrik zitten dat het slecht gaat worden, maar ik heb het daar zelf al aangehaald. Ze zouden altijd tijd vrijmaken als er iets zou zijn
Image