Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7682
gamerke1992 wrote:--- Mijn baas die mij midden in mijn verlof opbelt om toch te komen werken
--- En nog lastig doen tegen mij als ik weiger...
+++ Ik plan mijn verlof om ook effectief thuis te zijn, dus ik blijf ik thuis
+++ Ik doe al zo veel meer dan ze van mij kunnen verwachten
Je kan inderdaad best op je strepen staan, of je bent sowieso diegene die ze altijd zullen opbellen.

++ Quinn wordt eind deze maand 5j, time flies :girl:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7684
+++ Moeder was blij met haar valentijnspresentje (ze is alleenstaand dus doe ik den effort)
met0t0 en ik doen dat gewoon als het ons uitkomt, precieze data zijn niet heilig voor ons
+++ Wel heel benieuwd :love:
+++ Nieuw projectje bezig ik naai veel (volledig met de hand) en heb al veen zakjes gemaakt (voor groenten, fruit, noten, ....). Maar recent ben ik knotwraps beginnen maken en daar kan je heel leuke dingen mee doen (het is gewoon een lap stof waar ik de kanten van omnaai, maar als je een knotwrap van een vierkante meter maakt heb je toch 4 meter naaiwerk en een steekje is minder dan een halve centimeter groot en wordt steeds dubbel gedaan)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7685
+++/--- Gisteren opeens nog tickets gewonnen voor naar de Markiplier show te gaan kijken in Antwerpen. Nu is die show al vandaag om 8 uur. Best wel laat te horen gekregen.
------------- Vroeg ik gisterenochtend al aan mijne beste maat of hij mee wou gaan kijken. Ik heb nu nog altijd geen antwoord gekregen. Blijft maar rond de pot draaien van dat hij het niet weet, en ook niet weet hoe laat hij thuis komt enzo. We zouden om 6 uur vertrekken en ik weet nog steeds van niks. Ben er eigenlijk echt wel kwaad op nu...
++++ Gelukkig dat onze pa wilt meegaan
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7687
++++++++++ De Markiplier show was echt awesome :D :D Vele beter als ik had verwacht. Het was een mix van improvisatie en een interactie met het publiek. Elk van de 5 mannen deed het super. Het publiek was ook heel enthousiast. Op het einde was er nog een Q&A
++++ Mijne maat uiteindelijk toch meegeweest nadat ik had gezegd dat hij de laatste tijd zoveel afstand neemt van iedereen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7690
Mr.Wolf wrote:++++++++++ De Markiplier show was echt awesome :D :D Vele beter als ik had verwacht. Het was een mix van improvisatie en een interactie met het publiek. Elk van de 5 mannen deed het super. Het publiek was ook heel enthousiast. Op het einde was er nog een Q&A
++++ Mijne maat uiteindelijk toch meegeweest nadat ik had gezegd dat hij de laatste tijd zoveel afstand neemt van iedereen
Plezant voor u dat hij toch meeging dan. Mss zit er meer achter zijn afstandelijk gedrag. Heb dat soms ook dat ik slechter gezind ben om iets of ergens mee zit ofzo en ik dan niemand wil lastig vallen omdat ze aan mij toch niks zullen hebben dus spreek maar even met hem erover dan zal hij het mss wel zeggen en inzien dat wegcijferen geen oplossing is en dan toch leuk gezelschap zijn enzo.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7692
RoyVdW wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++++++ De Markiplier show was echt awesome :D :D Vele beter als ik had verwacht. Het was een mix van improvisatie en een interactie met het publiek. Elk van de 5 mannen deed het super. Het publiek was ook heel enthousiast. Op het einde was er nog een Q&A
++++ Mijne maat uiteindelijk toch meegeweest nadat ik had gezegd dat hij de laatste tijd zoveel afstand neemt van iedereen
Plezant voor u dat hij toch meeging dan. Mss zit er meer achter zijn afstandelijk gedrag. Heb dat soms ook dat ik slechter gezind ben om iets of ergens mee zit ofzo en ik dan niemand wil lastig vallen omdat ze aan mij toch niks zullen hebben dus spreek maar even met hem erover dan zal hij het mss wel zeggen en inzien dat wegcijferen geen oplossing is en dan toch leuk gezelschap zijn enzo.
Het gaat slecht tussen hem en zijn vriendin. Het is ook zijn eerste lief, maar ik heb hem er helemaal in het begin voor gewaarschuwd. Ze heeft namelijk wel een naam hier in onze stad. Ik wist al van in het begin dat er dingen gingen gebeuren tussen hen. Hij heeft mijn waarschuwingen in de wind geslagen en na een eerste grote ruzie heb ik terug gezegd dat hij misschien moet overwegen om een einde te maken aan de relatie. Hij heeft ze nog een kans gegeven, maar nu is er weer net eenzelfde situatie bezig. Maar het vertelt er bijna niks meer over. Ik denk dat hij begint te beseffen dat ik van het begin gelijk had (er is btw zo goed als niemand die achter hun relatie staat). Heel vaak worden wij nu achteruit geschoven terwijl hij wel elke week bij haar is.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7695
NTGSruler wrote:
Sora_Lizard wrote:
NTGSruler wrote:----- Mijn vrouw en ik beiden ellendig tot en met. Net nu we morgen samen ontbijtje gingen doen en saunake... Hopelijk voelen we ons morgen beter.
++ Beterschap jullie twee! :cool:

Bedankt. Ik voel mij nog altijd niet beter. Integendeel. Stem deels weg, zwaar hoofd, warm en koud, snotteren...
Nu ja komt wel weer in orde.
He bah! Ik hoop dat jullie snel weer opknappen! :sick:
Image