Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7728
paveman wrote:
Elexus wrote:++ na een korte periode bij de RVA gewerkt te hebben, heb ik onverwachts een aanbieding gekregen als juriste bij de FOD Financiën. Dus vanaf 1 maart ga ik daar aan de slag. :cool:
++ daardoor worden mijn verhuisplannen weer een stuk concreter
Congrats! Leuk hoor!
-- Ga je daardoor ons mooie landje alweer verlaten? :cry: ;)
Haha helaas wel ja. :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7729
Elexus wrote:
paveman wrote:
Elexus wrote:++ na een korte periode bij de RVA gewerkt te hebben, heb ik onverwachts een aanbieding gekregen als juriste bij de FOD Financiën. Dus vanaf 1 maart ga ik daar aan de slag. :cool:
++ daardoor worden mijn verhuisplannen weer een stuk concreter
Congrats! Leuk hoor!
-- Ga je daardoor ons mooie landje alweer verlaten? :cry: ;)
Haha helaas wel ja. :p
Haha, het is in België net zo koud als hier. :D
Maarre . . . succes!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7731
Elexus wrote:++ na een korte periode bij de RVA gewerkt te hebben, heb ik onverwachts een aanbieding gekregen als juriste bij de FOD Financiën. Dus vanaf 1 maart ga ik daar aan de slag. :cool:
++ daardoor worden mijn verhuisplannen weer een stuk concreter
Dat is een snelle verandering van werk :P Maar ik geef je groot gelijk. Op mijn vorige job kwam ik al na slechts vijf maanden met het nieuws dat ik voor Justitie ging werken. Terwijl ze mij hadden aangenomen met het oog op een langdurige samenwerking :saint:

Succes met de nieuwe job!

-- Het is precies wat koud
+ Maar ik heb liever dat het een hele dag vriest dan dat het een hele dag zou regenen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7732
daviduvel wrote:
Elexus wrote:++ na een korte periode bij de RVA gewerkt te hebben, heb ik onverwachts een aanbieding gekregen als juriste bij de FOD Financiën. Dus vanaf 1 maart ga ik daar aan de slag. :cool:
++ daardoor worden mijn verhuisplannen weer een stuk concreter
Dat is een snelle verandering van werk
Image
Maar ik geef je groot gelijk. Op mijn vorige job kwam ik al na slechts vijf maanden met het nieuws dat ik voor Justitie ging werken. Terwijl ze mij hadden aangenomen met het oog op een langdurige samenwerking :saint:

Succes met de nieuwe job!

-- Het is precies wat koud
+ Maar ik heb liever dat het een hele dag vriest dan dat het een hele dag zou regenen
Dat is het voordeel van een startbaan, ze doen niet moeilijk als je wat 'beters' vindt. Ik had het trouwens ook gezegd bij mijn gesprek dat ik wel graag nog meedeed aan de sollicitaties bij de FOD op mijn niveau als jurist en ze waren zeer begripvol. :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7734
NTGSruler wrote:@Elexus: congratz!
@fsterchele: nieuwe events Gran Turismo sport? Nice. Dringend die game ook eens terug oppakken. Maar wordt eerst de Saints Row series denk ik.

+++++ Wipeout 2048 online gedaan!! Whoop whoop! Dikke merci aan Kolm voor de goede hulp!!
Jup na dak et hier at gezet is de patch nog gedownloaded op men ps4 gistern :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7736
W.O.L.F. wrote:--- Ik weet nu precies hoe de producten in de koelkast zich voelen, op mijn kamer is het 12 graden en dat blijft nog een hele tijd zo want echt sterk is mijn verwarming niet :(
+++ Vanavond wel gamen met met0t0 :jip:
+++ Je blijft dan wel langer houdbaar! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron