Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7748
- Heb hier al veel te lang niets meer van mij laten horen. Ik ben hier plots weggegaan, zonder ooit echt afscheid te nemen. Het was dan ook helemaal niet m'n bedoeling om hier weg te gaan. Maar het is een beetje zo gegroeid... Maar laat het duidelijk zijn: ook dit bericht is geen afscheid :) Ik neem hier nog regelmatig een kijkje en zal dat ook blijven doen!
++ Alles gaat goed met mij, zit de laatste tijd alsmaar goed in m'n vel
-- gamen is wel een beetje op de achtergrond terechtgekomen
++ M'n fotografie begint mooi te lopen, heb heel wat zalige evenementen en al veel leuke mensen leren kennen.
++ Heb ondertussen ook een fantastische vriendin :D
++ Eindelijk hier nog eens iets gepost na veels te lange radiostilte
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7751
+++ Lesgeven lukt beter dan ik verwacht had, ik heb nog veel te leren en niet elke les loopt zoals gehoopt, maar ik leer veel en daar ben ik wel blij mee :)
--- Wel zo zo zo veel werk, echt, de eerste die nog eens zegt 'ja, maar ze hebben toch veel vakantie' mag al mijn lessen komen voorbereiden, toetsen opstellen, e.d. En ik hoef niet eens uitstappen voor te bereiden, klassenraden bij te wonen, luisterend oor zijn voor leerlingen en ouders, schoolfeesten voorbereiden, e.d.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7752
Elexus wrote:+++++ ik sta op de 2de plek bij een lijst met geslaagden voor een vaste benoeming bij de fod Financiën. D'r hebben 100den mensen daaraan meegedaan dus best een zotte prestatie. :O
Zotjes! :O Proficiat! :cool:

+++ Coach die vond dat het sporten vandaag goed ging!
+++ Vond het zelf ook verrassend goed gaan...
--- maar ik ben nu wel gesloopt :shhhh:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7753
Elexus wrote:+++++ ik sta op de 2de plek bij een lijst met geslaagden voor een vaste benoeming bij de fod Financiën. D'r hebben 100den mensen daaraan meegedaan dus best een zotte prestatie. :O
+++ Dat heb je keurig voor elkaar gekregen Elexus! :cool:
W.O.L.F. wrote:+++ Lesgeven lukt beter dan ik verwacht had, ik heb nog veel te leren en niet elke les loopt zoals gehoopt, maar ik leer veel en daar ben ik wel blij mee :)
--- Wel zo zo zo veel werk, echt, de eerste die nog eens zegt 'ja, maar ze hebben toch veel vakantie' mag al mijn lessen komen voorbereiden, toetsen opstellen, e.d. En ik hoef niet eens uitstappen voor te bereiden, klassenraden bij te wonen, luisterend oor zijn voor leerlingen en ouders, schoolfeesten voorbereiden, e.d.
+++ Ik ben het helemaal met je eens. (Heb zelf zeven jaar voor de klas gestaan.) ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7754
Elexus wrote:+++++ ik sta op de 2de plek bij een lijst met geslaagden voor een vaste benoeming bij de fod Financiën. D'r hebben 100den mensen daaraan meegedaan dus best een zotte prestatie. :O
Proficiat, dat is al zeker een vaste benoeming :party:
W.O.L.F. wrote:+++ Lesgeven lukt beter dan ik verwacht had, ik heb nog veel te leren en niet elke les loopt zoals gehoopt, maar ik leer veel en daar ben ik wel blij mee :)
--- Wel zo zo zo veel werk, echt, de eerste die nog eens zegt 'ja, maar ze hebben toch veel vakantie' mag al mijn lessen komen voorbereiden, toetsen opstellen, e.d. En ik hoef niet eens uitstappen voor te bereiden, klassenraden bij te wonen, luisterend oor zijn voor leerlingen en ouders, schoolfeesten voorbereiden, e.d.

'ja, maar ze hebben toch veel vakantie' :saint:

Ik heb verschillende vrienden en kennissen die in het onderwijs werken of er voor aan het studeren zijn. Als ik vroeg wat ze bijvoorbeeld in de paasvakantie hebben gedaan was vaak het antwoord in de trend van lessen voorbereiden voor de stage die volgt. Ik wil niet in hun schoenen staan. Maar eens al je lessen op punt staan na een tiental jaar(of vroeger) heb je wel veel vakantie (tenzij je vak heel hard aan veranderingen onderhevig is) :O
Image
cron