Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7756
+++++++++ De werkweek is weer gedaan (morgen naar school). Ik begin het toch wel leuk te vinden nu zo op een leerlingenbegeleiding zitten. Daarstraks werd ik nog uitgemaakt voor mongool, maar al een geluk dat ik daar wel speels mee kan omgaan. Ik heb toen gedreigd met nablijven en strafstudies gewoon om de paniek in die kinderen hun ogen te zien :p Als ze mij dan daarna komen opzoeken met spijt, is dat een zalig gevoel!
+++++ Seffens naar de obscure night in de kinepolis. Ben is benieuwd wat het gaat geven :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7757
--- EA servers down... dus geen MOH Warfighter spelen net nu ik er even zin in had om weer een paar wapens te doen
--- Eerst dacht ik heel ff dat ze misschien de MOH servers hadden afgesloten, tot ik zag dat ook de servers van verschillende battlefield en fifa games ook down waren.
--- Weer een deuk bij in mijn auto van een onverlaat die zijn deur in mijn deur moest gooien. En nee, als er een deuk is dan is dat niet van lichtjes per ongeluk er tegen te tikken, dan ben je gewoon een asociale idioot.
--- Niet goed weten wat te spelen... heb ik wel vaker als ik een paar games heb uitgespeeld.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7761
Kolm wrote:--- EA servers down... dus geen MOH Warfighter spelen net nu ik er even zin in had om weer een paar wapens te doen
--- Eerst dacht ik heel ff dat ze misschien de MOH servers hadden afgesloten, tot ik zag dat ook de servers van verschillende battlefield en fifa games ook down waren.
--- Weer een deuk bij in mijn auto van een onverlaat die zijn deur in mijn deur moest gooien. En nee, als er een deuk is dan is dat niet van lichtjes per ongeluk er tegen te tikken, dan ben je gewoon een asociale idioot.
--- Niet goed weten wat te spelen... heb ik wel vaker als ik een paar games heb uitgespeeld.
Is er eigenlijk nog genoeg volk op de servers voor MoH Warfighter? Zag dat je ook nog Warchief moet halen en een tour moet doen met alle classes? Als ik de game nog had deed ik het wel samen met je maar heb helaas die terug ingeruild bij GM.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7763
daviduvel wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Lesgeven lukt beter dan ik verwacht had, ik heb nog veel te leren en niet elke les loopt zoals gehoopt, maar ik leer veel en daar ben ik wel blij mee :)
--- Wel zo zo zo veel werk, echt, de eerste die nog eens zegt 'ja, maar ze hebben toch veel vakantie' mag al mijn lessen komen voorbereiden, toetsen opstellen, e.d. En ik hoef niet eens uitstappen voor te bereiden, klassenraden bij te wonen, luisterend oor zijn voor leerlingen en ouders, schoolfeesten voorbereiden, e.d.

'ja, maar ze hebben toch veel vakantie' :saint:

Ik heb verschillende vrienden en kennissen die in het onderwijs werken of er voor aan het studeren zijn. Als ik vroeg wat ze bijvoorbeeld in de paasvakantie hebben gedaan was vaak het antwoord in de trend van lessen voorbereiden voor de stage die volgt. Ik wil niet in hun schoenen staan. Maar eens al je lessen op punt staan na een tiental jaar(of vroeger) heb je wel veel vakantie (tenzij je vak heel hard aan veranderingen onderhevig is) :O
Dat laatste was 20 jaar geleden misschien zo, maar daar kom je nu niet meer mee weg. Bovendien is het steeds nodig om je lessen aan te passen aan de leerlingen, die veranderen elk jaar. Veel leerkrachten, zeker in het secundair werken bovendien op meerdere scholen, dus dat is dubbel zoveel vergaderingen e.d.


++/- Ik geeft blijkbaar super graag les (had dat niet verwacht), maar twijfel om in het beroep te stappen vanwege de hoge werkdruk en het weinige respect dat er nog bestaat voor leerkrachten buiten de school...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7764
NTGSruler wrote:Is er eigenlijk nog genoeg volk op de servers voor MoH Warfighter? Zag dat je ook nog Warchief moet halen en een tour moet doen met alle classes? Als ik de game nog had deed ik het wel samen met je maar heb helaas die terug ingeruild bij GM.
Het hangt een beetje af van het tijdstip, maar ergens 20-80 man ongeveer volgens server browser. Het is alleen kut als er zo'n russische clan ff beslist om wat te spelen en dat je dan daar de hele tijd tegen moet. Dan kan je evengoed stoppen en wat anders gaan doen.
De naar mijn mening lastigste trophies heb ik al (Apache en MVP), het is nu vooral een kwestie van die wapens grinden en dan zou het ongeveer klaar moeten zijn. Op dit moment heb ik er zo'n 20 gedaan. Ben nu ook bewust eerst de snipers aan het doen, omdat ik daar echt slecht mee ben. Als ik 3 kills met een sniper haal in 1 game dan ben ik al blij :L:

+++ Gisteren dan maar begonnen met Rime en ondertussen al de platinum gehaald :shhhh:
+++ Was leuk tussendoortje!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7765
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Is er eigenlijk nog genoeg volk op de servers voor MoH Warfighter? Zag dat je ook nog Warchief moet halen en een tour moet doen met alle classes? Als ik de game nog had deed ik het wel samen met je maar heb helaas die terug ingeruild bij GM.
Het hangt een beetje af van het tijdstip, maar ergens 20-80 man ongeveer volgens server browser. Het is alleen kut als er zo'n russische clan ff beslist om wat te spelen en dat je dan daar de hele tijd tegen moet. Dan kan je evengoed stoppen en wat anders gaan doen.
De naar mijn mening lastigste trophies heb ik al (Apache en MVP), het is nu vooral een kwestie van die wapens grinden en dan zou het ongeveer klaar moeten zijn. Op dit moment heb ik er zo'n 20 gedaan. Ben nu ook bewust eerst de snipers aan het doen, omdat ik daar echt slecht mee ben. Als ik 3 kills met een sniper haal in 1 game dan ben ik al blij :L:

+++ Gisteren dan maar begonnen met Rime en ondertussen al de platinum gehaald :shhhh:
+++ Was leuk tussendoortje!
Lol ik kan mij niet meer herinneren als ik goed was met de sniper! Als er maar 20-80 man op zit zou ik toch proberen wat door te doen ermee. Rank 74 halen duurt wel tijdje en als er dan zo'n Russische clan komt... De SP vond ik best wel aangenaam om te spelen eigenlijk. Succes ermee!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7766
NTGSruler wrote:Lol ik kan mij niet meer herinneren als ik goed was met de sniper! Als er maar 20-80 man op zit zou ik toch proberen wat door te doen ermee. Rank 74 halen duurt wel tijdje en als er dan zo'n Russische clan komt... De SP vond ik best wel aangenaam om te spelen eigenlijk. Succes ermee!
Het plan is inderdaad om er nu mee door te doen! Eerst voor elke klasse de tour tot net niet de eerste tour zetten door wapens te completen en dan in 1 sessie alle tours te completen. Daarna waarschijnlijk nog verder met wapens want ik zie nu al dat een tour sneller klaar is dan de wapens voor die klasse.
Ik ben level 38 op het ogenblik. http://battlelog.battlefield.com/mohw/s ... 98612/ps3/

--- Opstaan met hoofd/nekpijn...
Image