Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7771
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:+++ ghost recon wildlands is superplezant
+/- atreus die het mij af en toe belet om te gamen xd
+++ zondag ektomorf woohoo

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Toffe game hé :) die vrijheid dat je krijgt is zalig.
Idd ik ben zelf kampen aant clearen die ik tegenkom waar ik eigenlijk niks meer te zoeken heb xd tis gewoon plezant en vordert goe

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7772
fsterchele23 wrote:+++ ghost recon wildlands is superplezant
+/- atreus die het mij af en toe belet om te gamen xd
+++ zondag ektomorf woohoo

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ghost Recon Wildlands twijfel ik al over van bij de release. Zou hem beter eens aanschaffen dat we de co op trophies kunnen doen. Maar das weer een game voor in de backlog dan :lol: Heb je die tweedehands gekocht in GM? Nu ja kwil Saints Row 3 eerst platten en dan eigenlijk eens terug gaan naar Gran Turismo Sport. Uitdagende platinum..

---- Weer weinig tijd om te gamen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7778
paveman wrote:Zou wel weer eens tijd worden, of niet ruler?
Blacklist is toch ook al behoorlijk oud... Moeten we snel eens aan beginnen met0t0! ;)
Als ik mij niet vergis is Blacklist van 2013... hoog tijd voor een nieuwe game! Begin er maar snel aan, je hebt nog wat werk met de co op trophies. Heb deze toen met daviduvel gedaan. Zéér toffe ervaring!

++++ Nutteloze discussies op het werk vreten energie.. :nerd: :moe: :snore:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7779
+++ Vakantie geboekt voor in de zomer
+++ Armani horloge is toegekomen en op maat aangepast :)
+++ Morgen verrassingsfeest voor mijn vriendin haar verjaardag en ze weet gelukkig nog van niets :p
-+ Weer veel te veel moeten werken de laatste tijd. Ook weer opgeroepen tijdens mijn wachtdiensten en dus geen avond/nacht hebben.
+++ bijna zeer veel recup en verlofdagen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7785
--- Koud op mijn kamer! :(
++ Stagedingen afwerken loukt redelijk vlot
+/- Beetje zenuwachtig rond mijn nieuwe stage, het gaat plots heel snel en ik heb weinig tijd om voor te bereiden en hoewel ze hun best doen om mij duidelijkheid te bieden en ik super dankbaar ben, zijn de kleine details (hoe laat ik precies waar moet/kan zijn) nog heel onduidelijk :(