Re: Vragentopic

781
Kolm wrote: Via store.playstation.com is de DLC ook te vinden. Eerst zoeken op Saints Row the third (en niet 3 want dan komt er niets terug). Dan wordt er al een deel van de DLC getoond. Als je dan de base game selecteert (wordt ook aangevuld door search box als je typt) en op de gamepagina komt, kan je wat lager de add-ons zien. Als je daarbij dan klikt op 'Alles weergeven', dan toont hij elke DLC die er ooit is geweest voor Saints Row inclusief een season pass.
Dat was dan mijn fout dat ik 3 typte. Ondertussen heb ik het gevonden.
Maar wat een gekloot zeg. Eerst freezed PS3 bij het aanschaffen. Dus opnieuw aankopen. Freeze bij het willen downloaden. Uiteindelijk via digitaal de Store moeten zoeken, alle DLC aanklikken en dan zo downloaden naar PS3 :dizzy:
Image

Re: Vragentopic

782
Wow, rustig maar... Daarnet al 2 keer gepost, had ik al gefixt en nu 3 keer dezelfde post :lol:

Denk eraan dat als je via de PC store dingen naar je PS3 downloadt, dat je PS3 dan al aanstaat. Heb is gehad dat hij uit stond (wat vroeger prima werkte) en toen ik hem opstartte ging hij telkens freezen. Pas als ik in de PC store de dingen weer uit de downloadrij haalde, wilde mijn ps3 opstarten.
Image

Re: Vragentopic

783
Kolm wrote:Wow, rustig maar... Daarnet al 2 keer gepost, had ik al gefixt en nu 3 keer dezelfde post :lol:

Denk eraan dat als je via de PC store dingen naar je PS3 downloadt, dat je PS3 dan al aanstaat. Heb is gehad dat hij uit stond (wat vroeger prima werkte) en toen ik hem opstartte ging hij telkens freezen. Pas als ik in de PC store de dingen weer uit de downloadrij haalde, wilde mijn ps3 opstarten.
Lol mijn excuses. Nogal onhandig vandaag.

Ps3 stond inderdaad aan. Dus hij gaf het direct aan. Anderhalf uur later kan ik eindelijk terug verder doen met de game :P
Image

Re: Vragentopic

784
NTGSruler wrote:Lol mijn excuses. Nogal onhandig vandaag.

Ps3 stond inderdaad aan. Dus hij gaf het direct aan. Anderhalf uur later kan ik eindelijk terug verder doen met de game :P
Anderhalf uur kostbare gametijd weg :O
Image

Re: Vragentopic

785
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Lol mijn excuses. Nogal onhandig vandaag.

Ps3 stond inderdaad aan. Dus hij gaf het direct aan. Anderhalf uur later kan ik eindelijk terug verder doen met de game :P
Anderhalf uur kostbare gametijd weg :O
Mijn gedacht precies!!!
Image

Re: Vragentopic

788
NTGSruler wrote:
Sora_Lizard wrote:Jullie hebben hier een soort van hotline? :lol:
Lol, ik kreeg snel een antwoord inderdaad :lol: Maar een hotline zou ik het nu niet direct noemen :hug:
Het was hier in huis anders wel warm :O
Image

Re: Vragentopic

789
Iemand interesse in 2 tickets voor première van het Zwanenmeer volgende vrijdag (30/03) in Antwerpen?

Hebben tickets al lang Maar kunnen spijtig genoeg niet gaan omdat er iets tussengekomen is. Tweemaal categorie 1 aan €69/ticket. Mogen weg voor een prijsje :D
Image

Re: Vragentopic

790
Sanity penguin wrote:Iemand interesse in 2 tickets voor première van het Zwanenmeer volgende vrijdag (30/03) in Antwerpen?

Hebben tickets al lang Maar kunnen spijtig genoeg niet gaan omdat er iets tussengekomen is. Tweemaal categorie 1 aan €69/ticket. Mogen weg voor een prijsje :D
en het bleef muisstil...