Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

782
+++ Eindelijk de foto's kunnen nemen voor de Captain's Booty
+++ Ook foto's genomen voor de Kingdom Hearts aflevering van Captain's Booty
+++ Dus weldra 2 Captain's Booty's
--- Jawadde dadde. Vadertje kwaad omdat ik foto's neem. Reden? Hij denkt dat ik de laptop vul met enkel foto's en hij wilt plek voor zijn spullen. I.p.v. gewoon eens te vragen of ik ze kan wegsmijten...want waarom zou ik foto's bewaren als ik de CE's van Captain's Booty zelf heb... :?
--- Jawadde dadde. Mama ondervraagt mij om zeker te zijn dat ik niet de foto's deel met criminelen die nadat ze mijn collectie hebben gezien ze ook komen stelen... :nerd: Oké ik moet voorzichtig zijn maar jullie weten eigenlijk niet exact waar ik woon (in theorie).
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

785
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:--- Je neemt een dafalgan vanwege de geneugten van het vrouw zijn, de pijnstiller begint te werken en een uur laten krijg je hoofdpijn, hier klopt iets niet...
--- Het moet hier eens gedaan zijn met dat gezaag over de dood van Stevaert, de man had familie en vrienden die nu alleen en met veel pijn achterblijven, een beetje respect voor die mensen zo kort na de gebeurtenissen!
+++ Onder de indruk van de kracht van studenten, decaan van de VUB afgezet na uitspraken over verkrachting, sterke vrouw die haar getuigenis deed!
ik zie niet in hoe we daar geen respect voor zouden tonen, maar goed, case closed.
Vind ik ook, die uiting van frustratie slaagt op niets. En ja het is nog niet bewezen en jammer. Het boeit me niet eigenlijk, wij hebben niets met die man te maken en de media blaast het gwn op.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

786
++++ today was awesome
++ awesome brugse zot
++ awesome bus gezien van club brugge op de vrijdagsmarkt in gent :p
++ awesome beetle gekocht in forza horizon 2 op Steve zijn account
++ nog meer awesomeness, net op tijd terug in wielsbekeuh vo naar mijn geliefde frituur frietjes te halen (veel beter dan men eerste gedacht de quick)
++ nog meer awesomeness, frietjes eten tijdens aflevering van heroes
++ en daarna nog meer awesomeness in far cry 4
++ en ook awesome kheb mijn ma nog nie gehoord vandaag :p is it even possible :o
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

787
fsterchele23 wrote:++++ today was awesome
++ awesome brugse zot
++ awesome bus gezien van club brugge op de vrijdagsmarkt in gent :p
++ awesome beetle gekocht in forza horizon 2 op Steve zijn account
++ nog meer awesomeness, net op tijd terug in wielsbekeuh vo naar mijn geliefde frituur frietjes te halen (veel beter dan men eerste gedacht de quick)
++ nog meer awesomeness, frietjes eten tijdens aflevering van heroes
++ en daarna nog meer awesomeness in far cry 4
++ en ook awesome kheb mijn ma nog nie gehoord vandaag :p is it even possible :o
Awesome!

OT:
--- Misschien tot 21u blijven op het werk. Heb al 3 dagen gevraagd of de meeting nu doorgaat maar nog steeds geen antwoord.
+++ PS4 headset is nice! :D
+++ het weer
+++ misschien dit weekend voort doen aan mijn palletlamp dat die af is. Zodat ik aan 2e projectje kan beginnen :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

789
+++ UGC abonnement :D
+++++ Al 2 weken aan het werken bij een fantastisch bedrijf uit Nederland: Albert Heijn
++++Ze zijn daar echt supervriendelijk, superbehulpzaam en er hangt altijd een fantastische sfeer (en nee, ik zeg dit niet omdat ik er werk en ik promotie wil maken voor Albert Heijn)
+++Door dit werk ga ik waarschijnlijk in augustus een desktop kunnen kopen met allemaal zelf gekozen onderdelen zodat het een beest van een gaming-pc is
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

790
fsterchele23 wrote:++++ today was awesome
++ awesome brugse zot
++ awesome bus gezien van club brugge op de vrijdagsmarkt in gent :p
+++ Inderdaad een leuke dag. Samen met u, Sam en Shana in Gent :D
+++ Brugse Zot is inderdaad best goed :cool:
De bus van Club Brugge reed niet aan de Vrijdagsmarkt, daar zou zo'n bus echt niks kunnen doen :p Hij reed net voorbij toen we op de Oude Beestenmarkt liepen ;)
--- Jammer dat ik niet langer kon blijven

--- Veel te druk. Paperdeadline tegen woensdag en ik moet er nog aan beginnen...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

792
--- Ik ben het kotsbeu dat mijn vader alles moet controleren wat ik doe en bepalen wat ik doe...zelfs mijn moeder vindt het raar dat mijn vader mij zo controleert... :bomb:
+/- 50/50 geslapen...
--- Vandaag een externe harde schijf opruimen zodat mijn vader kan blijven downloaden... :L:
+++ Vanavond The Red Road
+ Kan zijn dat een nieuwe Final Fantasy Dissidia op weg is naar de PS4... :cool:
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 35 dagen
+++ Nog 62 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2