Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7822
+++ Gisterenavond een diner gegeven voor enkele collega's
+++ Het was geslaagd
+++ Vandaag pas om 12 uur wakker geworden, ik zet ook eens één keer geen alarm haha. Dat is ook al jaren geleden dat ik zo laat opsta.
+++ Heel goedkoop een google home op de kop kunnen tikken. Dan kan mijn google home mini naar boven verhuizen en komt de grote versie in de woonkamer te staan.
+++ Deze avond restaurantje doen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7823
+/- maandag op interview om mijn startbaan hopelijk om te zetten naar een statutaire betrekking :O
-- ik haat interviews xD
++ op m'n werk wilden ze de ijskarman laten komen en de chef ging iedereen trakteren op een ijsje aangezien het zo'n fantastisch weer was
-- de ijskarman is helaas niet meer afgekomen :L:
-- Pepijntje is voor de tweede keer opgenomen in het ziekenhuis met een zware longontsteking, dat ventje heeft het echt niet getroffen
++ straks eens op bezoek gaan en als hij tante Melissa ziet, dan zal hij wel weer kunnen lachen, al vermoed ik dat het vooral uitlachen is maar bon!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7825
-------- zonet het meest hartverscheurende tafereel gezien. Op de afdeling van Pepijntje zat een kindje van ongeveer 1 jaar helemaal alleen op een kamertje op z'n bedje te spelen. Blijkbaar was er al de hele dag niemand op bezoek gekomen (dus ook niet de ouders!) en elke keer als er iemand passeerde, keek het kindje hoopvol op, wachtend op een bekend gezicht. M'n zus laat net weten dat het kindje is beginnen huilen en zich uiteindelijk in slaap heeft geweend en er nog steeds niemand is langsgeweest. Wat voor een ouder ben je als ge uw kind zo aan z'n lot overlaat....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7827
Kolm wrote:@Elexus: Ik zou nog kunnen denken dat er met de ouders misschien ook iets aan de hand is, maar dan zou ik toch ander bezoek verwachten zoals grootouders, meter, peter of desnoods zelfs maar de buren ofzo... Dit is erg triest... :(
Ja idd er kan altijd ook iets gebeurd zijn met de ouders maar er is echt niemand gekomen en je hebt toch op z'n minst een kennis of ergens een familielid lopen die even dat kindje kan bezoeken. Van de verpleging hebben we net gehoord dat dat eigenlijk zeer veel gebeurt, ouders die hun zieke kind daar droppen en er een week later weer achterkomen. Ik vind dat pure kindermishandeling. Ze zouden beter de instanties verwittigen met zo'n praktijken. Dat kan toch niet. :angry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7828
Elexus wrote:-------- zonet het meest hartverscheurende tafereel gezien. Op de afdeling van Pepijntje zat een kindje van ongeveer 1 jaar helemaal alleen op een kamertje op z'n bedje te spelen. Blijkbaar was er al de hele dag niemand op bezoek gekomen (dus ook niet de ouders!) en elke keer als er iemand passeerde, keek het kindje hoopvol op, wachtend op een bekend gezicht. M'n zus laat net weten dat het kindje is beginnen huilen en zich uiteindelijk in slaap heeft geweend en er nog steeds niemand is langsgeweest. Wat voor een ouder ben je als ge uw kind zo aan z'n lot overlaat....
Er zijn heel veel redenen waarom dit kind die dag alleen was, te veel om hier op te noemen. Ik denk dat het niet eerlijk is om ouders te veroordelen zonder hun verhaal te horen. Het is lief en mooi van jou dat je bezorgd bent om het kind, echt wel, maar laat die bezorgdheid niet in ngatievere gevoelens overgaan. De volgende keer kan je altijd vragen of je even bij het kindje binen kan. Of je kan aan de dur gekke bekken trekken. Verpleging is vaak ondebemand en kan zich soms enkel op de levensnoodzakelijke verzorgingstaken richten (stomme besparingen).

--- Gisteren per ongeluk de filter in mijn aquarium los gewrikt, pff, hij hangt terug vast, maar was toch heel wat gedoe hoor!
+++ Vanavond gamen bij met0t0 :jip:
--- Uittypen van observaties gaat echt veel en veel te traag :(
cron