Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7896
fsterchele23 wrote:--- camion lading mest verloren op rondpunt voor men deur. Was fris opstaan hum
-- batmobile werkt niet op central pad van lego dimensions waardoor ik de batmobile niet kan upgraden en de bijhorende trophies dus niet kan krijgen...
++ wel goe in de plus nu op mijn backlog nu deze ook is uitgespeeld (verhaallijn toch)
Ik zou zeggen: 'when live gives you lemons...' stoeptuintje aanleggen met die handel! (jij woonde toch in een appartement eh?)
Trouwens niet eens zo simpel zo'n stoeptuintje, of toch niet in Gent. Moeder wil het heel graag, maar ons voetpad is te smal. Langs de andere kant gaat de vlotte mobiliteit van rolstoelgebruikers en koetsen enzo wel voor natuurlijk :)

-- Niet zo tevreden van een les gisteren, de les erna was veel beter, maar toch overweegt die eerste les op mijn stemming :(
+++ Wel weer een heel fijn inspringtheater en weer wat een band kunnen opbouwen met enkele studenten :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7897
W.O.L.F. wrote:
fsterchele23 wrote:--- camion lading mest verloren op rondpunt voor men deur. Was fris opstaan hum
-- batmobile werkt niet op central pad van lego dimensions waardoor ik de batmobile niet kan upgraden en de bijhorende trophies dus niet kan krijgen...
++ wel goe in de plus nu op mijn backlog nu deze ook is uitgespeeld (verhaallijn toch)
Ik zou zeggen: 'when live gives you lemons...' stoeptuintje aanleggen met die handel! (jij woonde toch in een appartement eh?)
Trouwens niet eens zo simpel zo'n stoeptuintje, of toch niet in Gent. Moeder wil het heel graag, maar ons voetpad is te smal. Langs de andere kant gaat de vlotte mobiliteit van rolstoelgebruikers en koetsen enzo wel voor natuurlijk :)

-- Niet zo tevreden van een les gisteren, de les erna was veel beter, maar toch overweegt die eerste les op mijn stemming :(
+++ Wel weer een heel fijn inspringtheater en weer wat een band kunnen opbouwen met enkele studenten :)
Ik heb geen tuin en daar ben ik blij om xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7899
paveman wrote:
Elexus wrote:++++++ geslaagd voor mijn interview om statutair te worden, mijn startbaan zal dus binnenkort omgezet worden in een stage. :jip:
Gefeliciteerd!!!

@sterche: dat zou ik in jouw situatie ook zijn! Al ben ik wel heel erg blij met onze tuin waar vrouwlief voor zorgt :D. Het erin zitten is heerlijk, het onderhouden daarentegen...........
Ik zit liever op men ps4 dan alleen in de zunne xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7903
daviduvel wrote:
Elexus wrote:++++++ geslaagd voor mijn interview om statutair te worden, mijn startbaan zal dus binnenkort omgezet worden in een stage. :jip:
Proficiat!! Nu een jaar braaf zijn als stagiair en dan kunnen ze u ni zomaar buiten gooien :D Ik heb nog maar 6 maanden te gaan :P
Owla goed zo jongeheer. Toch int leger binnengeraakt? Ik ben geslaagd bij Selor voor cipier.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7904
--- Buren die om half 1 's nachts super luide muziek in de tuin op hebben staan (met zeer hevige bass)
--- Terwijl ik morgen ondanks de feestdag moet werken
--- Ze zijn ook heel de tijd met een drone (en camera) aan het rondvliegen, waaronder in onze tuin
--- Ik ken die mensen totaal niet, het zijn huurders en jammer genoeg van de soort waar ik geen contact mee wil hebben. Denk maar aan een platte boertig taalgebruik en geen respect voor anderen. Anders was ik al lang een gesprek proberen aan te gaan, want ik ben zeer assertief en verdraagzaam.
Image
cron