Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7906
paveman wrote:
@sterche: dat zou ik in jouw situatie ook zijn! Al ben ik wel heel erg blij met onze tuin waar vrouwlief voor zorgt :D. Het erin zitten is heerlijk, het onderhouden daarentegen...........
Herkenbaar... :girl:

++++ Lazy day vandaag.
++++ Gran Turismo Sport. Krijg er geen genoeg van :love:
++++ Weer een lek waarbij de geruchten van een nieuwe Splinter Cell game terug sterker worden!! Kan niet wachten tot E3!!!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7908
RoyVdW wrote:
daviduvel wrote:
Elexus wrote:++++++ geslaagd voor mijn interview om statutair te worden, mijn startbaan zal dus binnenkort omgezet worden in een stage. :jip:
Proficiat!! Nu een jaar braaf zijn als stagiair en dan kunnen ze u ni zomaar buiten gooien :D Ik heb nog maar 6 maanden te gaan :P
Owla goed zo jongeheer. Toch int leger binnengeraakt? Ik ben geslaagd bij Selor voor cipier.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Die droom heb ik vijf jaar geleden laten vliegen. Ik werk ook voor justitie ;) En proficiat trouwens, leuk om te lezen dat het gelukt is!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7909
daviduvel wrote:
RoyVdW wrote:
daviduvel wrote:
Elexus wrote:++++++ geslaagd voor mijn interview om statutair te worden, mijn startbaan zal dus binnenkort omgezet worden in een stage. :jip:
Proficiat!! Nu een jaar braaf zijn als stagiair en dan kunnen ze u ni zomaar buiten gooien :D Ik heb nog maar 6 maanden te gaan :P
Owla goed zo jongeheer. Toch int leger binnengeraakt? Ik ben geslaagd bij Selor voor cipier.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Die droom heb ik vijf jaar geleden laten vliegen. Ik werk ook voor justitie ;) En proficiat trouwens, leuk om te lezen dat het gelukt is!
Wat is je functie binnen justitie?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7915
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:+++ in de tweede helft heeft club brugge met het mes tussen de tanden charleroi weggedrukt. Een superbelangrijke overwinning richting zondag.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
zet de champagne maar al koud Swoike !!
Ze zen ma kampioen als ze kampioen zen. Niks te vroeg victorie kraaien

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7917
++++/------ Laatste week stage. Weet niet of ik erdoor ga zijn... Als ik weer buis, ga ik enerzijds blij zijn dat ik eindelijk met de opleiding kan stoppen en met iets nieuw kan beginnen. Ik doe het toch niet graag meer. Anderzijds vind ik het ook wel jammer dat ik mijn diploma vlak voor het einde niet kan behalen.
+++++++ Seizoensfinale van de Mol. Hopelijk is mijn hoofdverdachte (Lloyd) de mol dit jaar.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7920
met0t0 wrote:+++ Mooi en niet te warm weer
+++ Far Cry 4 blijft heel leuk
--- Verschrikkelijke connectieproblemen waardoor ik nog niet online heb kunnen spelen met fsterchele23
Vnv keer testen bij mij thuis met dat far cry exemplaar van men maat als ik in een sessie graak tussen mijn twee ps4'en. Hopelijk werkt dadde :-P

--mongolen op het werk
++ verlengd weekend


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron