Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7922
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:+++ Mooi en niet te warm weer
+++ Far Cry 4 blijft heel leuk
--- Verschrikkelijke connectieproblemen waardoor ik nog niet online heb kunnen spelen met fsterchele23
Vnv keer testen bij mij thuis met dat far cry exemplaar van men maat als ik in een sessie graak tussen mijn twee ps4'en. Hopelijk werkt dadde :-P

--mongolen op het werk
++ verlengd weekend
Het lukte ons toen met Crash ook al niet he, toen met remote play...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7924
W.O.L.F. wrote:+/- Stagelessen afgerond, ik ga de studenten wel missen, maar het vele voorbereiden iets minder...
Niet te geloven wat er in zo een lesvoorbereiding kruipt hé :O Mijn vriendin had vorige week lesbezoek van de directeur, waardoor ze dit nog eens extra uitgebreid moest doen zoals tijdens haar studies. Onderwijs is een harde ondergewaardeerde wereld, waar iedereen denkt dat ze maar 21 uur les geven en veel vakantie hebben.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7925
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:+++ Mooi en niet te warm weer
+++ Far Cry 4 blijft heel leuk
--- Verschrikkelijke connectieproblemen waardoor ik nog niet online heb kunnen spelen met fsterchele23
Vnv keer testen bij mij thuis met dat far cry exemplaar van men maat als ik in een sessie graak tussen mijn twee ps4'en. Hopelijk werkt dadde :-P

--mongolen op het werk
++ verlengd weekend
Het lukte ons toen met Crash ook al niet he, toen met remote play...
Ik heb het hier nu geprobeerd en het lukte direct om in de andere ps4 zen game te gaan die zelf via de wifi werkt. Vreemde boel ma goed xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7928
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:+++ Mooi en niet te warm weer
+++ Far Cry 4 blijft heel leuk
--- Verschrikkelijke connectieproblemen waardoor ik nog niet online heb kunnen spelen met fsterchele23
Vnv keer testen bij mij thuis met dat far cry exemplaar van men maat als ik in een sessie graak tussen mijn twee ps4'en. Hopelijk werkt dadde :-P

--mongolen op het werk
++ verlengd weekend


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7933
paveman wrote:Say wut???!!!

Moet niet kunnen! Echt te raar!
Ik denk dat de unlockte mods in je offline savefile terecht komen. Want toen ik ze opnieuw unlockte, kreeg ik wel het bericht van het unlocken, maar kreeg ik geen bericht meer dat ik SP had unlockt. Daarnaast viel het me op dat er onderaan in het midden heel regelmatig een savefile bolletje verschijnt en dat had ik daarvoor de rest van de dag nog niet gezien. Misschien dat het 'van de klik rijden voor milage' toch niet zo handig is...
Maar de bug om veel near misses tegelijk te krijgen door auto's net te schampen ipv net te missen, die werkt nog steeds! Na 7-8 schamp acties had ik al de 60 near misses ik die ik nodig had :lol:
Zit nu op 50 mijl van het einde voor de 3de auto.

+++ Ik had in de singleplayer van NFS Most Wanted meer gedaan dan ik had verwacht. Eigenlijk stom dat ik hem dus niet eerder probeerde af te werken...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7934
Ik was waar één van de gelukkigen... Terug in de clinche gelegen met mijn stagebegeleider... Op de stage zei ze zelf geen woord tegen mij en ik moest telkens maar initiatief nemen. Ze wist btw dat ik het zo moeilijk had door hetgeen ze mij hadden aangedaan op mijn vorige stage. Hier heeft ze niets rekening mee gehouden. Ik heb nooit feedback gekregen. Helemaal op het einde van het spel heeft ze mij een onvoldoende gegeven. Zowel ik als mijn trajectbegeleider van op school kwamen serieus uit de lucht gevallen. Mijn trajectbegeleider vond dat de stageplaats ongelijk had en dat ze geen oog hadden voor mijn krachten en talenten. Toen ze uiteindelijk de situatie had besproken met het opleidingshoofd, besloten ze dat ik een reflectietaak moest maken. Deze bleek achteraf heel goed te zijn. Gisteren was er een bijeenkomst met het team dat ging bespreken of ik door mocht of niet. 2 van de 4 leerkrachten hadden mij in de les en waren zeer positief. Het opleidingshoofd keek enkel naar de onvoldoendes en besloot mij niet door te laten...
Mijn trajectbegeleider heeft mij nu aangeraden naar de ombudsdienst te stappen, want dit is niet eerlijk allemaal. Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen, aangezien ik het allemaal beu ben!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7935
Mr.Wolf wrote:Ik was waar één van de gelukkigen... Terug in de clinche gelegen met mijn stagebegeleider... Op de stage zei ze zelf geen woord tegen mij en ik moest telkens maar initiatief nemen. Ze wist btw dat ik het zo moeilijk had door hetgeen ze mij hadden aangedaan op mijn vorige stage. Hier heeft ze niets rekening mee gehouden. Ik heb nooit feedback gekregen. Helemaal op het einde van het spel heeft ze mij een onvoldoende gegeven. Zowel ik als mijn trajectbegeleider van op school kwamen serieus uit de lucht gevallen. Mijn trajectbegeleider vond dat de stageplaats ongelijk had en dat ze geen oog hadden voor mijn krachten en talenten. Toen ze uiteindelijk de situatie had besproken met het opleidingshoofd, besloten ze dat ik een reflectietaak moest maken. Deze bleek achteraf heel goed te zijn. Gisteren was er een bijeenkomst met het team dat ging bespreken of ik door mocht of niet. 2 van de 4 leerkrachten hadden mij in de les en waren zeer positief. Het opleidingshoofd keek enkel naar de onvoldoendes en besloot mij niet door te laten...
Mijn trajectbegeleider heeft mij nu aangeraden naar de ombudsdienst te stappen, want dit is niet eerlijk allemaal. Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen, aangezien ik het allemaal beu ben!
Echt rot, ik zou zeker niet opgeven en er nog voor gaan ook al heeft het al zo veel energie gekost. Zit je tegen het einde van je opleiding? Doe je het nog graag?

Ik begeleid zelf heel vaak studenten en nieuwe collega's door mijn mentor rol op het werk en ik vind het zo belangrijk om voldoende feedback te geven en iedereen kansen te geven om hier iets mee te doen. Ik heb ook al studenten moeten buizen, maar dan vielen zo nooit uit de lucht.

Moeten ze tussentijds geen fiches invullen met feedback, werkpunten,...? Want als deze voldoende goed zijn, kunnen ze je op het einde niet buizen.
Image
cron