Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7969
++ eindelijk wat meer rust nu!
+/- met de kat gaat het zo zo, ze zoekt echt een weg naar buiten
++ straks een karrevracht speeltjes bestellen zodat ze haar wat kan amuseren als ik gaan werken ben
-- vanaf morgen moet ik inspringen in het contactcenter, aka de hele dag aan de telefoon hangen. Het zal wel leerrijk zijn maar ik telefoneer écht niet graag
++ Proximus trok op geen ballen dus bij Telenet gegaan en die hebben mijn internet op slechts twee dagen gefixed, zo moet dat zijn!
-- mijn buren zijn echt van de meest asociale soort, constant films kijken voor het hele gebouw, muziek opzetten, hun kinderen zomaar laten krijsen in de gangen in de plaats van eens te zeggen dat hier nog mensen wonen...
-- mijn weekenden bestaan dan ook uit opstaan rond 7-8u -_-
++ zo is de dag wel lang natuurlijk :p
-- moeten studeren voor een test op het werk dus niet zoveel vrije tijd nu
-- mijn sofa staat klaar om geleverd te worden maar door dat contactcenter kan/mag ik voorlopig geen verlof nemen dus ik kan hem pas daarna laten leveren
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7970
++++ Gran Turismo Sport :love:
---- Trophy hunting in een dipje, focus op andere dingen voor de moment.
---- Waar hier personen last hebben van de verandering van de klok 2x per jaar ben ik een hooikoortspatiënt.. ;( Letterlijk het snot en de tranen die uit mijn ogen komen... Verschrikkelijk.
---- Nog een dikke maand drukke periode op het werk, hopelijk dan rust tot half september.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7971
NTGSruler wrote:++++ Gran Turismo Sport :love:
---- Trophy hunting in een dipje, focus op andere dingen voor de moment.
---- Waar hier personen last hebben van de verandering van de klok 2x per jaar ben ik een hooikoortspatiënt.. ;( Letterlijk het snot en de tranen die uit mijn ogen komen... Verschrikkelijk.
---- Nog een dikke maand drukke periode op het werk, hopelijk dan rust tot half september.
Snot uit uw ogen? Awesome!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7972
ShAmPi wrote:
NTGSruler wrote:++++ Gran Turismo Sport :love:
---- Trophy hunting in een dipje, focus op andere dingen voor de moment.
---- Waar hier personen last hebben van de verandering van de klok 2x per jaar ben ik een hooikoortspatiënt.. ;( Letterlijk het snot en de tranen die uit mijn ogen komen... Verschrikkelijk.
---- Nog een dikke maand drukke periode op het werk, hopelijk dan rust tot half september.
Snot uit uw ogen? Awesome!
kan jij dat ook ?? :O

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7974
NTGSruler wrote:Hehe deze morgen bloedrode ogen en volledig uitgedroogd. Waarschijnlijk geen snot meer over nu.., :hug:
Brandnetel thee of soep zou moeten helpen. De thee vind je bij kruidvat, de soep maak je best zelf. Wel altijd enkel de topjes van de grote brandnetels plukken, vossen kunnen op de onderkant geplast hebben en daar worden wij mensen best ziek van. Veel beterschap!

- Onzekerheid rond werk
+++ Mijn collega blijft fantastisch :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7975
W.O.L.F. wrote:
NTGSruler wrote:Hehe deze morgen bloedrode ogen en volledig uitgedroogd. Waarschijnlijk geen snot meer over nu.., :hug:
Brandnetel thee of soep zou moeten helpen. De thee vind je bij kruidvat, de soep maak je best zelf. Wel altijd enkel de topjes van de grote brandnetels plukken, vossen kunnen op de onderkant geplast hebben en daar worden wij mensen best ziek van. Veel beterschap!

- Onzekerheid rond werk
+++ Mijn collega blijft fantastisch :p
Bedankt. Misschien die thee eens overwegen :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7978
++++ opgeroepen voor statutaire functie in de dienst waar ik nu zit, m.a.w. er verandert in de praktijk niet veel behalve dat ik van een tijdelijk contract naar een vaste job ga! ;) (allez als ik mijn stage goed doorloop, that is)
-- helpen in een callcenter is echt de meest verschrikkelijke job ooit, allez voor mij toch. Moest ik dat voor de rest van m'n leven moeten doen, ik zou echt diep ongelukkig zijn. Mijn grootste respect voor de mensen die dit dagdagelijks aankunnen!
-- mijn oren doen zeer van die headset een hele dag op te hebben
++ tot nu toe nog geen agressieve mensen gehad gelukkig
++ gratis koffie, dat is nog een pluspunt
-- ze hebben wel zomaar mijn werktijd gewijzigd van 8u-16u naar 9-17u zonder dat zelfs te overleggen met mij terwijl de andere persoon die moet meehelpen in het callcenter wel gewoon mag vertrekken om half 4, zijn 'gewoon' uur...
-- daardoor zit mijn kat langer alleen op het appartement, wat best zielig is want ik mis haar 'etentijdsuur' daardoor
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7979
paveman wrote:
ShAmPi wrote:+++++ Carnavalliedje 2019 aant schrijven en gaat goed veroit! ;)
Mijn vrouw is inmiddels een tijdje liedjes aan t schrijven, dus ik weet een beetje hoe lastig dat is! Succes daarmee!
Woh valt wel mee hier. :)
Is namelijk geen eigen creatie van deuntje he. Enkel van text ;)
Een Parody zo te verstaan.

Zo hebben we al HEEL VEEL Aalsterse liedjes. De ene wat platter en vettiger als de andere :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7980
Lol @ShAmPi
Elexus wrote:++++ opgeroepen voor statutaire functie in de dienst waar ik nu zit, m.a.w. er verandert in de praktijk niet veel behalve dat ik van een tijdelijk contract naar een vaste job ga! ;) (allez als ik mijn stage goed doorloop, that is)
-- helpen in een callcenter is echt de meest verschrikkelijke job ooit, allez voor mij toch. Moest ik dat voor de rest van m'n leven moeten doen, ik zou echt diep ongelukkig zijn. Mijn grootste respect voor de mensen die dit dagdagelijks aankunnen!
-- mijn oren doen zeer van die headset een hele dag op te hebben
++ tot nu toe nog geen agressieve mensen gehad gelukkig
++ gratis koffie, dat is nog een pluspunt
-- ze hebben wel zomaar mijn werktijd gewijzigd van 8u-16u naar 9-17u zonder dat zelfs te overleggen met mij terwijl de andere persoon die moet meehelpen in het callcenter wel gewoon mag vertrekken om half 4, zijn 'gewoon' uur...
-- daardoor zit mijn kat langer alleen op het appartement, wat best zielig is want ik mis haar 'etentijdsuur' daardoor
Zijn er hier mensen die serieus een baan hebben waarbij de koffie niet gratis is....? Dat vind ik een basis iets dat je als werkgever moet bieden eigenlijk....
Voor wat betreft callcenter: dat heb ik idd ook nog een paar maandjes gedaan. You get used to it, maar idd niet het meest plezierige werk....
Image
cron