Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7981
paveman wrote:Lol @ShAmPi
Elexus wrote:++++ opgeroepen voor statutaire functie in de dienst waar ik nu zit, m.a.w. er verandert in de praktijk niet veel behalve dat ik van een tijdelijk contract naar een vaste job ga! ;) (allez als ik mijn stage goed doorloop, that is)
-- helpen in een callcenter is echt de meest verschrikkelijke job ooit, allez voor mij toch. Moest ik dat voor de rest van m'n leven moeten doen, ik zou echt diep ongelukkig zijn. Mijn grootste respect voor de mensen die dit dagdagelijks aankunnen!
-- mijn oren doen zeer van die headset een hele dag op te hebben
++ tot nu toe nog geen agressieve mensen gehad gelukkig
++ gratis koffie, dat is nog een pluspunt
-- ze hebben wel zomaar mijn werktijd gewijzigd van 8u-16u naar 9-17u zonder dat zelfs te overleggen met mij terwijl de andere persoon die moet meehelpen in het callcenter wel gewoon mag vertrekken om half 4, zijn 'gewoon' uur...
-- daardoor zit mijn kat langer alleen op het appartement, wat best zielig is want ik mis haar 'etentijdsuur' daardoor
Zijn er hier mensen die serieus een baan hebben waarbij de koffie niet gratis is....? Dat vind ik een basis iets dat je als werkgever moet bieden eigenlijk....
Voor wat betreft callcenter: dat heb ik idd ook nog een paar maandjes gedaan. You get used to it, maar idd niet het meest plezierige werk....
Bij mij enkel gratis drinken bij extreem warm weer hoor :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7982
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:Lol @ShAmPi
Elexus wrote:++++ opgeroepen voor statutaire functie in de dienst waar ik nu zit, m.a.w. er verandert in de praktijk niet veel behalve dat ik van een tijdelijk contract naar een vaste job ga! ;) (allez als ik mijn stage goed doorloop, that is)
-- helpen in een callcenter is echt de meest verschrikkelijke job ooit, allez voor mij toch. Moest ik dat voor de rest van m'n leven moeten doen, ik zou echt diep ongelukkig zijn. Mijn grootste respect voor de mensen die dit dagdagelijks aankunnen!
-- mijn oren doen zeer van die headset een hele dag op te hebben
++ tot nu toe nog geen agressieve mensen gehad gelukkig
++ gratis koffie, dat is nog een pluspunt
-- ze hebben wel zomaar mijn werktijd gewijzigd van 8u-16u naar 9-17u zonder dat zelfs te overleggen met mij terwijl de andere persoon die moet meehelpen in het callcenter wel gewoon mag vertrekken om half 4, zijn 'gewoon' uur...
-- daardoor zit mijn kat langer alleen op het appartement, wat best zielig is want ik mis haar 'etentijdsuur' daardoor
Zijn er hier mensen die serieus een baan hebben waarbij de koffie niet gratis is....? Dat vind ik een basis iets dat je als werkgever moet bieden eigenlijk....
Voor wat betreft callcenter: dat heb ik idd ook nog een paar maandjes gedaan. You get used to it, maar idd niet het meest plezierige werk....
Bij mij enkel gratis drinken bij extreem warm weer hoor :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik wist echt niet dat dit nog voorkwam :| Ik heb op het werk keuze uit:

- plat water
- zacht bruisend water
- sterk bruisend water
- zetkoffie
- koffie uit koffiemachine die zelf de bonen maalt (merk JAVA) en hierin verschillende sterktes
- koffie zonder cafeïne
- 5 soorten thee

Om maar even duidelijk te maken :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7984
Elexus wrote:Bij ons is't normaal 40 cent per mini cup uit zo een machine. :(

Zelfs als je gewoon wat heet water wilt voor een thee ofzo is het 5 cent... Behalve als ge uw eigen kop meedoet en dat eronder zet, dan is't gratis maar toch.
Dat laatste vind ik wel goed, de 'keep cup' is daarvoor een aanrader, kan je ook in glas krijgen, daar blijft de koffiegeur zo niet in hangen. Op t' unief betalen studenten wel voor koffie, maar op de vakgroepen staat gewoon een apparaat en is thee en koffie voorhanden. Ik vind drinken aanbieden ook een basis, zeker water. Al begrijp ik wel dat flessenwater een brug te ver is, water uit de kraan is perfect oké :p
Koffie is trouwens (net als zwarte, groene en witte thee) zeer slecht voor je stem aangezien het je uitdroogt. Theeinfusies zijn een betere keuze, naast gewoon water uiteraard :)

++ Mag nog 2 weken langer werken, goed voor de portemonéé :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7985
@paveman: Ik geloof dat de werkgever in België wel verplicht is om drinken te voorzien, maar dat mag ook gewoon plat water zijn. Maar veel plekken hebben ook een koffiemachien staan met gratis koffie. Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk...

+++ Sporten ging verbazend goed :O
--- Nu wel doodmoe en wat koorts, duidelijk tijd voor een infuus aan het worden.
+/- Infuus + consultatie is morgen, betekent dat ik nu nog even een lange rit heb.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7987
Gamefreak wrote:hij is iets aan het zoeken dat rijmt op 'bier'.....
:lol:
Kolm wrote:@paveman: Ik geloof dat de werkgever in België wel verplicht is om drinken te voorzien, maar dat mag ook gewoon plat water zijn. Maar veel plekken hebben ook een koffiemachien staan met gratis koffie. Er zijn wel uitzonderingen natuurlijk...

+++ Sporten ging verbazend goed :O
--- Nu wel doodmoe en wat koorts, duidelijk tijd voor een infuus aan het worden.
+/- Infuus + consultatie is morgen, betekent dat ik nu nog even een lange rit heb.
Sterkte/succes weer kolm!
Elexus wrote:Bij ons is't normaal 40 cent per mini cup uit zo een machine. :(

Zelfs als je gewoon wat heet water wilt voor een thee ofzo is het 5 cent... Behalve als ge uw eigen kop meedoet en dat eronder zet, dan is't gratis maar toch.
Hmmm. Misschien moet ik dat hier ook maar gaan invoeren dan....! :lol: $$
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7988
Gamefreak wrote:
paveman wrote:
ShAmPi wrote:+++++ Carnavalliedje 2019 aant schrijven en gaat goed veroit! ;)
Mijn vrouw is inmiddels een tijdje liedjes aan t schrijven, dus ik weet een beetje hoe lastig dat is! Succes daarmee!
hij is iets aan het zoeken dat rijmt op 'bier'.....
hier, zwier, papier, nier, kier, etc... :p

Het liedje gaat wel idd over drinken :D

Titel is: Weir goon zoipen (Wij gaan zuipen)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7991
Elexus wrote:Bij ons is't normaal 40 cent per mini cup uit zo een machine. :(

Zelfs als je gewoon wat heet water wilt voor een thee ofzo is het 5 cent... Behalve als ge uw eigen kop meedoet en dat eronder zet, dan is't gratis maar toch.
Wel de ideale manier om van uw rosse centjes af te geraken :D

Maar is een eigen waterkoker geen idee? of eventueel een Senseo machine? Eventueel samen met andere collega's.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7992
daviduvel wrote:
Elexus wrote:Bij ons is't normaal 40 cent per mini cup uit zo een machine. :(

Zelfs als je gewoon wat heet water wilt voor een thee ofzo is het 5 cent... Behalve als ge uw eigen kop meedoet en dat eronder zet, dan is't gratis maar toch.
Wel de ideale manier om van uw rosse centjes af te geraken :D

Maar is een eigen waterkoker geen idee? of eventueel een Senseo machine? Eventueel samen met andere collega's.

Vergeet dan geen ontkalker, ik doe regelmatig studentenjobs op de UGent en de waterkokers die ik soms aantref... Ik ben een grote theefanaat, dus ik breng dan altijd zakjes ontkalker mee :p

+++ Weekend
+++ Volgende week op bezoek voor een mogelijke halftijdse job als persoonlijk assistent van een meisje met een zware beperking, zenuwachtig, nieuwsgierig en enthousiast! :jip:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7993
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
paveman wrote:
ShAmPi wrote:+++++ Carnavalliedje 2019 aant schrijven en gaat goed veroit! ;)
Mijn vrouw is inmiddels een tijdje liedjes aan t schrijven, dus ik weet een beetje hoe lastig dat is! Succes daarmee!
hij is iets aan het zoeken dat rijmt op 'bier'.....
hier, zwier, papier, nier, kier, etc... :p

Het liedje gaat wel idd over drinken :D

Titel is: Weir goon zoipen (Wij gaan zuipen)
wij ? ik denk jij beste vriend. Ik vermoed dat jij meer alcohol achter de kiezen hebt dan de rest van het forum hier samen... :hi5:
cron