Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8014
Gamefreak wrote:
zie maar dat je op tijd bent, anders komt die sympathieke deurwaarder, de heer Kaalplukker, nog eens langs :O
Als hij komt is het om terug te geven :hug:

++++ Benieuwd wat de Rode Duivels ervan gaan bakken vandaag.
++++ Call of Duty WW2 is goed aant vorderen. Halfweg Singleplayer op Veteran gedaan en collectibles gevonden.
Iemand die goed is in zombies en weet hoe de trophies te halen? Daar stopt het weer om platinum te halen...
---- Nog verschillende toppers dat ik wil spelen maar zo weinig tijd. Oa. Just Cause 3, Rime, Ghost Recon Wildlands, Uncharted 4, Sniper Warrior 3 wil ik nog allemaal platten. Maar zo weinig tijd..
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8018
+++ Mijn saaie studentenjob (verlicht door een leuke collega) zit er op, gelukkig heeft het mooi wat geld in het laatje gebracht :)
+++ Ondertussen werk ik als persoonlijk assistent van een fantastische meid met een verstandelijke beperking
--- Festival in het park waar wij op uitkijken, ik snap nog altijd niet waarom ze dat midden in een woonwijk doen... En het volume valt mee, de bassen zijn gewoon echt verschrikkelijk, alsof je een externe koppijn hebt :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8019
++++ op het werk getrakteerd voor mijn indienttreding als stagiair. Mama's cake viel goed in de smaak. :D
+++ met een zeer mooi resultaat geslaagd voor mijn examen van het werk
+++ chef content, ik content
------ collega waar ik goed mee overeenkwam heeft een beroerte gekregen heb ik zonet gehoord. We weten niet hoe erg het is maar ik zit er toch serieus mee in mijn maag. Hopelijk weten we snel meer.
-- vanaf volgende week weeral callcenter doen..
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8022
++++++ Eergisteren, toen ik aan het werken was in de bart smit, kwam ik terug 1 van die bitches tegen die mij gebuisd hadden. Toevallig kwamen mijn ouders ook in de winkel die tegen. Ons ma heeft ze eens goed aangepakt :p Daarna toen ze terug over de braderij gingen, kwamen ze ze weer tegen. Toen kon onze pa zich ook niet meer inhouden. Hij heeft gezegd dat dit nog wel een staartje gaat krijgen, vergezeld met enkele scheldwoorden.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8023
Mr.Wolf wrote:++++++ Eergisteren, toen ik aan het werken was in de bart smit, kwam ik terug 1 van die bitches tegen die mij gebuisd hadden. Toevallig kwamen mijn ouders ook in de winkel die tegen. Ons ma heeft ze eens goed aangepakt :p Daarna toen ze terug over de braderij gingen, kwamen ze ze weer tegen. Toen kon onze pa zich ook niet meer inhouden. Hij heeft gezegd dat dit nog wel een staartje gaat krijgen, vergezeld met enkele scheldwoorden.
Gezellig daar!! :hug:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8024
Mr.Wolf wrote:++++++ Eergisteren, toen ik aan het werken was in de bart smit, kwam ik terug 1 van die bitches tegen die mij gebuisd hadden. Toevallig kwamen mijn ouders ook in de winkel die tegen. Ons ma heeft ze eens goed aangepakt :p Daarna toen ze terug over de braderij gingen, kwamen ze ze weer tegen. Toen kon onze pa zich ook niet meer inhouden. Hij heeft gezegd dat dit nog wel een staartje gaat krijgen, vergezeld met enkele scheldwoorden.
wat een tooooooeeeeeval :-"