Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8034
paveman wrote:@Captain Witwicky: heb je gezien dat jouw comment al een tijdje Comment van de week is op PS Blog?

Comments of the week



"Hold up! Did I just read “new areas” and “extra modes from the original”? I just went from super excited to hyper excited! "

CaptainWitwicky


In reply to:

Stunning Resident Evil 2 remake announced for PS4, with January 2019 release date
JA !!!!!!!!!!!!! Net ook gezien, had al verschillende keren er naar toe gegaan en ik had het nog niet opgemerkt :lol:
Voelt fantastisch :cool:

+++ 2 groepen live meegevolgd via pc van Graspop
+++ 4TB uitbreiding harde schijf PS4
--- arrgh grmbl, mijn favo zanger van power metal komt naar België maar mijn kansen om te gaan zijn zo goed als nihil...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8035
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:Het is idd niet best sterche... Waarom had je erop gehoopt dat Spanje erin zou blijven? Is voor Belgíë toch alleen maar beter dat er minder sterke landen overblijven?
Ik ben meer voor Spanje en Kroatië dan voor België :-P en daarnaast ook nog Colombia, wales en Australië :-P
Waarom als ik vragen mag?
Nu NL meedoet ben ik wel voor België, alhoewel ik mss juist wel voor Brazilië zou moeten zijn (I'm made in Brazil, born in Holland ;) - m'n beide zussen zijn daar wel geboren). Kroatië gun ik het wel overigens, maar dat is meer gunnen (net als BE eigenlijk) dan supporten of zo.

@Mr. Wolf: ik hoop voor je dat ze nog een hebben, het is echt een top systeem! Vooral Mario + Rabbids vind ik perfect om te spelen tijdens dat er eigenlijk op de kids moet worden gelet :D ;). Maar ook zonder kids erg leuk om te spelen ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8036
------ echt verdorie hé, nu ist weer van dat. Dat koffiemachine heeft mij maar een kwartje van een beker gegeven, met 1 slok was dat al op. En daar betaalde dan 40 cent voor... Van zo'n dingen word ik echt mateloos geïrriteerd.

@ pave: Zijn er ook veel gevarieerde spellen op de switch? Ik twijfel om er eventueel ook eens eentje te halen wegens de portability maar Mario enzo speel ik niet echt zo graag. Allez ja platformers in het algemeen zijn niet echt m'n genre en ik geloof dat Nintendo het vooral van zulke spellen moet hebben.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8037
Elexus wrote:------ echt verdorie hé, nu ist weer van dat. Dat koffiemachine heeft mij maar een kwartje van een beker gegeven, met 1 slok was dat al op. En daar betaalde dan 40 cent voor... Van zo'n dingen word ik echt mateloos geïrriteerd.

@ pave: Zijn er ook veel gevarieerde spellen op de switch? Ik twijfel om er eventueel ook eens eentje te halen wegens de portability maar Mario enzo speel ik niet echt zo graag. Allez ja platformers in het algemeen zijn niet echt m'n genre en ik geloof dat Nintendo het vooral van zulke spellen moet hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat het aanbod niet enorm is, maar dat wat er is, is wel van goede kwaliteit.
Het is inderdaad een hoop platformers, maar los van Mario (en mss DK) is dat ook niet allemaal mijn ding. Daarnaast is het voornamelijk RPG's. Xenoblade Chronicles 2 is denk ik zeker wat voor jou. Zelda zal je ook wel kunnen smaken, neem ik aan.

Voor mij is de Switch een soort Vita+: daar is het aanbod ook niet enorm op, maar zijn er genoeg écht goede titels die ik erop gespeeld heb. Mijn Vita gebruik ik ook voornamelijk voor tussendoor, al merk ik dat ik de Switch zelfs nog iets makkelijker erbij pak. Het switchen tussen de tv- en handheldversie en 'sleep' functie die imo beter werkt dan op de PS4 zijn dingen die het voor mij een heerlijk apparaat maken.

Edit: oh, en ik weet niet of dat echt wat gaat zijn, of dat het jouw genre is, maar er komen ook een paar Pokémon games aan waar mensen redelijk enthousiast over lijken te zijn. Pokémon is absoluut mijn ding niet, dus vandaar dat dit het enige is waar ik me op kan baseren.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8038
paveman wrote:
Elexus wrote:------ echt verdorie hé, nu ist weer van dat. Dat koffiemachine heeft mij maar een kwartje van een beker gegeven, met 1 slok was dat al op. En daar betaalde dan 40 cent voor... Van zo'n dingen word ik echt mateloos geïrriteerd.

@ pave: Zijn er ook veel gevarieerde spellen op de switch? Ik twijfel om er eventueel ook eens eentje te halen wegens de portability maar Mario enzo speel ik niet echt zo graag. Allez ja platformers in het algemeen zijn niet echt m'n genre en ik geloof dat Nintendo het vooral van zulke spellen moet hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat het aanbod niet enorm is, maar dat wat er is, is wel van goede kwaliteit.
Het is inderdaad een hoop platformers, maar los van Mario (en mss DK) is dat ook niet allemaal mijn ding. Daarnaast is het voornamelijk RPG's. Xenoblade Chronicles 2 is denk ik zeker wat voor jou. Zelda zal je ook wel kunnen smaken, neem ik aan.

Voor mij is de Switch een soort Vita+: daar is het aanbod ook niet enorm op, maar zijn er genoeg écht goede titels die ik erop gespeeld heb. Mijn Vita gebruik ik ook voornamelijk voor tussendoor, al merk ik dat ik de Switch zelfs nog iets makkelijker erbij pak. Het switchen tussen de tv- en handheldversie en 'sleep' functie die imo beter werkt dan op de PS4 zijn dingen die het voor mij een heerlijk apparaat maken.

Edit: oh, en ik weet niet of dat echt wat gaat zijn, of dat het jouw genre is, maar er komen ook een paar Pokémon games aan waar mensen redelijk enthousiast over lijken te zijn. Pokémon is absoluut mijn ding niet, dus vandaar dat dit het enige is waar ik me op kan baseren.
Merci voor de uitleg. De RPG's trekken me inderdaad aan want ik zie daar soms wel interessante dingen van passeren voor de switch. De Fire Emblem reeks bijvoorbeeld. Ik ga eens opzoeken wat er op dat vlak zoal te vinden is op de switch. Pokemon vind ik leuk voor heel af en toe maar zou het nooit lang na elkaar kunnen spelen. ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8039
Graag gedaan.

Van Fire Emblem is er nog geen traditionele game op de Switch. Alleen een fighter of zo, gebaseerd op de serie. Voor zover ik weet zijn momenteel Zelda en Xenoblade Chronicles de enige exclusive RPG's op de Switch, maar dat zal coolgamer veel beter weten dan ik, verwacht ik.

Ik verwacht in de toekomst nog wel heel wat RPG's die uitkomen voor de Switch, overigens. Juist vanwege het hybride systeem (kijk maar naar de Vita en/of 3DS). Ik kijk zelf wel uit naar Octopath Traveler.

Nintendo heeft trouwens aangegeven dat ze elke maand een grote release zouden doen van een eigen franchise, ik verwacht wel dat er snel genoeg een FE zal worden aangekondigd. Tot nu toe hebben ze dat ook waargemaakt, zij het dat een heel aantal van die releases opgepoetste versies zijn van een WiiU titel (zoals DK: Tropical Freeze en Mario Kart 8 Deluxe).
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8040
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:Het is idd niet best sterche... Waarom had je erop gehoopt dat Spanje erin zou blijven? Is voor Belgíë toch alleen maar beter dat er minder sterke landen overblijven?
Ik ben meer voor Spanje en Kroatië dan voor België :-P en daarnaast ook nog Colombia, wales en Australië :-P
Waarom als ik vragen mag?
Nu NL meedoet ben ik wel voor België, alhoewel ik mss juist wel voor Brazilië zou moeten zijn (I'm made in Brazil, born in Holland ;) - m'n beide zussen zijn daar wel geboren). Kroatië gun ik het wel overigens, maar dat is meer gunnen (net als BE eigenlijk) dan supporten of zo.

@Mr. Wolf: ik hoop voor je dat ze nog een hebben, het is echt een top systeem! Vooral Mario + Rabbids vind ik perfect om te spelen tijdens dat er eigenlijk op de kids moet worden gelet :D ;). Maar ook zonder kids erg leuk om te spelen ;)
Ik heb er inderdaad eentje kunnen krijgen :p Ik wist da de nieuwe vracht vandaag aankwam, maar was niet zeker dat er nog eentje bijzat. Onze papa heeft inderdaad die Mario + Rabbids gekozen en ik die nieuwe Zelda game
Image
cron