Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8044
--- Ik heb het langzamerhand wel gehad met die temperaturen van boven de 30 hier in BE...
+/- Vanavond terug naar hopelijk iets koelere oorden in NL
+++ Gezellig en leuk trouwfeest gehad van een vriend afgelopen weekend :party:
??? Thuiskomen als het buiten al licht wordt... oeps, das lang geleden :saint:
--- Voetbal kijken is ongezond, 35 minuten België-Japan heeft mij meerdere levensjaren gekost
--- Veel minder tijd gehad om te gamen dan verwacht, wel bijna alle pc en iphone problemen bij de mama opgelost in de tijd die ik oorspronkelijk voorzien had voor gamen xD
--- Doodmoe na een paar nachten slecht slapen omdat eerst schouder, dan nek en nu rug vastzit.
--- Het is nog maar woensdag, ik heb nood aan weekend! :cry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8045
---- weeral callcenter
-- de motivatie is ver te zoeken amai
-- ook heel moeilijke vragen constant
++ de match tegen Japan, amai wat een straffe comeback van de Belgen
++ vrijdag opnieuw match, ik ben zéér benieuwd wat ze er van maken tegen Brazilië
++ appartementje weer helemaal gestofzuigd en opgefrist
-- mijn kat die echt heel de vloer al heeft gezegend met overgeefsel o.O
++ nog een paar weken en ik pak me ook verlof, neh
-- hopelijk is de hitte dan wat gedaan want dit is too much for me :L:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8047
+/- welja, t is warm eh
++ Vandaag bericht gekregen van BEalert, een test, maar zo weet ik wel dat het werkt. Dat is iets wat ze in Nederland wel hebben (hen-b al regelmatig waarschuwingen gezien op de Nederlandse zenders dat er een test aankomt), maar in België minder, dus kleine oproep aan de medeBelgen: ga naar www.be-alert.be en registreer voor als er ooit iets fout loopt in ons kleine landje :)
+++ Ik hou van mijn job als persoonlijk assistent, we spelen, 'werken' (kralen rijgen of met wasknijpers dingen doen), zondag gaan we cake maken en volgende week de grote favoriet van het kind dat ik begeleid: een bezoek aan Ikea :jip:
+++ Ze hebben een zwembadje en uiteraard moet er in het water gespeeld worden, daar zeg ik geen nee tegen :D

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8048
W.O.L.F. wrote:+/- welja, t is warm eh
++ Vandaag bericht gekregen van BEalert, een test, maar zo weet ik wel dat het werkt. Dat is iets wat ze in Nederland wel hebben (hen-b al regelmatig waarschuwingen gezien op de Nederlandse zenders dat er een test aankomt), maar in België minder, dus kleine oproep aan de medeBelgen: ga naar http://www.be-alert.be en registreer voor als er ooit iets fout loopt in ons kleine landje :)
+++ Ik hou van mijn job als persoonlijk assistent, we spelen, 'werken' (kralen rijgen of met wasknijpers dingen doen), zondag gaan we cake maken en volgende week de grote favoriet van het kind dat ik begeleid: een bezoek aan Ikea :jip:
+++ Ze hebben een zwembadje en uiteraard moet er in het water gespeeld worden, daar zeg ik geen nee tegen :D
Ik kreeg er net ook eentje binnen :)

--- Veel te warm, ook op kantoor.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8049
fsterchele23 wrote:De match van gistern was het perfecte voorbeeld wrm ik het niet zo voor de Belgen ben zoals je zou verwachten van een belg. Nog niks bereikt met deze gouden generatie, vinden zichzelf beter dan al de rest ma op het veld stelt het nie veel voor... Zelf na de match leek er erop dat ze zomaar voorbij Brazilië gaan walsen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Brazilië hebben we nu ook onder de knoet Sooi !!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8050
+++ 2 spannende matchen met fantastische resultaten van België gezien deze week
--- Slaaptekort wordt precies steeds groter. Ook al lig ik genoeg uren in bed, ik word te veel wakker van warmte of lawaai omdat ramen 's nachts open staan door de warmte... :dizzy:
+++ Vanavond waarschijnlijk nog eens kunnen gamen, dat was al bijna een maand geleden :q:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8055
Mr.Wolf wrote:++++++ Gisteren naar de zoo van Antwerpen geweest :p Leuke dag gehad!
+++ Daarna Ethiopisch gaan eten. Was lekkerder als verwacht
Een keer gegeten in Nederland, op aanraden vriend. Gelukkige goede vriendschap want het eten beviel me zo slecht dat het anders gedaan was :lol:

Waren van die zure pannenkoeken en dan moest je daarmee eten scheppen dat in het midden op tafel stond, waar al de rest dan ook met hun handen enzo inzaten want bestek was er niet... :D
Image