Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8056
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Gisteren naar de zoo van Antwerpen geweest :p Leuke dag gehad!
+++ Daarna Ethiopisch gaan eten. Was lekkerder als verwacht
Een keer gegeten in Nederland, op aanraden vriend. Gelukkige goede vriendschap want het eten beviel me zo slecht dat het anders gedaan was :lol:

Waren van die zure pannenkoeken en dan moest je daarmee eten scheppen dat in het midden op tafel stond, waar al de rest dan ook met hun handen enzo inzaten want bestek was er niet... :D
Hahahaha, zo was het ook bij ons. 2 vriendinnen hadden zo'n gerecht samen gepakt, maar alle jongens hadden iets apart genomen. Ik had zo'n soort van stoofvlees in een pikante tomatensaus :p De pannenkoek vond ik ook wel niet zo lekker, maar alles tesamen wel goed gegeten haha
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8057
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Gisteren naar de zoo van Antwerpen geweest :p Leuke dag gehad!
+++ Daarna Ethiopisch gaan eten. Was lekkerder als verwacht
Een keer gegeten in Nederland, op aanraden vriend. Gelukkige goede vriendschap want het eten beviel me zo slecht dat het anders gedaan was :lol:

Waren van die zure pannenkoeken en dan moest je daarmee eten scheppen dat in het midden op tafel stond, waar al de rest dan ook met hun handen enzo inzaten want bestek was er niet... :D
Zolang iedereen zijn handen wast is dat toch geen probleem? Ik heb op heel jonge leeftijd met mijn handen leren eten (de indische techniek waarbij je enkel de duim, wijs- en middelvinger gebruikt). Het is ook gewoon gezond want wat je niet met je handen kan aanraken is te warm voor je mond :)

+++ Gisteren de Big Jump gedaan, in de kanalen springen voor proper water, bij ons in de Schelde. Het was heerlijk! :jip:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8058
Ik vind dat ook maar vies uit dezelfde pot eten. Ik kon er al niet tegen als mijn pa vroeger zn pink ff in de saus stak om te proeven of het gekruid genoeg was. Je moet met je polletjes van m'n eten blijven, zo simpel is dat.

Ot:

---- doef
++ twee dagen thuiswerken door staking
-- callcenter
+/- serieus aan het denken om een tweede kat te nemen maar mijn kat heeft een erg onvoorspelbaar karakter met andere katten dus ik durf niet goed. :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8059
Elexus wrote:Ik vind dat ook maar vies uit dezelfde pot eten. Ik kon er al niet tegen als mijn pa vroeger zn pink ff in de saus stak om te proeven of het gekruid genoeg was. Je moet met je polletjes van m'n eten blijven, zo simpel is dat.

Ot:

---- doef
++ twee dagen thuiswerken door staking
-- callcenter
+/- serieus aan het denken om een tweede kat te nemen maar mijn kat heeft een erg onvoorspelbaar karakter met andere katten dus ik durf niet goed. :lol:
Ik heb het ook wel effe op voorhand aan de anderen gevraagd of je ook gerechten voor 1 persoon kon eten, want anders had ik het ook niet durven doen denk ik :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8060
Ik heb dit jaar weinig gepost in dit topic, dus ik ga eens met plusjes en minnetjes samenvatten wat er allemaal gebeurd is dit jaar

++ Begonnen met technische natuurkunde aan de universiteit in Eindhoven
++++ Ik heb het studentenleven/uitgaansleven ontdekt. Ik had er altijd een negatief beeld van gehad, maar de introweek van de uni had me helemaal bekeerd :bier:
+++ Ben bij een studentenvereniging gegaan
++++++ Ben uit de kast gekomen (bi)
-- De zoektocht naar een kamer wilde niet echt lukken
++ Het eerste kwartiel van de studie ging goed, ik haalde 10 van de 15 studiepunten binnen.
+++ Iemand gevonden om mee te sporten, die ook een goede vriend geworden is
--- De zoektocht naar een kamer wilde nog steeds niet lukken
------- Ik had een ongeluk in Eindhoven. Normaal hoor je dat een auto tegen een fietser aan knalt, maar bij mij was het andersom. Ik knalde tegen een stilstaande auto op. Ik keek naar links en rechts, maar niet naar voren en toen knalde ik tegen de vooruit van de auto met mijn hoofd. Ik had diepe wonden aan de linkerkant van mijn gezicht en het moest gehecht worden. Gelukkig was er een goede plastische chirurg en die heeft het allemaal gehecht. Ik had gelukkig geen hersenschudding of andere blijvende schade, naast paar littekens. Het had 5 cm gescheeld of mijn linkeroog had eruit kunnen zijn. :O
+/- Het tweede kwartiel van de studie ging redelijk. Ik haalde weer 10 studiepunten en begon wat meer twijfels over mijn studie te hebben
++++++/- De zoektocht naar een kamer slaagde eindelijk. Ik kon eindelijk op kamers gaan. Het was wel een soort proefcontract voor 4 maanden
??? Nog een leuk verhaaltje: op de avond dat ik te horen kreeg dat ik de kamer had, zat ik bij de studentenvereniging. Om het goede nieuws te vieren, had ik wat meer gedronken en nam uiteindelijk de trein naar Breda. Het volgende dat ik me kan herinneren, is dat er een aantal NS mensen om me heen staan en zeggen dat ik op het station van Rotterdam sta en dat er geen treinen meer rijden. Langzaam drong dit tot me door en toen belde ik mijn moeder of ze me op zou willen halen. Gelukkig deed ze dat
+++/- Op kamers gaan was best leuk maar ook wel wennen. Ik voelde me echter in het begin niet helemaal welkom in het huis. Er werd ook weinig samen gedaan in het huis.
--- Tijdens het derde kwartiel wist ik zeker dat ik een andere studie wilde gaan doen. Ik vond natuurkunde niet zo heel leuk meer en ik vond het te theoretisch op de uni. Nu moest ik weer op zoek naar een andere studie. Dit kwartiel haalde ik maar 5 studiepunten.
+++/- Na een tijdje zoeken kwam ik uit op technische bedrijfskunde op HBO. Dit lijkt me toch wel iets meer voor mij dan technische natuurkunde, maar ik heb nog wel een beetje twijfels over de studie.
------ Na 3 maanden op kamers gezeten te hebben, zeiden mijn huisgenoten dat ze toch liever iemand anders zochten voor mijn kamer. Ze vonden dat ik niet helemaal bij hun paste. Ik vond dit jammer, maar snapte dit op zich wel. Ik wilde ook eigenlijk niet veel langer in dat huis blijven wonen vanwege verschillende redenen. Mijn dak lekte, het internet was sloom, er werden weinig dingen samen gedaan met het huis, het huis viel een beetje uit elkaar en de huisbaas deed er weinig aan, etc.
--/+ Vorige week samen met mijn vader al mijn spullen verhuisd, dit ging best vlot
++++++++++++++++++++ Een voordeel van weer thuis wonen: goed internet!
-- Nu begint de zoektocht naar een kamer weer
--- Mijn ouders zijn 3 weken op vakantie, dus alleen thuis. Mijn zus komt wel af en toe langs

Ondanks de tegenslagen, vond ik het toch een zeer leuk jaar. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt, heb mezelf wat meer leren kennen en gewoon veel nieuwe dingen geleerd. Nu hoop ik alleen dat ik de goede studiekeuze heb gemaakt :idea:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8064
Elexus wrote:+/- serieus aan het denken om een tweede kat te nemen maar mijn kat heeft een erg onvoorspelbaar karakter met andere katten dus ik durf niet goed. :lol:
Katten zijn zelden gelukkig met twee, of ze moeten het al heel hun leven gewend zijn. Je kan een kat op proef nemen, maar als ze niet direct naast/tegen elkaar liggen, verdragen ze elkaar alleen maar en dat is toch ook niet ideaal...

+++ Fantastische potten kunnen kopen voor als we alleen gaan wonen, direct een zot merk, maar wel met een goeie korting en levenslange garantie :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8065
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:+/- serieus aan het denken om een tweede kat te nemen maar mijn kat heeft een erg onvoorspelbaar karakter met andere katten dus ik durf niet goed. :lol:
Katten zijn zelden gelukkig met twee, of ze moeten het al heel hun leven gewend zijn. Je kan een kat op proef nemen, maar als ze niet direct naast/tegen elkaar liggen, verdragen ze elkaar alleen maar en dat is toch ook niet ideaal...

+++ Fantastische potten kunnen kopen voor als we alleen gaan wonen, direct een zot merk, maar wel met een goeie korting en levenslange garantie :)
Van demeyere? :) Die hebben wij, ze zijn enorm duur, maar heel goede kwaliteit.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8066
Hey miner, allereerst welkom terug! :jip:

Ik ben blij dat ik je irl heb leren kennen en ik me er dus een beter plaatje bij kan schetsen. Mocht je de behoefte hebben, nu of in de toekomst, om rustig met iemand te praten over wat dan ook, laat het me in een pm weten.

Veel succes en sterkte! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8069
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote: +++ Fantastische potten kunnen kopen voor als we alleen gaan wonen, direct een zot merk, maar wel met een goeie korting en levenslange garantie :)
Van demeyere? : ) Die hebben wij, ze zijn enorm duur, maar heel goede kwaliteit.
Ja, inderdaad :)
Met 30% korting valt het mee, ik heb 115 euro betaald voor een pot (voor 2 pers), een anti-aanbakpan, een sauspan en een snijplankje. Dat is duur, maar het gaat levenslang mee en drie keer nieuwe potten moeten kopen is duurder... Ik krijg ze voor mijn verjaardag overigens :)

--- Geen België in de finale
--- De kringwinkel bij ons in de buurt heeft een brand gehad, de oude tl-buizen hadden vuur gevat, beetje eng toch. Gelukkig niet zo veel schade. Heb alles bekeken en uitgebreid besproken met mijn buurmeisje van bijna 4 jaar, ze mocht in de brandweerwagen kijken enzo :)
+++ Mijn buurmeisje is echt fantastisch, we komen super goed overeen, ze is heel flink en ik ben altijd super blij als ik nog eens mag gaan babysitten :jip:
cron