Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8089
+++ ps vita propvol games gestoken om de vakantie goed te starten
+++ dan ga ik deze eindelijk nog eens gebruiken
+++ verschillende playlists op deezer gedownload
+++ netflix series gedownload voor op het vliegtuig :)
+++ Eindelijk eens voldoende lang geslapen, dat was lang geleden. Laatste tijd kwam ik maar aan 5 uur, maar dat is mijn eigen schuld want ik slaap eigenlijk zonder problemen zeer goed.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8090
-- wou ik gisteren boodschappen gaan doen, natuurlijk vergeten dat alles toe was door de nationale feestdag
++ ik heb gelukkig niet veel nodig om te 'overleven' :p
++ volgende week maar 3 dagen pendelen naar het werk
-- wat erg goed is ivm de aankomende hittegolf, dan ruikt de trein al snel wat minder fris
-- net als het gras snak ik naar een beetje regen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8091
paveman wrote:
met0t0 wrote:--- Warme nachten en Gentse Feesten zijn geen goede combinatie voor mijn slaaptekort :moe:
Ik had verwacht dat je slaaptekort er wel bij vaart.... :think:
Ach, na een paar nachten uiteindelijk wel, omdat ik zodanig moe was dat de hitte niet veel meer uitmaakte :snore:

+++ Fantastische Gentse Feesten gehad, maar vandaag blijf ik toch een dagje thuis
+++ Mijn zolder is goed voorbereid voor de komende hittegolf en ik ben ondertussen toch gewend aan het lawaai van slapen met open ramen
--- Al lang niet meer kunnen gamen, daar moet ik volgende week eens verandering in brengen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8093
++Gistern mij geamusseerd op kasteelconcerten (ale op de markt zitten me vrienden op Den dag van kasteelconcerten in waregem xd
+ deed deugd om beetje buiten te zitten savonds wnr het wat koeler is
-- toch even gaan kijken gistern naar concert was blijkbaar een acteur van thuis ma nog nooit iemand zo vals horen zingen:O:O
++ carrière bij real begonnen en direct paar spelers gekocht waaronder 2 Belgen meunier en hazard en 2 kroaten mandzukic en kramaric. Perisic kan ik spijtig genoeg nie kopen:-(. Wel een goeie jonge keeper kunnen kopen me kepa arrizabalaga.


Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8096
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - Ik weet niet wie dit weer heeft besteld, maar ik ban hem of haar subiet! :evil:

:D
ik heb een beter idee Frans, zoek jij een boom met een laag hangende tak, ik zoek een touw met een lus erin....

voor die persoon hé, niet jezelf !
Is een hoge tak ook goed? Mits stevig genoeg natuurlijk. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8098
++ vandaag van thuis werken
++ zalig want ik kan naar believen in een ijskoude douche springen
++ morgen een dagje vrij, ging normaal naar Pairi Daiza maar het is me veel te heet. Het zal eerder lezen en voeten in ijswater dompelen worden :silly:
++ m'n kat blijkt het weer nog goed vol te houden
++ extra diepvriesje is ook geïnstalleerd
++ meteen wat ijscreme in gegooid!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8100
met0t0 wrote:--- Tegen deze warmte is zelfs de airco blijkbaar niet opgewassen :dizzy:
+++ Het helpt nog altijd gigantisch veel, draaglijke temperaturen binnenshuis. Toch heel blij dat ik het heb dus :relief:
+/- Morgenavond BBQ. Heel leuk om wat bij te praten enz., maar ik weet niet hoe goed het buiten te doen zal zijn
Airco kan ook maximaal maar x graden koelen (o.b.v. diverse factoren zoals grootte van de ruimte t.o.v. vermogen airco etc)
Image