Re: Je laatste aankoop (geen games)

812
gamerke1992 wrote:Een camera die aangeeft als er iemand in huis is of als die iets hoort. En natuurlijk beelden opslaan en live kunnen kijken via smartphone, tablet of laptop :D
Image
Nice, hoeveel kost zo'n ding? En heb je er meerdere gekocht?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

813
dividedx11 wrote:
gamerke1992 wrote:Een camera die aangeeft als er iemand in huis is of als die iets hoort. En natuurlijk beelden opslaan en live kunnen kijken via smartphone, tablet of laptop :D
Image
Nice, hoeveel kost zo'n ding? En heb je er meerdere gekocht?
Hangt er vanaf waar je het koopt. Ik heb winkels gezien die 130 euro vroegen en anderen die 60 euro vroegen. Ik heb het via een winkel met elke dag nieuwe deals van het werk gekocht voor 28 euro :)

Ik heb het bij 1tje gehouden
Image
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

815
RoyVdW wrote:De Tijd met de belastingengids omdat ik er meer van wou weten. Wat is het leven hier toch ingewikkeld. De helft is nog steeds Chinees meestal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Zit momenteel in een opleiding erover. Het is immens ingewikkeld als je kijkt naar hypothecaire leningen. Veel verschillende systemen en met de splitsing federaal&gewest wordt het er niet makkelijker op :)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

818
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:De Tijd met de belastingengids omdat ik er meer van wou weten. Wat is het leven hier toch ingewikkeld. De helft is nog steeds Chinees meestal.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Zit momenteel in een opleiding erover. Het is immens ingewikkeld als je kijkt naar hypothecaire leningen. Veel verschillende systemen en met de splitsing federaal&gewest wordt het er niet makkelijker op :)
Zelfs vanaf dit jaar hangt het ervan af in welk gewest je woont hoe absurd is dat. Vlaanderen bij NL en de Walen bij FR en klaar. Dit wordt een dictatuur met al die regels waar een gewone burger niks van snapt.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image
cron