Re: Vragentopic

813
Iemand ook een mail aangehad waar je 3 maanden gratis Netflix kan krijgen via een code omdat je PS+ bent? Heb voorwaarden gelezen en vind nergens iets terug over een stilzwijgende verlenging. Weet niet of dit zo betrouwbaar is. Niets is gratis raar dat ze daarmee afkomen bovenop de games.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

814
RoyVdW wrote:Iemand ook een mail aangehad waar je 3 maanden gratis Netflix kan krijgen via een code omdat je PS+ bent? Heb voorwaarden gelezen en vind nergens iets terug over een stilzwijgende verlenging. Weet niet of dit zo betrouwbaar is. Niets is gratis raar dat ze daarmee afkomen bovenop de games.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Kijk naar het PlayStation plus topic ;)
Image

Re: Vragentopic

815
RoyVdW wrote:Iemand ook een mail aangehad waar je 3 maanden gratis Netflix kan krijgen via een code omdat je PS+ bent? Heb voorwaarden gelezen en vind nergens iets terug over een stilzwijgende verlenging. Weet niet of dit zo betrouwbaar is. Niets is gratis raar dat ze daarmee afkomen bovenop de games.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
niets gehad...

Re: Vragentopic

816
Ik heb een vraag over een proefabonnement van test aankoop.

Ik heb in december een proefabonnement genomen op test aankoop voor 2 maanden. Ik heb hierbij als welkomst geschenk een Smartphone gekregen. Na deze 2 maanden kon ik een jaar hun abonnement verder zetten aan 50% korting. Ik wou het gewoon eens testen en ik wou een klacht neerleggen bij fnac via test aankoop omdat ik mijn geld niet had terug gekregen na een annulering van een bestelling.

Nu had ik voor de zekerheid na 2 maanden mijn abonnement stop gezet. Er stond dat dit zonder reden kon en dat ik zelfs de Smartphone mocht bijhouden.

Nu moet ik toegeven dat ik te snel ben geweest. Ik merk dat ik de magazines graag lees en dat er voldoende voordelen zijn die de kost van 10 euro per maand (50% van de normale prijs) verantwoorden. Zo kan ik elke maand ook gratis een boek bij hun aanschaffen die van verassend goede kwaliteit zijn.

Nu komt dus mijn echt vraag. Ik wou mijn abonnement toch weer opstarten. En kan gewoon weer een proefabonnement nemen aan 2 euro voor 2 maand en dezelfde voordelen van 50% korting op het eerste jaar. Ook krijg ik deze keer een welkomstgeschenk, namelijk een bol.com bon ter waarde van 30 euro.

Vinden jullie dit niet vreemd? Zo kan iemand toch elke 2 maanden een gratis geschenk ontvangen en amper betalen voor hun magazines en diensten?

Het was niet mijn bedoeling om gierig te zijn en hier van te profiteren. Zouden ze via een achterpoortje nu toch veel meer kunnen aanrekenen? Bv de 20 euro per maand die het normaal kost.

Ik heb de voorwaarden gelezen en daar staat nergens vermeld dat ik maar 1 keer gebruik mag maken van het proef abonnement. Bij een paar bekende kranten heb ik dit ter vergelijking ook eens bekeken en daar staat dan wel in de voorwaarden dat een proefabonnement maar 1 keer per adres mogelijk is.

Ik heb nu ook gewoon zoals de eerste keer een bevestigingsmail ontvangen dat mijn proefabonnement gestart is en dat er binnen enkele dagen contact wordt opgenomen.

Ik heb het proefabonnement gewoon via mijn account op hun website gestart. Dus ik heb niet een nieuw account aangemaakt ofso.

Ik ben benieuwd wat jullie hier van denken.
Image

Re: Vragentopic

817
Ik vind het vreemd maar aan de andere kant zouden ze niet de eerste zijn die zo'n stomme fout maken.

Kijk naar Ubisoft: 100 UPlay points kan je inruilen tegen een kortingscode van 20% bij hen in de online shop. Echter voor elke euro die je koopt, krijg je een UPlay point en daarnaast kan je ze ook nog in games van Ubisoft verkrijgen door deze gewoon te spelen. Ik koop mijn CE's van Ubisoft games altijd daar, meestal is de prijs na korting nog steeds hoger dan 100 euro waardoor ik 100 punten inlever voor een kortingscode en vervolgens 100+ retour krijg van mijn aankoop.
Ik heb uiteindelijk meer punten dan voorheen, maar tegelijk ook heel veel extra korting gehad!
Na vele jaren hebben ze dat nu door bij Ubisoft en hebben ze daarom die geldigheid van 2 jaar ingevoerd voor UPlay points, maar uiteindelijk maakt het voor mij weinig uit. Ik lever 100 oude punten in en vervolgens krijg ik nieuwe punten die opnieuw 2 jaar geldig zijn, zolang ze maar binnen die periode games uitbrengen die ik wil :q:
Image

Re: Vragentopic

818
Tja, ik zou zeggen gewoon gebruik maken van hun eigen stommiteit. Waarbij ik wel meteen de vraag stel hoe goed zij jou kunnen helpen als ze hun eigen kleine lettertjes niet eens op orde hebben? Die boeken van hen zijn blijkbaar ook erg praktisch als je een open haard hebt:
gamerke1992 wrote:Ik heb een vraag over een proefabonnement van test aankoop.

. . . gratis een boek bij hun aanschaffen die van verassend goede kwaliteit zijn.

. . . . .
:P
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Vragentopic

819
Sora_Lizard wrote:Tja, ik zou zeggen gewoon gebruik maken van hun eigen stommiteit. Waarbij ik wel meteen de vraag stel hoe goed zij jou kunnen helpen als ze hun eigen kleine lettertjes niet eens op orde hebben? Die boeken van hen zijn blijkbaar ook erg praktisch als je een open haard hebt:
gamerke1992 wrote:Ik heb een vraag over een proefabonnement van test aankoop.

. . . gratis een boek bij hun aanschaffen die van verassend goede kwaliteit zijn.

. . . . .
:P
Haha zelf niet opgemerkt. Mijn vriendin die leerkracht Nederlands is, zou het eens moeten zien :O :lol:
Image

Re: Vragentopic

821
gamerke1992 wrote:Ik heb een vraag over een proefabonnement van test aankoop.

Ik heb in december een proefabonnement genomen op test aankoop voor 2 maanden. Ik heb hierbij als welkomst geschenk een Smartphone gekregen. Na deze 2 maanden kon ik een jaar hun abonnement verder zetten aan 50% korting. Ik wou het gewoon eens testen en ik wou een klacht neerleggen bij fnac via test aankoop omdat ik mijn geld niet had terug gekregen na een annulering van een bestelling.

Nu had ik voor de zekerheid na 2 maanden mijn abonnement stop gezet. Er stond dat dit zonder reden kon en dat ik zelfs de Smartphone mocht bijhouden.

Nu moet ik toegeven dat ik te snel ben geweest. Ik merk dat ik de magazines graag lees en dat er voldoende voordelen zijn die de kost van 10 euro per maand (50% van de normale prijs) verantwoorden. Zo kan ik elke maand ook gratis een boek bij hun aanschaffen die van verassend goede kwaliteit zijn.

Nu komt dus mijn echt vraag. Ik wou mijn abonnement toch weer opstarten. En kan gewoon weer een proefabonnement nemen aan 2 euro voor 2 maand en dezelfde voordelen van 50% korting op het eerste jaar. Ook krijg ik deze keer een welkomstgeschenk, namelijk een bol.com bon ter waarde van 30 euro.

Vinden jullie dit niet vreemd? Zo kan iemand toch elke 2 maanden een gratis geschenk ontvangen en amper betalen voor hun magazines en diensten?

Het was niet mijn bedoeling om gierig te zijn en hier van te profiteren. Zouden ze via een achterpoortje nu toch veel meer kunnen aanrekenen? Bv de 20 euro per maand die het normaal kost.

Ik heb de voorwaarden gelezen en daar staat nergens vermeld dat ik maar 1 keer gebruik mag maken van het proef abonnement. Bij een paar bekende kranten heb ik dit ter vergelijking ook eens bekeken en daar staat dan wel in de voorwaarden dat een proefabonnement maar 1 keer per adres mogelijk is.

Ik heb nu ook gewoon zoals de eerste keer een bevestigingsmail ontvangen dat mijn proefabonnement gestart is en dat er binnen enkele dagen contact wordt opgenomen.

Ik heb het proefabonnement gewoon via mijn account op hun website gestart. Dus ik heb niet een nieuw account aangemaakt ofso.

Ik ben benieuwd wat jullie hier van denken.
Test Aankoop zijn oplichters ! ik heb een paar jaar terug iets gelijkaardig meegemaakt met een tablet...

Re: Vragentopic

822
'Opdracht' van mij dochter vanuit de school:
Breng een item mee dat te maken heeft met de hobby van je vader. Bericht aan de ouders: de kinderen mogen ermee experimenteren.

NU moet ik toegeven dat ik niet direct iets kan bedenken. De dagen van een fysieke hobby zijn al weer eventjes achter mee (geen voetbal of tennis meer) en beperkt zich nu tot het af en toe gamen. Perfect hobby daarvoor overigens omdat ik er makkelijker een gaatje voor kan vinden zonder verplaatsingen te moeten maken. Af en toe eens wat gaan lopen gebeurt ook nog, al kan ik ze moeilijk een paar loopschoenen meegeven...

Ik was aan het denken mijn oude GameBoy mee te geven met Tetris ofzo. Daar kunnen 5-6 jarigen nog wel mee aan de slag denk ik.
Iemand toevallig nog andere ideeën?
Image

Re: Vragentopic

823
Sanity penguin wrote:'Opdracht' van mij dochter vanuit de school:
Breng een item mee dat te maken heeft met de hobby van je vader. Bericht aan de ouders: de kinderen mogen ermee experimenteren.

NU moet ik toegeven dat ik niet direct iets kan bedenken. De dagen van een fysieke hobby zijn al weer eventjes achter mee (geen voetbal of tennis meer) en beperkt zich nu tot het af en toe gamen. Perfect hobby daarvoor overigens omdat ik er makkelijker een gaatje voor kan vinden zonder verplaatsingen te moeten maken. Af en toe eens wat gaan lopen gebeurt ook nog, al kan ik ze moeilijk een paar loopschoenen meegeven...

Ik was aan het denken mijn oude GameBoy mee te geven met Tetris ofzo. Daar kunnen 5-6 jarigen nog wel mee aan de slag denk ik.
Iemand toevallig nog andere ideeën?

Je ps4 en 4k tv?

Haha neen hoor, ik denk echt dat zo een game boy een hele verrijking kan zijn voor die kinderen.
Image

Re: Vragentopic

825
Nintendo Switch meegeven :D
Die van ons van 4, bijna 5 en die van 6 redden zich daar volledig zelfstandig mee... alhoewel... alleen het systeem dat je een game kunt sluiten voordat je de cartridge er uit sloopt blijkt nog wat lastig te zijn :lol:
Image